HanEneTomaten Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Dårlig med gode nyheter for tida.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva er det egentlig de streiker for? Hva faen skal vi se bare pga de er idioter? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 De streiker for mer inntekter som følge av DVD-salg og episoder solgt over nettet. Flott uttalelse forresten... Du mener altså at de er idioter kun fordi de streiker, ettersom du ikke visste hva de streiker for? Selv støtter jeg dem 100%. Hollywood drar inn nok penger til å kunne gi de noen av de viktigste personen i industrien litt høyere lønn. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes nå det er veldig merkelig at Hollywood og alle de andre ikke gir etter. De kommer jo bare til å tape mer og mer på dette. Men men. Så er jo USA noe for seg selv på noen områder... Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Når dette går utover en sak så viktig som denne syns jeg bare alle burde komme til enighet, no matter what :!: Blir som global oppvarming- krisa, bare sånn 1000 ganger viktigere.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De streiker for mer inntekter som følge av DVD-salg og episoder solgt over nettet. Flott uttalelse forresten... Du mener altså at de er idioter kun fordi de streiker, ettersom du ikke visste hva de streiker for? Selv støtter jeg dem 100%. Hollywood drar inn nok penger til å kunne gi de noen av de viktigste personen i industrien litt høyere lønn. Støtter dem også, men en av partene må gi seg snart! Dette begynner å gå ut over alt for mange av mine favorittserier. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 My Musical(den som gikk på TV2 i dag) må være av de beste episodene lagd til Scrubs. Den er genialt bra Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) dagens episode som var bare sang på var heilt ræva. hater når de synger gjennom en hel episode av en serie. scrubs brukte å være bra men no veit eg ikke lenger. det e jo bare teit når det blir streik pga av at de vil ha bedre lønn fordi serien er blitt populær. det går jo bare utover seerne. Endret 17. januar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 dagens episode som var bare sang på var heilt ræva. hater når de synger gjennom en hel episode av en serie. scrubs brukte å være bra men no veit eg ikke lenger. det e jo bare teit når det blir streik pga av at de vil ha bedre lønn fordi serien er blitt populær. det går jo bare utover seerne. I lol'd Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 dagens episode som var bare sang på var heilt ræva. hater når de synger gjennom en hel episode av en serie. scrubs brukte å være bra men no veit eg ikke lenger. det e jo bare teit når det blir streik pga av at de vil ha bedre lønn fordi serien er blitt populær. det går jo bare utover seerne. I lol'd Har ikke sett den episoden på lenge, men tror fortsatt jeg kan mesteparten av sangene utenat Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Har ikke sett den episoden på lenge, men tror fortsatt jeg kan mesteparten av sangene utenat Er så absolutt en herlig episode. Har sett den flere ganger enn noen av de andre, kanskje med unntak av hele ses1(jeg og en venn så den sesongen sikkert 20 ganger sist sommer ) Endret 17. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ahh... Husker godt den episoden. Ikke fordi den var så spesielt bra, men underholdende og fikk meg til å nynne på sangene i lang tid Men fikk ikke sett den i dag. Noen som fikk med seg oversettelsene? Har alltid lurt på hvordan den ville bli Endret 17. januar 2008 av Don_Reitan Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ahh... Husker godt den episoden. Ikke fordi den var så spesielt bra, men underholdende og fikk meg til å nynne på sangene i lang tid Men fikk ikke sett den i dag. Noen som fikk med seg oversettelsene? Har alltid lurt på hvordan den ville bli Helt på trynet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 dagens episode som var bare sang på var heilt ræva. hater når de synger gjennom en hel episode av en serie. scrubs brukte å være bra men no veit eg ikke lenger. det e jo bare teit når det blir streik pga av at de vil ha bedre lønn fordi serien er blitt populær. det går jo bare utover seerne. Elsker den episoden, ikke fordi de synger noe særlig bra, men tekstene er så herlige =D Du aaaaner tydeligvis ikke hva du prater om... DE streiker ikke alene. ALLE skribentene i Writers Guild of America streiker, ikke bare de på Scrubs. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Digger musikalepisoden. De fleste synger veldig bra, i tillegg er det morsom tekst. Kelso, Turk og dr.Cox er nok best å synge av de faste. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Cox er vel ikke veldig flink til å synge, såvidt jeg har fått med meg. Men Turk og Kelso er brukbare sangere ja. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Cox er vel ikke veldig flink til å synge, såvidt jeg har fått med meg. Men Turk og Kelso er brukbare sangere ja. Jo, hvis du hører etter er han veldig flink til å synge, treffer tonene fint og er teknisk dyktig. Men han mangler en god stemme, som får en til å tro at han er dårlig å synge.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Synest liksom humoren blir borte når de synger, får håpe dagens episode blir bedre Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Synest liksom humoren blir borte når de synger, får håpe dagens episode blir bedre enig!! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ahh... Husker godt den episoden. Ikke fordi den var så spesielt bra, men underholdende og fikk meg til å nynne på sangene i lang tid Men fikk ikke sett den i dag. Noen som fikk med seg oversettelsene? Har alltid lurt på hvordan den ville bli Helt på trynet Som med tekstingen på hele serien. Elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå