Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Intervju med Bill Lawrence av Michael Ausiello

Oppsummering av det viktigaste: NBC har behandla Scrubs som dritt, Bill var villig til å avslutte serien på tre episodar. Dei var ikkje villige til å avslutte serien, men i staden for sende My Princess sist i sesong sju for og kalle det finale. Sjølv om serien fortsetter på ABC og My Princess er tredje siste episode.

Bill fekk spørsmål om å lage 18 episodar på ABC om han klarte å trimme budsjettet litt. Det sa han ja til, utan å fjerne nokre av karakterane. Det blir færre som skriv episodar, dei filmar ein episode på 4 1/2 dag i staden for 5 og alle skodespelarane skal stå over to episodar i løpet av sesongen.

The first thing I did was call the cast and the writers together and I said, "Look, if we're going to do this, we have to get back to something we creatively can all be excited about." Because, personally, I felt like this past season we were less than inspired comedically. So I said to them, "This means you guys working harder. It means having emotional stakes and losing all the goofy, broad stuff that I think is easy to write… " And everyone said they were on board for one more season.

But this year the stuff is really f--king good. I think our old stand-by fans are really going to dig these shows.

Sesong sju har vore kraftig prega av streiken, no veit Bill og resten av laget at dei har 18 episodar å gå på og kan avslutte serien på skikkeleg vis. Det er jo dei som spekulerer i fleire sesongar, sesong seks var jo i første omgang meint å være den siste, så ting kan skje underveis.

Frå NYT's TV Decoder Blog (av Brian Stelter). May 13, 2008

"Even Homer Simpson seems to think the sitcom “Scrubs” was treated poorly by NBC.

Last Sunday on “The Simpsons,” Homer compared his mother’s actions with NBC’s, saying: “You keep disappearing and reappearing and it’s not funny! You’re just like that show ‘Scrubs.’”

In announcing the show’s unusual move from NBC to ABC, Stephen McPherson, the president of ABC Entertainment, also commented on the program’s constant shifting.

It was shown in 17 different time periods on NBC “and they rarely promoted it,” Mr. McPherson said. “It actually performed better than anything [on Thursday] but ‘The Office,’ so we think it’s a really great addition for us.”

The complete cast will be back when the show debuts on ABC in early 2009. Mr. McPherson said the show would help ABC expand its comedy brand, building on “Samantha Who?”

Mr. McPherson noted that the program is also “affordable.” It is produced by ABC Studios, a production arm of the network. "

Det var håp for at programmet kom til hausten, men no er det altså snakk om januar 2009. Litt merkeleg å snakke om at programmet har blitt dårleg behandla på NBC for så å lansere det som eit midtsesongprogram, men me skal være glad dei i det heile tatt tok det opp. Eg skal nok klare å vente til den tid. Blir fint med nye Scrubs-episodar når det er mørkast og kaldast ute. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er i sesong 5, My Lunch. En av de sterkeste episodene noensinne. Umulig å ikke bli rørt av den.

Enormt bra episode. Morsom i tillegg til ganske sterk, ja.

Introen i denne episoden er muligens den beste introen.

Enig, den episoden har alt og alt blir gjort perfekt.

Lenke til kommentar

For dere som venter på neste sesong av Scrubs, anbefaler jeg tidenes sitcom, nemlig Seinfeld, og min personlige komediefavoritt, Arrested Development. Det er hysterisk!

Endret av excel
Lenke til kommentar

for nerdene som venter vil jeg anbefale sitcomen "The Big Bang Theory" utrolig morsomt hvis man har den rette humoren, det er han som lagde "two and a halv men" som har laget denne :)

edit: skrivefeil

Endret av ==Arty==
Lenke til kommentar
for nerdene som venter vil jeg anbefale sitcomen "The Big Bang Theory" utrolig morsomt hvis man har den rette humoren, det er han som lagde "two and a halv men" som har laget denne :)

Ikke i nærheten av Scrubs, men støttes likevel :)

Endret av NiceViolence
Lenke til kommentar
Gleder meg voldsomt til resten av sesong 7 og sesong 8!!

Kan med hånden på hjertet si jeg er kjempeglad i scrubs og de forskjellige personene i serien. J.D marry me :)

Scrubs er ferdig for denne sesongen dessverre. Hvis ikke det blir sluppet noen ekstra episoder på DVD, men det tviler jeg på, nå som ABC har tatt opp serien og gitt den en sesong til (minst)

Lenke til kommentar

Det er ein episode i sesong sju som var planlagt, men som ikkje er vist. Om den er skriven ferdig, skutt, redigert veit me ikkje. Om den skulle være ferdig vil den sannsynlegvis bli sendt som nr. 1 i sesong 8, eller kome på DVD-en til sesong 7.

Om det er noko dei har tenkt å vise og at den har betydning for historien vil eg tippe den blir sendt først i sesong 8. Litt dumt å putte ein episode som er relevant for historien på ein DVD som kjem ut etter at neste sesong har byrja.

Lenke til kommentar
Scrubs er ferdig for denne sesongen dessverre. Hvis ikke det blir sluppet noen ekstra episoder på DVD, men det tviler jeg på, nå som ABC har tatt opp serien og gitt den en sesong til (minst)

What? Hvilken episode stoppet sesong 7 på?

Siste viste episode var "My Princess"

Lenke til kommentar

What? Hvilken episode stoppet sesong 7 på?

Er ikke episode 12 (My commitment) også sluppet?

Lenke til kommentar

Riktig, men og feil. My Princess er den siste dei sendte på NBC, men det er ikkje den siste i sesong sju, det er My Waste Of Time, som eg har forklart eit par ganger i denne tråden.

Er ikke episode 12 (My commitment) også sluppet?

Nei, me veit veldig lite om den episoden, det finnes to sider med script ein plass trur eg, men kor påliteleg det er veit eg ikkje. Les ei side bak i tråden for ein lengre forklaring.

Lenke til kommentar

Hi! Anybody som har merka easteregg-et på sesong 6, dvd 4? Når du er inne på Bonus Features, så markerer du "more", så markerer man til venstre for den, og det viser seg en runding. Trykk på den, og Bill Lawrence og en av regissørene ramser opp div. ting de sier vil skje i sesong 7,der 4 av påstandene er sanne. Kan dette spoile mer? For sesongen ble jo forkortet etter dette, så kan hende noe av dette de sa kommer frem i sesong 8? Jj

Lenke til kommentar

Jadå, og det er godt diskutert. Eg synest ikkje ein bør tenke for mykje på det. Det vart spelt inn før streiken og før det vart avgjort at dei skulle lage sesong 8. Enkelte av tingene han nevner har skjedd, men ikkje alle 4 trur eg.

Dessutan er sesong 7 ferdig no, mykje har skjedd sidan det vart innspelt.

Her er eit ferskt intervju med Bill Lawrence der han fortel om NBC, ABC, måten Scrubs har blitt behandla på, og om neste sesong: http://www.tvsquad.com/2008/05/22/bill-law...quad-interview/

Det er ein spoiler inni der, men eg synest ikkje den er noko stor, kan knapt kallast spoiler sidan me i praksis visste dette i sesong 7. Det er ganske langt, men verdt ein kikk, Bill er ein herlig type som alltid er direkte og ærleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...