Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dei var ferdig med sesong seks, sesong sju finnes det så langt seks episodar av, om dei har tenkt å sende desse før resten eventuelt blir gjort ferdig er uvisst.

 

Ellers er det normalt at TV2 sender ein ny sesong i lag med alle dei som er sendt før.

 

S1

S1 - S2

S1 - S2 - S3

S1 - S2 - S3 - S4

S1 - S2 - S3 - S4 - S5

S1 - S2 - S3 - S4 - S5 -S6

 

Kva dei har gjort mtp. Scrubs veit eg ikkje, men episode 139 som gjekk på TV2 mandag, "My Point Of No Return" er siste i sesong seks.

 

 

GREAT! gjett hvilken dag jeg var borte og ikke fikk sett på scrubs

Lenke til kommentar

Nokon som veit om andre butikkar enn Platekompaniet som sel Sesong seks på DVD?

 

Fant akkurat ut at det er kommentatorspor på alle episodane i sesong seks, så eg må bestille den ASAP. Digger kommentatorsporene på dei fire første sesongane (har ikkje fått sesong fem endå), vart heilt frå meg når eg såg at det var på alle episodane i sesong seks.

 

Litt stiv pris, 449,- på Platekompaniet, men det er vel så dyrt uansett så tidleg i gamet. Kjøper eg frå Play.com eller liknande er faren for moms der og då blir prisen over 500.

Lenke til kommentar
Nokon som veit om andre butikkar enn Platekompaniet som sel Sesong seks på DVD?

 

Fant akkurat ut at det er kommentatorspor på alle episodane i sesong seks, så eg må bestille den ASAP. Digger kommentatorsporene på dei fire første sesongane (har ikkje fått sesong fem endå), vart heilt frå meg når eg såg at det var på alle episodane i sesong seks.

 

Litt stiv pris, 449,- på Platekompaniet, men det er vel så dyrt uansett så tidleg i gamet. Kjøper eg frå Play.com eller liknande er faren for moms der og då blir prisen over 500.

 

Oi. Kommentatorspor til alle episodene? Kult. Håper ikke det går utover det andre ekstramaterialet da. Digger behind the scenes, og "making of".

Lenke til kommentar

Nope, den har følgande i følge Wikipedia:

Audio Commentaries on all 22 episodes, The Making of "My Musical", Judy Keeps Talking, The Debra & Stephanie Show, The "Third Tier", 12 Deleted Scenes, Alternate Lines & an Easter Egg

Alt ekstramateriale er knall, men min favoritt er kommentatorsporene, spesielt når det er Bill og Zach eller Donald, eventuelt begge to.

Lenke til kommentar

Rart at CDON.no ikke har den enda, husker at de fikk inn sesong 5 kjempekjapt til ca 200 kroner i sommer, 10-20 kroner mer enn de øvrige sesongene. 450 kroner på Platekompaniet er uhørt, så da venter jeg heller... Play.com har også stive priser på serier, så det blir ikke mye billigere derfra =(

Lenke til kommentar

For dei som er over snittet interessert i Scrubs kan det være artig å sjå videobloggen til serien. Har ikkje sett så mykje sjølv, men såg heile Video blog #93, #94, #95: My 7×01 Table Read som var veldig artig.

 

Om nokon ikkje har sesongane på DVD kan eg og anbefale dei på det sterkaste, mykje artig ekstramateriale, dog diverre litt varierande mengder.

 

Eg bestillte sesong seks frå Play.com, klarte ikkje la være, er eg uheldig og den går gjennom tollen blir det rundt 500,- er eg heldig blir det 330. Uansett, eg måtte ha den. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...