Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Begynt på sesong 1 igjen nå for sikkert 3. gang. Må si at S1-4 er geniale. De ødelegger de fleste karakterene i S5, 6 og 7. Mye gøyere da Cox var skikkelig gal, da Janitor bare var en syk asswipe og man ikke visste noe om han og Kelso var ondere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støttes.

1-4 var den perioden Scrubs var ren humor. 5-6-7 har det blitt alt for mye romantikk, og mange av karakterene har blit ødlagt.

Liker selvsagt disse sesongene også, men savner gode gamle JD. Sinnsyke Cox, og forholdet hans til Jordan. For ikke å nevne da Janitor var en mye mer "usynlig" karakter, som ofte dukket opp ut av det blå, og JD var livredd han :D

Lenke til kommentar
Støttes.

1-4 var den perioden Scrubs var ren humor. 5-6-7 har det blitt alt for mye romantikk, og mange av karakterene har blit ødlagt.

Liker selvsagt disse sesongene også, men savner gode gamle JD. Sinnsyke Cox, og forholdet hans til Jordan. For ikke å nevne da Janitor var en mye mer "usynlig" karakter, som ofte dukket opp ut av det blå, og JD var livredd han :D

Ikke enig. Synes det var ganske mye drama i de første sesongene. Hele kampen for å overleve i sykehuset som unge "interns" var liksom den store tingen, samt forholdet til Turk/Carla og Cox/Jordan. Kan være enig i at sesong 5 bød på en del mer drama, men humoren kom så absolutt i første rekke. Sesong 5 er faktisk min favorittsesong, mye pga. de vanvittige fantasiene :!: Men synes det kanskje var en tanke for mye kjærlighetsdrama, til tider.

Den beste sekvensen med "dramaepisoder" er utvilsomt når Cox dreper tre pasienter. Utrolig rørende og mektig når JD tar mot til seg og forteller hva han føler til Cox. Men jeg husker ikke hvilken sesong det var... (selv om jeg har sett alle episodene 6-7 ganger ser jeg de om hverandre, og sliter derfor med å skille de)

Lenke til kommentar
... Den beste sekvensen med "dramaepisoder" er utvilsomt når Cox dreper tre pasienter. Utrolig rørende og mektig når JD tar mot til seg og forteller hva han føler til Cox. Men jeg husker ikke hvilken sesong det var... (selv om jeg har sett alle episodene 6-7 ganger ser jeg de om hverandre, og sliter derfor med å skille de)

Den er i sesong 5, My Lunch. En av de sterkeste episodene noensinne. Umulig å ikke bli rørt av den.

Lenke til kommentar
Ifølge Scrubs-applikasjonen på facebook kjøres neste episode "My Commitment" Mandag 1. September.

Eg ser det, men trur ikkje det har grunnlag i noko uttalelse frå ABC.

Det er så langt ikkje annonsert at kanalen skal sende serien, at My Commitment skal sendast eller at det startar 1. september.

Lenke til kommentar
Har nok litt med korleis ein ser dei og. Eg har alle rippa på PC med episodenummer og navn, om ein ser DVD så står ikkje episodenavnet noko stad unntatt under introen trur eg.

Det er sant. De som ser fast på TV vet sikkert ikke et eneste episodenavn.

Lenke til kommentar
Har du sett episodene mange nok ganger kommer navnene av seg selv ;)

Den kjøper jeg ikke. Jeg har sett alle episodene 4-5 ganger. Og jeg har de rippet *host* på PC-en, med navn på hver episode. Men jeg tenker rett og slett ikke noe særlig over hva episodene heter, jeg bare velger en tilfeldig, på denne måten blir jeg ikke mer lei av noen episoder.

Lenke til kommentar
Har du sett episodene mange nok ganger kommer navnene av seg selv ;)

Den kjøper jeg ikke. Jeg har sett alle episodene 4-5 ganger. Og jeg har de rippet *host* på PC-en, med navn på hver episode. Men jeg tenker rett og slett ikke noe særlig over hva episodene heter, jeg bare velger en tilfeldig, på denne måten blir jeg ikke mer lei av noen episoder.

Vel, dette er ihvertfall tilfellet med meg :p I alle sesongene bortsett fra nummer 6 pleier episodenavnene å sitte godt.. Jeg pleier alltid å linke hver episodetittel til introen, funker bra for meg.. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...