Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei ikke enda. Forhåpentligvis skal vi få episoder fram til episode 12. Etter det blir uklart. Sjanser for at episode 12 blir siste episode.

Season 7 is also confirmed to have a reduced number of 18 episodes. This may be cut to 12 due to the WGA writers' strike, if this were to happen, and no final episode was broadcast on television, a final episode would be released on DVD

Fra wikipedia

Lenke til kommentar
Nei ikke enda. Forhåpentligvis skal vi få episoder fram til episode 12. Etter det blir uklart. Sjanser for at episode 12 blir siste episode.

Season 7 is also confirmed to have a reduced number of 18 episodes. This may be cut to 12 due to the WGA writers' strike, if this were to happen, and no final episode was broadcast on television, a final episode would be released on DVD

Fra wikipedia

Faen.. Hvorfor kan ikke folka få inn i skallen at det går an å utsette sesongene?? Det samme har skjedd med Heroes, det er bedre med for seint enn aldri! Hvorfor ikke bare vise så mange episoder de kan nå, og så ta pause til streiken er over???

Lenke til kommentar
Faen.. Hvorfor kan ikke folka få inn i skallen at det går an å utsette sesongene?? Det samme har skjedd med Heroes, det er bedre med for seint enn aldri! Hvorfor ikke bare vise så mange episoder de kan nå, og så ta pause til streiken er over???

Alt handler nok om penger..

Utsetter de bare seriene så vil jo TVselskapene ikke tape penger på det, og skribentene ikke tene.

Lenke til kommentar

I tillegg så har nok flere av skuespillerne allerede tegnet kontrakter med andre serier eller filmer etter at Scrubs er ferdig, ettersom at dette uansett var den siste sesongen. Sesongen må nok spilles ferdig før sommerferien, for i ferien så vil de miste mye av publikumet vil jeg tro.

Antar at Winydancer mente at om de utsetter serier så vil TV-selskapene ikke tjene penger på det :p

Endret av Bruun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

hvor ser dere sesong 7? laster ned? i såfall hvor? :) sett sesong 6 to ganger på rad nå i vente på 7 :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jeg har sett noen episoder på TV før og begynte å se fra sesong 1 i går. Jeg har nettopp innsett at Scrubs er den beste tv-serien jeg noensinne har sett...Store greier. Serien har så genial humor som det går ann å få. I det ene øyeblikket ligger du på gulvet og ler så du griner, i neste øyeblikk sitter du med en tåre i øyekroken. Jeg håper denne serien aldri slutter...

I'm okay, I'm okay, emkay, emkei, emkei? What the hell is emkei? :!:

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Enda en som har sett lyset;D neida.. Scrubs er utrolig nok, etter å ha sett alle episodene minst 3-4 ganger, fortsatt min favorittserie :) Det er kombinasjonen av Zach Braff's ekstremt bra skuespill (pluss de andres skuespill, mjen JD topper helt klart lista), den geniale humoren med masse hysteriske øyeblikk, de morsomme karakterene og evnen til å gjøre enhver episode humoristisk eller i noen tilfeller, trist. Elsker også det at JD hele tiden utvikler seg fra starten til slutten, hvor humoren også skifter.. På denne måten får man le seg i hjel av alle sidene av JD. Zach Braff spiller forresten også drittbra i mange filmer, spesielt The Ex hvor han oppfører seg veldig likt som JD i Scrubs :thumbup:

Vet ikke om du har hørt det Dimitrij, men serien spiller inn sin siste sesong nå :ohmy: Dette er forferdlig trist, men tror det er best. serien ville mest sannsynlig sunket i kvalitet selv om sesong 7 har hittil vært stort bedre enn den forrige..

Det blir trist når eventyret er over, men jeg nyter fortsatt alle episodene fult selv om jeg ser de nesten daglig :!:

Andre som gleder seg til neste episode? Turk skal lære seg spansk :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg har sett noen episoder på TV før og begynte å se fra sesong 1 i går. Jeg har nettopp innsett at Scrubs er den beste tv-serien jeg noensinne har sett...Store greier. Serien har så genial humor som det går ann å få. I det ene øyeblikket ligger du på gulvet og ler så du griner, i neste øyeblikk sitter du med en tåre i øyekroken. Jeg håper denne serien aldri slutter...

I'm okay, I'm okay, emkay, emkei, emkei? What the hell is emkei? :!:

Siste sesong, 7, holder på nå å Amerikansk TV.

Gled deg til sesong 2 -> 4. De klart beste etter min mening.

Sesong 5, 6 og 1 er på nivået bak 2 - 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...