Kanius Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Slenge med Two and a Half Men og Kongen av Queens som går på TV3 etter That '70s Show også, så har man en TV kveld =) Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Bedrar vi Scrubs?! Endret 13. februar 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Scrubs er selvfølgelig midtpunktet! Anbefaler forresten å kjøpe DVD-boxene og se på extramaterialet. Mye intressant der. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dei var ferdig med sesong seks, sesong sju finnes det så langt seks episodar av, om dei har tenkt å sende desse før resten eventuelt blir gjort ferdig er uvisst. Ellers er det normalt at TV2 sender ein ny sesong i lag med alle dei som er sendt før. S1 S1 - S2 S1 - S2 - S3 S1 - S2 - S3 - S4 S1 - S2 - S3 - S4 - S5 S1 - S2 - S3 - S4 - S5 -S6 Kva dei har gjort mtp. Scrubs veit eg ikkje, men episode 139 som gjekk på TV2 mandag, "My Point Of No Return" er siste i sesong seks. GREAT! gjett hvilken dag jeg var borte og ikke fikk sett på scrubs Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Streiken er endelig over!! Endret 13. februar 2008 av Dr-Cox Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Streiken er endelig over!! Jepp Derfor jeg spurte på forrige side om de kom til å fortsette å lage Scrubs. Jeg hørte at de kom til å fortsette å lage Prison Break og Ugly Betty, men det interesserer meg ikke noe. Satser på at de kommer til å fortsette =) Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Planen var nok uansett å avslutte med sesong 7. Det som er usikkert er om de kommer til å lage alle 18 episoder, eller om de kutter ved 16, 12 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Håpar sjølvsagt på minst 18, men så lenge med får ein avslutning og Bill får gjort det han føler er nødvendig med serien så er eg nøgd. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ut i fra informasjon og kalkyler fra forrige side ser det ut som de kutter ved 16 episoder. Håper virkelig ikke på det, men sannsynligheten er stor for det akkurat nå. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Scrubs wikipedia On February 13, 2008, NBC announced that Scrubs will resume with new episodes with other comedy series on April 10, 2008 at 9:30/8:30c on NBC. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Endelig fått sesong 1 i posten.. Skal ha meg eit lite scrubsmaraton ein dag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Godt det er kome ein dato, sjølv om det er alt for lenge til. Framleis uvisst kor mange episodar me får. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Woho! Made my day =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nokon som veit om andre butikkar enn Platekompaniet som sel Sesong seks på DVD? Fant akkurat ut at det er kommentatorspor på alle episodane i sesong seks, så eg må bestille den ASAP. Digger kommentatorsporene på dei fire første sesongane (har ikkje fått sesong fem endå), vart heilt frå meg når eg såg at det var på alle episodane i sesong seks. Litt stiv pris, 449,- på Platekompaniet, men det er vel så dyrt uansett så tidleg i gamet. Kjøper eg frå Play.com eller liknande er faren for moms der og då blir prisen over 500. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nokon som veit om andre butikkar enn Platekompaniet som sel Sesong seks på DVD? Fant akkurat ut at det er kommentatorspor på alle episodane i sesong seks, så eg må bestille den ASAP. Digger kommentatorsporene på dei fire første sesongane (har ikkje fått sesong fem endå), vart heilt frå meg når eg såg at det var på alle episodane i sesong seks. Litt stiv pris, 449,- på Platekompaniet, men det er vel så dyrt uansett så tidleg i gamet. Kjøper eg frå Play.com eller liknande er faren for moms der og då blir prisen over 500. Oi. Kommentatorspor til alle episodene? Kult. Håper ikke det går utover det andre ekstramaterialet da. Digger behind the scenes, og "making of". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nope, den har følgande i følge Wikipedia: Audio Commentaries on all 22 episodes, The Making of "My Musical", Judy Keeps Talking, The Debra & Stephanie Show, The "Third Tier", 12 Deleted Scenes, Alternate Lines & an Easter Egg Alt ekstramateriale er knall, men min favoritt er kommentatorsporene, spesielt når det er Bill og Zach eller Donald, eventuelt begge to. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Rart at CDON.no ikke har den enda, husker at de fikk inn sesong 5 kjempekjapt til ca 200 kroner i sommer, 10-20 kroner mer enn de øvrige sesongene. 450 kroner på Platekompaniet er uhørt, så da venter jeg heller... Play.com har også stive priser på serier, så det blir ikke mye billigere derfra =( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For dei som er over snittet interessert i Scrubs kan det være artig å sjå videobloggen til serien. Har ikkje sett så mykje sjølv, men såg heile Video blog #93, #94, #95: My 7×01 Table Read som var veldig artig. Om nokon ikkje har sesongane på DVD kan eg og anbefale dei på det sterkaste, mykje artig ekstramateriale, dog diverre litt varierande mengder. Eg bestillte sesong seks frå Play.com, klarte ikkje la være, er eg uheldig og den går gjennom tollen blir det rundt 500,- er eg heldig blir det 330. Uansett, eg måtte ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå