lubo.carson Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Etter å ha sett sesong 6 to ganger i jul har jeg klart å bytte min rangering: 1. ses 1 2. ses 2 3. ses 3 4. ses 6 5. ses 5 6. ses 4 Synes at fantasiene var gode fra ses 1-3, så ble de litt borte, men så ble fantasiene gradvis flere ved ses 5, men i sesong 6 var de regelrett syke/veeeeeldig kreative. Skjønner ikke hvordan forfatterene klarer å komme opp med sånn crazy shit ass. Forresten: Går det an å melde seg på kvitt eller dobbelt under Scrubs? Har aldri sett det programmet før, men. Endret 31. desember 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Haha! i så fall skal jeg melde meg på Jeg sliter litt med rangering av sesongene, men for meg kommer sesong 3/5 på toppen, så sesong 2 med sesong 4 og 1 rett etter, og til slutt sesong 6. Sesong 7 ville kommet et sted mellom 2, 4 og 1. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Føler meg litt skitten når jeg "rangerte" sesongene ^^ Alt er jo bra! Men skuespillet har blitt mye betre etter sesong 1 og 2, og det har "skjedd" mye mer. F.eks Carla og Turk har giftet seg, fått barn. JD har fått barn. Jordan og Cox tilbake ilag. Mye mye ALT ER BRA!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Uff, da har den blitt usatt enda mer ja... Kan virke som at dette kan utsettes enda mer, ettersom dette er den siste episoden som er scheduled. Jeg får sjekke ut The Ex som Dr-Cox never (eller Fast Track som den tydeligvis også heter)! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) No way Josè Endret 31. desember 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet når sesong 6 blir å få tak i her i Norge? Synes å huske det skulle komme ut i oktober/november, men jeg har ikke sett noen enda.. Kansje jeg har husket feil? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 var vel 5'ern som kom ut da. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet når sesong 6 blir å få tak i her i Norge? Synes å huske det skulle komme ut i oktober/november, men jeg har ikke sett noen enda.. Kansje jeg har husket feil? Det var i USA, jeg har sett NTSC i butikkhyllene der jeg bor allerede. Venter på PAL jeg, og den kommer på Play.com om 10 dager. Uheldigvis til over 200 kroner, så import blir uaktuelt... Men det betyr sikkert at den kommer til Norge om ikke lenge! Sesong 5 kom i sommer btw. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ok takker for svar. Har sesong 1 - 5 på DVD, så har jo lyst å ha 6´ern også Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Bad news folks. Februar 14 er det sesongavslutning. Kilde: http://www.aintitcool.com/node/35192 Alle serier som har sesongavslutning pga streiken er listet opp. Endret 8. januar 2008 av Myst Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ååh, nå er jeg møkklei denne streiken. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Og sesongavslutningen vil være episode 18, right? right?! Hvis ikke syns jeg scrubs burde forsette en sesong ekstra. Zach Braff er såvidt jeg veit den eneste grunnen til at det slutter, og han har også kun et prosjekt på banen. Endret 8. januar 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Wikipedia: "Season 7 is also confirmed to have a reduced number of 18 episodes. This may be cut to 12 due to the WGA writers' strike; if this were to happen, and no final episode was broadcast on television, a final episode would be released on DVD." Får vel bare vente og se ... Edit: Dette er sendeskjemaet for resten av episodene: Ep. 7: 24. januar Ep. 8: 31. januar Ep. 9: 7. februar Ep. 10: 14. februar Da blir episode 10 sesongavslutning, da. Endret 8. januar 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis det som ble skrevet over her er korrekt, at det vil komme en verdig avslutning på DVD i etterkant, så tar jeg det hele med ro, for den skal jeg uansett ha. Ja, det blir litt mer venting og lengting, men etter denne sesongen er det jo uansett slutt, så det er jo like greit å dra det litt ut? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) På en måte så er jeg enig med deg, men på en annen måte synes jeg det blir tamt om det blir for stort sprang mellom episodene. Mister liksom litt gløden, på et vis. Edit: men for all del, det er verdt å vente på. Endret 8. januar 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Dette blir bare verre og verre, begynner snart å gråte.. Dette er bare trist, men tror slutten uansett vil bli legendarisk bra, kommer uansett til å se den uendlig ganger, og det at de gir den ut på DVD gjør at forventningene blir større, noe jeg tror Scrubs kommer til å innfri.. Likavel er jeg forferdlig lei meg for å høre det, elsker Scrubs over noen andre serier og kommer til å savne det å kunne glede seg til nye episoder.. alt virker liksom "tommere" uten noen kommende episoder av klodens klart beste serie Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den dagen Scrubs er over.. Den dagen vil bli en lei dag. Får håpe de setter inn all sin humor i den siste episoden for å gjøre ferdig en av de mer geniale seriene som er laget Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bad news folks. Februar 14 er det sesongavslutning. Kilde: http://www.aintitcool.com/node/35192 Alle serier som har sesongavslutning pga streiken er listet opp. Aarghh! Hvorfor hater skribentene fansa sånn?!?! Det er jo oss det går ut over... Ikke bare Scrubs som slutter tidlig, men My Name is Earl og Prison Break også. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville tatt den siden med en klype salt. Den inneholder ingen kildehenvisninger, og på meg virker det som at de har tatt siste bekreftede dato fra TV.com og kalt det "sesongavslutning". Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Åpna nettopp Myspace-accounten min, og under Bulletins fant jeg denne fra Zach Braff: From: Zach Date: Jan 9, 2008 11:37 AM Subject: Writer's Strike Body: Dear Friend, Please go to the below link to see a video I made in support of the writer's strike. Many of you have asked about the fate of the final episodes of Scrubs. If the strike goes on too much longer there is a good chance they will never be written or shot and the series finale will remain in the mind of our show's creator, Bill Lawrence... hope this finds you well, peace and love, zb Mamma? Endret 10. januar 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå