Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De streiker for mer inntekter som følge av DVD-salg og episoder solgt over nettet.

Flott uttalelse forresten... Du mener altså at de er idioter kun fordi de streiker, ettersom du ikke visste hva de streiker for?

Selv støtter jeg dem 100%. Hollywood drar inn nok penger til å kunne gi de noen av de viktigste personen i industrien litt høyere lønn.

Lenke til kommentar
De streiker for mer inntekter som følge av DVD-salg og episoder solgt over nettet.

Flott uttalelse forresten... Du mener altså at de er idioter kun fordi de streiker, ettersom du ikke visste hva de streiker for?

Selv støtter jeg dem 100%. Hollywood drar inn nok penger til å kunne gi de noen av de viktigste personen i industrien litt høyere lønn.

Støtter dem også, men en av partene må gi seg snart! Dette begynner å gå ut over alt for mange av mine favorittserier.

Lenke til kommentar

dagens episode som var bare sang på var heilt ræva. hater når de synger gjennom en hel episode av en serie. scrubs brukte å være bra men no veit eg ikke lenger.

det e jo bare teit når det blir streik pga av at de vil ha bedre lønn fordi serien er blitt populær. det går jo bare utover seerne.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
dagens episode som var bare sang på var heilt ræva. hater når de synger gjennom en hel episode av en serie. scrubs brukte å være bra men no veit eg ikke lenger.

det e jo bare teit når det blir streik pga av at de vil ha bedre lønn fordi serien er blitt populær. det går jo bare utover seerne.

I lol'd :wee:

Lenke til kommentar

I lol'd :wee:

Har ikke sett den episoden på lenge, men tror fortsatt jeg kan mesteparten av sangene utenat :whistle::D

Lenke til kommentar
Har ikke sett den episoden på lenge, men tror fortsatt jeg kan mesteparten av sangene utenat :whistle::D

Er så absolutt en herlig episode. Har sett den flere ganger enn noen av de andre, kanskje med unntak av hele ses1(jeg og en venn så den sesongen sikkert 20 ganger sist sommer :wee: )

Endret av edge
Lenke til kommentar

Ahh... Husker godt den episoden. Ikke fordi den var så spesielt bra, men underholdende og fikk meg til å nynne på sangene i lang tid :p Men fikk ikke sett den i dag. Noen som fikk med seg oversettelsene? Har alltid lurt på hvordan den ville bli ;)

Endret av Don_Reitan
Lenke til kommentar
Ahh... Husker godt den episoden. Ikke fordi den var så spesielt bra, men underholdende og fikk meg til å nynne på sangene i lang tid :p Men fikk ikke sett den i dag. Noen som fikk med seg oversettelsene? Har alltid lurt på hvordan den ville bli ;)

Helt på trynet :tease:

Lenke til kommentar

Elsker den episoden, ikke fordi de synger noe særlig bra, men tekstene er så herlige =D

Du aaaaner tydeligvis ikke hva du prater om... DE streiker ikke alene. ALLE skribentene i Writers Guild of America streiker, ikke bare de på Scrubs.

Lenke til kommentar
Cox er vel ikke veldig flink til å synge, såvidt jeg har fått med meg.

Men Turk og Kelso er brukbare sangere ja.

Jo, hvis du hører etter er han veldig flink til å synge, treffer tonene fint og er teknisk dyktig. Men han mangler en god stemme, som får en til å tro at han er dårlig å synge..

Lenke til kommentar

Helt på trynet :tease:

Som med tekstingen på hele serien. Elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...