HanEneTomaten Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 men bare humor i en serie blir det bare "søppel", på denne måten får de mye flere seere. Jeg elsker det uansett! greit å ha med litt sånt... 8320358[/snapback] Magikaren:Dramaet har da alltid vært en del av Scrubs. Den gode balansen mellom humor og drama er det som fikk meg til å se på det til å begynne med. Men det er helt greit at du ikke liker drama-aspektet i serien. Folk er forskjellige. 8321034[/snapback] Ja, jeg vet drama alltid har vært en del av Scrubs, og jeg har ikke noe imot at det er litt drama i serien, tvert imot. MEN, når det er slik som det var i denne episoden hvor det ikke var noe humor i det heletatt(bortsett fra en eller to scener) synes jeg det blir for mye drama. Det har rett og slett vært for mye drama i de siste episodene og alt for lite humor, mener jeg. Hvis du ser på gammle episoder så ser du fort at Scrubs har forandret seg fra å ha en balanse mellom drama og komedie med litt ekstra tyngde på humor, til en ganske stor ubalanse med altfor stor vekt på drama. Noe jeg personlig ikke liker. Også over til noe helt annet så slenger jeg meg på de som synes at Collin Farrel har hatt den beste gjesterollen, ettersom jeg er en stor fan av fyren. 8321165[/snapback] Scrubs var jo ment som en dramaserie fra starten av, men de fant ut at de gjorde det mye bedre på humor. Scrubs har jo mista mye av humoren i det siste ja, men tror det er fordi de slipper opp for ideer. Derfor putter de inn drama istedetfor... Håper serien legger inn noe bra humor på slutten av sesongen, ettersom det er en liten sjanse for at dette blir den siste. Men det viktigeste for meg er at serien slutter med noen gode episoder, så Scrubs blir husket som den fantastiske serien den er Når jeg tenker meg om så hadde Collin Farrel den klart beste gjesterollen, elsker irsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Helloooooo! I'm on Fire! Who aaaam I! Fanartmonsteret! ScrubsComic En skikkelig godbit fra det italienske nettfan'ene. En fin tegneserie fra Scrubs verden! Så over til alle fanartene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fanartmonsteret er noe internt innen anime delen av forumet, jeg har ikke gått fra vettet.... enda bildene er tilbake Endret 8. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 De tegningene var herlige. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Så du laga deg en egen Scrubs tråd Dr. Cox, litt lite liv i min da... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Så du laga deg en egen Scrubs tråd Dr. Cox, litt lite liv i min da... 8328612[/snapback] Også er førsteposten mer oversiktlig med videoer. Også er jo emnetittelen litt mer innbydende Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hva mener du, skjønte ingen ting jeg nå Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hva mener du, skjønte ingen ting jeg nå 8328721[/snapback] Jeg mener at førsteposten er bedre. Fylt med litt informasjon og videoer. Og emnetittelen er litt mindre "fjortizz". Den forrige var vel noe som 'Scrubs-den beste serien EVER'. Og jeg vil si at den emnetittelen som er nå, er mye bedre. Men nok om hvorfor det ble opprettet en ny tråd nå. Blir litt for mye OT! Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Vet det er helt OT, men dr.cox er du kommet hjem eller låner du PC? Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hjemme... Hva syns dere om en eventuell sesong 7? Vet den hadde blitt way out of scrubsleague, men vil gjerne ha flere episoder, elsker jo serien Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lave forhåpninger til en ny sesong. Jeg vil nok se på det, men vil nok være dårlig kvalitet i forhold til de tidligere sesongene. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hva mener du, skjønte ingen ting jeg nå 8328721[/snapback] Jeg mener at førsteposten er bedre. Fylt med litt informasjon og videoer. Og emnetittelen er litt mindre "fjortizz". Den forrige var vel noe som 'Scrubs-den beste serien EVER'. Og jeg vil si at den emnetittelen som er nå, er mye bedre. Men nok om hvorfor det ble opprettet en ny tråd nå. Blir litt for mye OT! 8328812[/snapback] forstår, du så vell ikke den lille smileyen der du Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mer scrubs skader ikke... Så lenge alle dei viktige typene spilles av samme skuespillere som nå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vel, serien mistet sin første karakter og håper det var siste også. Ukens epsiode var litt trist synes jeg, viste hvor viktig det er å sette pris på ting når man kan det. Folket har rett at serien har gått over til drama fra humor, blitt mer seriøst enn den var før. Men det betyr ikke at den er dårlig eller kjedelig for det, jeg syns de ivaretar kvaliteten fortsatt, og ut i fra det jeg har lest om kommende episoder, høres det bra ut. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) hohoho!! Hvem andre enn jeg er det som gleder seg til sesong 5 på dvd? Endret 9. april 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Har ikke kjøpt noen av sesongene ennå, men vurderer det. Sesong 5 er jo en knakandes sesong, den har bra humor og mange gode poeng. Og nest etter sesong 3 syns jeg dette er den beste.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Selvsagt er den best (s5), den har jo den beste slutten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg ble veldig overrasket da Kim sa at ho var gravid. Husker fortsatt uttrykket på ansiktet til JD da han fikk slengt det opp i trynet. Skrev med skjult tekst i tilfelle det er fortsatt noen som ikke har sett den ferdig enda. Endret 9. april 2007 av myst84 Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Selvsagt er den best (s5), den har jo den beste slutten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg ble veldig overrasket da Kim sa at ho var gravid. Husker fortsatt uttrykket på ansiktet til JD da han fikk slengt det opp i trynet. Skrev med skjult tekst i tilfelle det er fortsatt noen som ikke har sett den ferdig enda. 8344030[/snapback] Smart... J.D: "What now?" Ellers så liker jeg slutten av sesong 1 hvor en ny turnuslege møter Janitor samme måte som J.D... Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg må si jeg ble forbausa når jeg skulle skjekke episode 16ses6... Jeg ser jo vanligvis ikke Scrubs på tv eller *host*over nett*host*, men Cox er jo skalla!? Endret 9. april 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, han barberte seg på begynnelsen av episoden. Ville endre imaget sitt litt. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 cox skalla? damn Det skulle jeg likt å se, må se helt jevlig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå