Blod Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fant denne i tråden for morsomme gif bilder. Ser helt klart at det er John C. McGinley aka vår selveste Dr. Cox. Noen som aner hvilket program er film det er hentet fra? Det er hentet fra filmen Wall Street fra 1987. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Elsker Johns jobb i filmen Platoon, tøff og Cox-aktig Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ahh jeg elsker scrubs... I dag var matthew perry med Ser alltid på friends og scrubs Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Haha. Det er så fantastisk episode. Elsker spesielt den delen av episoden som foregår på flyplassen, sinnsykt morsom. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ser ut som det er min dag for å dele ut dårlige nyheter. Dere har sikkert hørt om streiken som foregår i USA nå. Dessverre berører det Scrubs serien også. Ut i fra det jeg har lest rundt om i nettet, er det sjanser for at vi ikke vil få en verdig finale på serien. Hittil er det 12 episoder som er spilt inn og resten er ubevisst. Foreløpig virker det som serien vil slutte med 12 episoder istedenfor 18. Edit: Glemte å legge til at jeg så på "Wall Street" i går. Dønn kjedelig film, men det var kult å se John C. så ung. Ja, filmen er 10 år gammel i år. Ikke like energisk og hysterisk som Dr. Cox, men litt morsom var han. Og de brillene da! Syns han minte meg om Christopher Reeve i Superman filmene. Endret 8. november 2007 av Myst Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser ut som det er min dag for å dele ut dårlige nyheter. Dere har sikkert hørt om streiken som foregår i USA nå. Dessverre berører det Scrubs serien også. Ut i fra det jeg har lest rundt om i nettet, er det sjanser for at vi ikke vil få en verdig finale på serien. Hittil er det 12 episoder som er spilt inn og resten er ubevisst. Foreløpig virker det som serien vil slutte med 12 episoder istedenfor 18. Neei! Åh, så kjipt. Ekstra kjipt siden det er siste sesongen, da. Huff, håper det ordner seg. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette var veldig leit å høre! Ser ikke på Scrubs for handlingen sin skyld, men en verdig slutt setter jeg absolutt pris på. Kan fint bla litt i mappene og se en tilfeldig episode, som jeg har sett x-antall før med forholdsvis korte mellomrom, og kose meg like mye som når jeg ser en ny episode faktisk. Og det er noe jeg ikke kan med mange serier! Som sagt tidligere, though; håper det løser seg! Fingers crossed! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Faen!! Jeg er allerede sur fordi serien slutter, men så blir sesongen kortere. Jeg er bare så in love i serien! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sitter å ser 3-4 gammle episoder daglig nå. MUST HAVE IT. Og det jeg merker er hvor mye jeg savner gode, gamle JD. De 5 første sesongen var han klart best, da han drømte seg vekk, og kom med disse "kommentaren" da han våknet. Savner det helt sinnsykt mye. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Han har ikke fantasier i sjette sesong?:O Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Han har ikke fantasier i sjette sesong?:O Jo. I sesong 6 er det selvsagt en god del også. Men i 1-5 var det klart mest av dette Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjipt med streik. Foretrekker heller en lang pause istedenfor at hele serien slutter så tidlig. Ser gjennom sesong 4 nå og den er fortsatt like morsom. Så på episoden med Kylie i går. JD viste veldig godt at venner er mye viktigere enn damer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Haha, bra reklame for Prius i siste episode :!: This car must have a fantastic safety rating Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 JD er helt klart på sitt beste innenfor dagdrømming i sesong 4 og 5 Laster ned nyeste episode nå, gleder meg som en unge... lame med streikgreia Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Episode 3 var bra. Kim er ute av bildet, og det varmer! En JD drøm var det også, dog litt for lite for min smak Begynner å bli skikkelig bra igjen! Synd det snart er slutt.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Episode 3 var bra.Kim er ute av bildet, og det varmer! En JD drøm var det også, dog litt for lite for min smak Begynner å bli skikkelig bra igjen! Synd det snart er slutt.. Agreed. Både på Kim og at det snart er slutt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjempetrist at det snart er slutt, men nå må vi ikke fokusere på det, vi må bare nyte de siste episodene. Likte dagens episode, men jeg er ikke så begeistra for Dan. Synes han passa bedre inn før, på en måte. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bra episode og mener den er over standard. Keep up the good work Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var en grei episode. Men all æren må gå til de folka som har redigert episoden. Må ha tatt lang tid å få laget den "symfonien". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå