sch0n Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kelso, Turk og dr.Cox er nok best å synge av de faste. Hello?! Aren't you forgetting Janitor? Han imponerer stadig Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Digger musikalepisoden. De fleste synger veldig bra, i tillegg er det morsom tekst. Kelso, Turk og dr.Cox er nok best å synge av de faste. Setter min stemme på at Carla synger best, så Turk. Musikalepisoden har jeg sett enormt mange ganger, vertfall den delen da Cox synger til JD om hvorfor han irritere han Men kjennner mange Scrubs elskere som hater episoden. Den er jo litt unormal. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg stemmer helt klart på Turk.. Hans presentasjon sammen med JD i Guy love er herlig bra Jeg syns denne episoden er en grei avkobling fra de andre episodene. Er jeg litt lei av Scrubs ser jeg gjerne på musikalen... Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Carla har en så åpenbar "musikalstemme". Hun synger ikke, hun spiller sangen, om det er forståelig Endret 19. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Skjønner hva du sier For de som likte musical episoden er dette klippet hardt å anbefale Guy Love Live! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skjønner hva du sier For de som likte musical episoden er dette klippet hardt å anbefale Guy Love Live! Haha herlig Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Haha, genialt ja, litt falskere live Overkill er min favoritt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skjønner hva du sier For de som likte musical episoden er dette klippet hardt å anbefale Guy Love Live! Haha. Fantastisk. Synst Zack Braff virker som en fantastisk person. Har derimot ikke sett noen filmer med han. Har sett ettpar med Turk, og spesielt i den filmen om et rugby lag er han fantastisk kul. Herlige folk! Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Haha, genialt ja, litt falskere live Så sant så sant.. Virker som Zach sliter litt med enn Donald... Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tror at JD var den som ble mest redigert for at det skulle høres fint ut i episoden. Han beviste det i hvetrfall på live opptaket Endret 20. januar 2008 av Don_Reitan Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hahah, ja.. tviler ikke 4 dager igjen til neste episode! sjuuukt lenge siden forrige gleder meg som et barn igjen Endret 20. januar 2008 av Dr-Cox Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ahh! Er vi sikre på det da? Hvor har de skaffa manus? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det står på hjemmesiden i hvertfall at det kommer den 24. Og episoden var vel spillt inn, men ikke sendt så de kunne tøye ut perioden scrubs går på? Vet ikke om det er derfor, men det kan jo være Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som har sett Zach når han blir Punkd av Donald Faison? Syntes Zach virker som et skikkelig rasshøl i virkligheten Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Naah, hva om en unge hadde kommet og spraya bilen DIN? og ikke kom med det pisset at han er skuespiller/kjendis/millionær, for INGEN blir glade for sånt. Rett og slett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Klart jeg hadde blitt sur, syntes likvel han virket litt dust, "this car cost 100.000 dollar!" Missforstå meg rett, jeg syntes det bare virket sånn, jeg dømmer ikke Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 HEahe. Han virker litt hoven. Men tror kunn jeg synst det fordi han virker som et lamb på Scrubs. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvor kan man se den? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Mener han har god grunn til å være sur. Det er en fin bil, og det hadde kostet å omlakkere. Ingenting er verre enn frekke unger, spør du meg. Vandalister spesielt Og klart han blir sur når ungen nekter og vakten ikke tror ham. Men ble litt overrasket over språket til Zach Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Oppdatering på streiken: Virker som den nærmer seg slutten. Antakeligvis vil forfatterne og produsentene sette seg ved bordet i natt i håp om å begynne på forhandlingene på nytt. Håper de blir enige og vi får en slutt på all denne torturen. Writers, Producers Returning to the Table Informal talks between Patric Verrone and David Young of the Writers Guild of America on the one hand and Disney CEO Robert Iger and News Corp President Peter Chernin on the other are expected to take place in Los Angeles tomorrow to determine whether full-scale negotiations between the writers and the studios can resume. No formal talks between the two sides have taken place since Dec. 7, when the studios broke off discussions, saying publicly that they would not entertain the WGA's demands to have jurisdiction over reality and animated shows and films. It was not clear whether the writers would agree to remove those issues from the negotiations -- or whether the producers would continue to insist that they do so. Many observers expect that the two sides will agree to focus on the recently negotiated contract with the Directors Guild of America as a possible "framework" for a deal with the WGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå