HanEneTomaten Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Beste episoden på lenge! Enig at Dan var værre enn vanlig, men ellers en fantastisk episode Det er vel ikke bestemt at det blir færre episoder ennå er det vel? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det jeg har hørt er at de 12 første episodene er spilt inn, mens de seks siste ikke blir spilt inn pga. streiken. Om de blir spilt inn senere, veit jeg ikke noe om. Står litt om scrubs og streiken her. Håper at det ordner seg! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er jeg den eneste som knakk sammen av latter når JD spilte basketball med hodet til Turk? Vakkert! Dette med streiken var kjedelig å høre, men jeg støtter skribentene 100%, for uten dem hadde ikke Scrubs blitt til. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Forige episode var god, liker episodene når Dan er med. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 *legge i mine innlegg* Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spørsmål om en episode... Hvilken episode er det som er slik at J.D sier mange homofraser og sier han har en homo-dag, mens Carla sier: Day?? Osv. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men det samme vi spør om episoder, i hvilken episode er det JD "klikker" i kantina, fordi alle sammen klager over alt, men de skjønner ikke hvor heldige de er, for de har i alle fall noen, i motsetning til J.D., som er ensom? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spørsmål om en episode... Hvilken episode er det som er slik at J.D sier mange homofraser og sier han har en homo-dag, mens Carla sier: Day?? Osv. "My Friend The Doctor" ganske sikker på at det er den, er vel i sesong 3 om jeg ikke tar helt feil. Har ikke tid til å sjekke ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flirte jævlig godt av den "good question"-scenen i siste episode nå :!: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser gjennom sesong 5 nå, og blir like irritert på JD hver gang jeg ser på episoden der han slår opp med Julie (Mandy Moore.... en av de vakreste jentene i hele serien!) Anywho, da jeg så på episode 14, så så jeg denne jenta (helt til venstre på bildet), og ville dele min forvirring med Scrubs folka. Spørsmålet er som følger: Syns dere hun ligner på Mandy Moore? Kan det hende hun ville gjøre en cameo? Jeg er i stor tvil. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Liten likhet vil jeg si.. Gay-day episoden er genial :!: Endret 13. november 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Gay-day episoden er genial :!: Det er i den episoden Janitor har mange personligheter, og de ser han i en eller annen film? Den er genial, ja Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ligna ikke veldig mye på Mandy Moore det bildet der spør du meg, men det var uansett noe kjent ved henne. Og Sesong 5 var jo helt fantastisk, Mandy Moore var nok en grunn til det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Avslutningen på My Advice To You(S3E6) er fantastisk(Dan's rant til Cox) Digger det når Dan ikke er den taperen JD bygger ham opp til Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den nye epsidoden var ikke så værst Likte slutten: "No one knows your name. That's not fair" Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jævlig bra den sekvensen med Cox, JD, Turk og The Todd i undertøy, hvit skjorte og solbriller (i Todds tilfelle bare banana hammock...). Lenke til kommentar
sull Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det ikke en parodi på en film Tom Cruise spilte i ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det ikke en parodi på en film Tom Cruise spilte i ? Risky Business, og jeg lo så hardt xD Denne episoden var ekstremt bra, selv om slutten med at han ikke visste navnet på Jan Itor var alt for forutsigbar Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Jeg syns starten på denne episoden bare var middels, men utimot slutten tok den seg heftig opp Siste klippet med JD som Janitor var bare genialt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Forige episode var genial, Risky Business pariodien. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå