Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digger musikalepisoden. De fleste synger veldig bra, i tillegg er det morsom tekst. Kelso, Turk og dr.Cox er nok best å synge av de faste.

Setter min stemme på at Carla synger best, så Turk.

Musikalepisoden har jeg sett enormt mange ganger, vertfall den delen da Cox synger til JD om hvorfor han irritere han :)

Men kjennner mange Scrubs elskere som hater episoden. Den er jo litt unormal.

Lenke til kommentar

Mener han har god grunn til å være sur. Det er en fin bil, og det hadde kostet å omlakkere. Ingenting er verre enn frekke unger, spør du meg. Vandalister spesielt :mad:

Og klart han blir sur når ungen nekter og vakten ikke tror ham.

Men ble litt overrasket over språket til Zach :p

Lenke til kommentar

Oppdatering på streiken:

Virker som den nærmer seg slutten. Antakeligvis vil forfatterne og produsentene sette seg ved bordet i natt i håp om å begynne på forhandlingene på nytt. Håper de blir enige og vi får en slutt på all denne torturen.

Writers, Producers Returning to the Table

Informal talks between Patric Verrone and David Young of the Writers Guild of America on the one hand and Disney CEO Robert Iger and News Corp President Peter Chernin on the other are expected to take place in Los Angeles tomorrow to determine whether full-scale negotiations between the writers and the studios can resume. No formal talks between the two sides have taken place since Dec. 7, when the studios broke off discussions, saying publicly that they would not entertain the WGA's demands to have jurisdiction over reality and animated shows and films. It was not clear whether the writers would agree to remove those issues from the negotiations -- or whether the producers would continue to insist that they do so. Many observers expect that the two sides will agree to focus on the recently negotiated contract with the Directors Guild of America as a possible "framework" for a deal with the WGA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...