Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Der var CDen til The Blanks bestilt :love:

Har den jeg og! :D Grei a capella, og ekstra morsomst med de skit'ene. Dritt "Over the rainbow" ikke er på den da =/

Edit.

Ja, håper fan ikke de lager noen lame spin-off av scrubs!

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scrubs uten Zach Braff er ikke Scrubs. Sånn er det bare. Hvis JD ikke er med i en eventuell 8. sesong, trenger de ikke lage den. Høres kanskje litt kynisk ut, men han er hele programmet, spør du meg. De andre karakterene er også morsomme for seg, men det er interaksjonen mellom Cox/Janitor/Turk osv med JD som gjør at det blir virkelig morsomt.
Helt enig. Blir utrolig skuffa hvis de lager en åttende sesong, uten Zach.
Lenke til kommentar
Scrubs Back for Season 8... on a New Network?

[...]TV Guide's Michael Ausiello has spoken to an insider, who says that the plan would be for the show to go back into production very soon and be ready to air this fall on ABC. Also, star Zach Braff, who at one point was uncertain to commit to Season 7, is said to be onboard for an eighth season according to Ausiello's source.[...]

Kjelde: IGN

NBC says show not moving to ABC

[...]But if that's true, NBC Entertainment/Universal Media Studios co-chair Marc Graboff said ABC Studios would be in breach of contract - and would take appropriate legal action.[...]"Should "Scrubs" continue, it would be with the entire cast - including star Braff. Thesp signed a rich deal with ABC Studios last spring that made him one of the top-paid actors on TV. Show's seventh season was originally expected to be its last - and NBC has marketed it as such.[...]

Kjelde: Variety

[...]Word is, although Scrubs honcho Bill Lawrence had planned to wrap up the series at the end of this season, the prospect of a new network—one which appreciates and actually promotes the series—has made him willing to produce...wait for it...18 episodes for a very solid eighth season next year over at ABC.

Even better news? Word inside the Sacred Heart inner circle is that Zach Braff—and all the key players—are also on board with an 18-episode run on ABC.[...]

Kjelde: Eonline

Det er definitivt ting på gang her, blir spanande å sjå utfallet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
"Scrubs'" fate is no longer up in the air, reports John C. McGinley. "I've been told to show up at work on March 24, and the 18 episodes we're going to do starting that day will be on ABC next fall," says the actor known as the acerbic Dr. Cox on the show. "Scrubs" lead Zach Braff had expressed he definitely wanted out after what should have been the final season, but McGinley says the whole cast is aboard for one more go.

"Scrubs" Future No Longer in Question Says John C. McGinley

To recap, the "Scrubs" troupe was only able to finish 12 episodes of the 18 NBC had ordered for its final season before the writers' strike, and the network reportedly wouldn't commit to the last six episodes. "Scrubs" creator Bill Lawrence had declared he'd finish the show on DVD if necessary, but then ABC piped in with the invite to jump ship. Now the last six episodes in the can for NBC begin airing April 10.

Kjelder: The National Ledger og Creators.com

Ikkje noko offisielt endå, men det er merkeleg om Johnny C skulle lyge om noko sånt. Han har sikkert fått beskjed av Bill. NBC bryr seg ikkje lengre og vil neppe annonsere at serien går over til ABC og ABC kan ikkje kome med noko pressemelding før alt er skrive under på og i boks. Håpar det vil kome ein uttalelse frå ABC denne eller neste veke. Inntil då er eg skeptisk, men det hadde vore eit fantastisk resultat. 12 episodar på NBC, 18 på ABC = 30 episodar totalt for sesong 7/8. Eg skal rapportere så fort eg finn ut meir.

Lenke til kommentar

Bare sånn for opplysningens skyld så stemmer det ikke at det er kommentarspor til hver episode på sesong 5 DVD-en. Jeg fant i hvert fall ingenting på disc 1 eller 2.

Eller er det noe en med å sette på manuelt, på samme måte som du kan sette på/endre tekst osv?

Eller var det sesong 6 som hadde kommentar på alle episodene? :roll:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Du tok deg inn igjen ja, det er sesong seks som har kommentatorspor på samtlige episodar.

Dei to første sesongane har fleire og betre kommentatorspor enn sesong 3-5. Eg har kun høyrt 3-4 frå sesong seks, men kvaliteten er veldig varierande. Dei kjekkaste er når skodespelarane kommenterer, helst Zach, Donald eller Bill, eventuelt Sarah og Johnny C. Neill Flynn er med på ganske mange kommentatorspor, men har sjeldan noko å bidra med. I den eine seier han faktisk "What am I going to talk about?". Kommentatorsporene på sesong 1 og 2 er veldig kjekke.

Du kan velge å tekste kommentarene eller episoden.

Lenke til kommentar
Du tok deg inn igjen ja, det er sesong seks som har kommentatorspor på samtlige episodar.

Dei to første sesongane har fleire og betre kommentatorspor enn sesong 3-5. Eg har kun høyrt 3-4 frå sesong seks, men kvaliteten er veldig varierande. Dei kjekkaste er når skodespelarane kommenterer, helst Zach, Donald eller Bill, eventuelt Sarah og Johnny C. Neill Flynn er med på ganske mange kommentatorspor, men har sjeldan noko å bidra med. I den eine seier han faktisk "What am I going to talk about?". Kommentatorsporene på sesong 1 og 2 er veldig kjekke.

Du kan velge å tekste kommentarene eller episoden.

Enig i at 1-2 har best kommentarer. Sesong 5 kommentarspora var skuffende. Var litt gøy med extended 100th episode med kommentar av Zach, men det ble litt kjedelig også, da det virket som han var mest opptatt av å snakke om selve regisseringen av episoden (som han selv stod for) Liker best når de forteller morsomme historier fra settet eller kommenterer ting som skjer i episoden, handling- og komikkmessig.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg er på min andre gjennomgang av denne fantastiske serien nå :) Er det bare meg, eller er Jordan den desidert deiligste i Scrubs? AAAH :love:

og:

er jeg den eneste som syns Carla er utrolig teit av og til? Da hun tvang Turk til å operere på hun pasienten som hadde fått hypnosebedøvelse var hun helt tulling i huet.

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar
Jeg er på min andre gjennomgang av denne fantastiske serien nå :) Er det bare meg, eller er Jordan den desidert deiligste i Scrubs? AAAH :love:

og:

er jeg den eneste som syns Carla er utrolig teit av og til? Da hun tvang Turk til å operere på hun pasienten som hadde fått hypnosebedøvelse var hun helt tulling i huet.

Hun presset jo ikke Turk.

Turk gjorde jo det pga ryktet sitt.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er Jordan den desidert deiligste i Scrubs?

Ser man bort i fra når hun er på tjukken og noen av gjesterolleinnhaverne, ja.

er jeg den eneste som syns Carla er utrolig teit av og til?

Nei, du er ikke den eneste. Hun er til tider forbandet teit?

Lenke til kommentar

Hey! Graviditet er jo berre tennande! Neida, frå spøk til revolver. Som Otth nemner, nokon av gjesterolleinhavarane er ganske søte å sjå til. Du har f.eks. Elizabeth Bogush som opptrer i sesong 1 (også kalla "the MRI girl").

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bogush_lg.jpg
Endret av aspic
Lenke til kommentar

Må ikke glemme Heather Graham som Dr. Molly Clock, Keri Russel som Keri Russel og Mandy Moore som Julie Quinn.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Heather Graham

Heather-Graham-Sexy-Screensaver.jpg

Keri Russell

039_23678.jpg

Mandy Moore

mandy_moore_10.jpg

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Edit: Glemte The Giftshop Girl og Heather Locklear

Endret av Otth
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å se på scrubs nå, og er kommer sånn ca. halvveis i sesong 4. Må si jeg har falt for denne serien :p Utrolig god humor og gode karakterer.

Det eneste som jeg tenker er litt negatgvit er at jeg har begynt å hate latterboks i alle andre serier :p

Uansett, jeg har en diskusjon med en venn som forresten ikke ser på Scrubs. Han mener at for det første, Kongen av queens er mye morsommere og bedre show enn Scrubs, og at jeg er "nabb" som laster ned Scrubs (han mener at det er nabb siden det går på TV2...)

Lurte på hva deres meninger var der ;)

EDIT: Kan også legge til at hvis nivået fortsetter slik det har gjort til nå, så skal jeg definitivt kjøpe alle sesongene ;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...