edge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fin episode.. synes det er denne typen episoder Scrubs folkene er absolutt best på... Veldig Synd at Jenkins er ute, men skal bli spennende og se hvem som blir ny sjef, og om Ted kommer til og forandre seg Håper og tror Cox blir ny sjef Scrubs blir dog ikke det samme uten Kelso Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Tviler på at Ken Jenkins blir bootet fra serien selv om karakteren ikke jobber på sykehuset lenger (fingers crossed), men det er uansett fint å se at produsentene har fått hodet ut av ræva. Begynner å likne på klassisk Scrubs. Endret 25. april 2008 av Cheebs Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Utrolig trist at Kelso er ute. Trodde de skulle drøye til siste episode eller noe med å kaste han ut, men jeg tror han vil vise seg igjen, om bare en gang;P For Chief of Medicine, go Cox! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 De nyeste episodene har vært helt konge, med forrige som et av seriens desiderte høydepunkt! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er spent på å se hva som skjer nå, om Kelso uteblir helt, men det tviler jeg på. Uansett spennende hvem som blir ny sjef. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Sesong er vi kommet til egentlig? Endret 26. april 2008 av Dernel Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sesong 7 er på lufta i USA for tida. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sesong er vi kommet til egentlig? Sesong 6 har blitt vist en gang i Norge så langt, og sesong 7 ruller videre i USA. Der er man på den 9. episoden, og neste episode er episode 10. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hater TV2 for tida, virker som de sender episoder hulter i bulter Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Godt fornøyd med de nye episodene, satser på at kvaliteten holder seg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Legal Castodians! Scrubs begynner virkelig å ta seg opp igjen. Nye episoden var genial! :!: Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Rå episode! Skal ikke Kelso være med mer? LITEN rolle han hadde altså! Legal Custodians! Haha, awesome! Endret 3. mai 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det er så fint med ny Scrubs-episode kvar veke. Bob? Når alle møtte opp på møtet for å støtte Bob innsåg eg at han sikkert kom til å takke nei. Sacred Heart blir aldri det same, kva er det Bill driv med? Ingen meir buggedibu!? Ellers har dei nye episodane vore knallbra, ingenting å utsetje på resten. Fint at han held Jelliot ved like, gjennom episodane er det ikkje stort, men heilt i slutten lurer han inn ein scene og to. Brain Trust er genialt, Ted har vore fabelaktig, spesielt i den siste episoden. Fint å sjå litt til Doug og Todd og. Turk og har vore kjempe. For å summere opp: Alle har vore gode, Bob og, sjølv om det ser mørkt ut for framtida. Neste episode er forresten den siste i sesong 7, dei har byrja å jobbe med sesong 8 som er bekrefta, den kjem kanskje til hausten. Endret 2. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Trist at det nystartede og fabelaktige eventyret allerede er ved veis ende, vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå fram til sesong 8 Trodde faktisk de skulle holde Kelso ute av serien ihvertfall et par episoder før vi fikk se han igjen, men jeg elsker at de ga han tv-tid allerede Det gikk også overraskende fort å gjøre Cox til nye chief, trodde virkelig de skulle gjøre litt mer greie ut av det. Ellers begynner Turk å bli mer og mer familiefar, og så ikke han "goofe" noe særlig rundt med JD hele den nye episoden.. Håper dette ikke er et mønster som fortsetter Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Neste episode er forresten den siste i sesong 7, dei har byrja å jobbe med sesong 8 som er bekrefta, den kjem kanskje til hausten. http://www.tv.com/scrubs/show/3613/episode...p;tag=nav_bar;7 Det er 2 episoder igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Det må være feil, neste episode er den siste i sesong 7 og siste som blir vist på NBC, den neste er sesong 8. I tillegg er det episode nummer 150. Dei har endra rekkefølga på episodane for å unngå ein for stor cliffhanger som siste episode, noko slutten på My Waste Of Time hadde blitt. Det er jo for så vidt det uansett, sidan My Princess går tilbake i tid, så eg synest dei kunne spart seg akkurat det der. Den egentlege rekkefølga (og den som kjem på DVD) er: 6 My Number One Doctor 7 My Bad Too 8 My Manhood 9 My Princess 10 My Dumb Luck 11 My Waste of Time På NBC har dei vist denne rekkefølga: 6 My Number One Doctor 7 My Bad Too 8 My Manhood 9 My Dumb Luck 10 My Waste of Time 11 My Princess My Princess blir forresten ein episode utanom det vanlege, for dei som vil lese ein promotekst, sjekk spoileren under. From NBC Universal Media Village SCRUBS MY PRINCESS 05-08-2008 8:30PM A KNIGHT IN SHINING SCRUBS – DR.COX (JOHN C. MCGINLEY) WEAVES A BEDTIME FAIRY TALE FOR HIS SON STARRING THE STAFF OF SACRED HEART – Dr. Cox (John C. McGinley) recounts his tough day at the hospital to his son through an imaginative fairy tale. When Princess Eliot’s (Sarah Chalke) handmaiden falls ill at the hands of an unknown monster the Village Idiot (Zach Braff) is summoned to help rescue her, but with the Dark Lord (Ken Jenkins) standing in their way, the duo can’t do it alone. The Giant (Neil Flynn) keeps an eye out for the heroes while the two-headed Turla (Judy Reyes, Donald Faison) lends some magic, but it’s the brave knight in shining armor -- storyteller -- Dr. Cox that lends them the knowledge that may save the day. However, with Dr. Kelso regulating shifts, the staff of Sacred Heart may not have time to figure out how to slay the monster. Will Eliot’s patient live happily ever after? Endret 3. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Oo, My Princess høres lovende ut! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har kun fått med noen episoder her og der på tv, syntes det er genialt så har kjøpt meg sesong 1 og 2, fy faen for en genial serie. Favorittkarakterer er dr. cox og vaktmesteren. Det jeg også liker med serien at de ikke ødla den med et stygt latterspor i bakgrunnen. Endret 7. mai 2008 av thadon Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Favorittkarakterer er dr. coz En artig typo! Han er jo direkte ukoz til tider Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stoler på deg jeg Zeph, det høres ut som at du har peiling =P My Princess høres morsom ut ja, gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå