Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er ikke Lloyd en av hovedpersonene i serien heller... Liker min favorittkarakter i serien er uten tvil J.D. Elsker personligheten hans, og han er morsom som få. Noen klagde på at han "overspiller" rollen sin i de nyeste sesongene i den forrige tråden. Jeg syns Zack Braff's "overspilling" gjør serien enda bedre, og det trekker opp sesong 5 og 6 veldig.

Deres favorittkarakter i serien?

Lenke til kommentar
Så er ikke Lloyd en av hovedpersonene i serien heller... Liker min favorittkarakter i serien er uten tvil J.D. Elsker personligheten hans, og han er morsom som få. Noen klagde på at han "overspiller" rollen sin i de nyeste sesongene i den forrige tråden. Jeg syns Zack Braff's "overspilling" gjør serien enda bedre, og det trekker opp sesong 5 og 6 veldig.

8352097[/snapback]

Sant det, men allikevel ;) Så klart er det J.D. Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar

8352097[/snapback]

Sesong 1-3: Dr.Cox

Sesong 4+: JD

Synes ikke JD overspiller, han spiller JD som JD skal være. Beste øyeblikkene er sammen med Turk, digger når dem gjør noe barnslig. Eneste som er dumt at det er kun JD og Turk som presterer hele tiden akuratt nå. Vil ha mer morsomheter av Coxie, Janit og the Tod.

Lenke til kommentar

Todd behøver ikke noe større rolle heller, fyren bare går rundt og "hi-5"er alle og envher for hver kommentar om sex.

Vaktmesteren og Cox burde bli mer aktive, men nå har jo mye skjedd for Cox, så naturlig at han det litt rolig.

Sesongen nærmer seg slutten nå.. Håper de gjør en bra slutt..

Lenke til kommentar
Jeg elsker rollen til The Todd. De geniale kommentarene og alle hi-5'ene. Men jeg syns han har tatt overdrevet mange hi-5's i det siste, i sesong 6 har han nesten 1 hver episode... lurer på om det er fordi de slipper opp for ideer.. :hmm:

8383732[/snapback]

neh, er morsomt, og mange liker det :)

syns dere om ep. 14,15 og 16 i sesong 6? må si det er litt trist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...