Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Gleder meg som en unge til Episode 2 : )

Jeg _må_ ha minst 2 episoder Scrubs hver dag.

PLeier å gå innpå Scrubs mappen min og bare trykke vilt rundt. Så sitter jeg i spenning og ser hvilekn episode som kommer opp :)

Noen har jeg sett opptil 7-8 ganger, ler dog like mye hver gang:)

Min favorittepisode: S05-E17!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg som en unge til Episode 2 : )

Jeg _må_ ha minst 2 episoder Scrubs hver dag.

PLeier å gå innpå Scrubs mappen min og bare trykke vilt rundt. Så sitter jeg i spenning og ser hvilekn episode som kommer opp :)

Noen har jeg sett opptil 7-8 ganger, ler dog like mye hver gang:)

Min favorittepisode: S05-E17!

Akkurat det samme som meg! Blir heller aldri lei :D

Klarer imidlertid ikke å velge en favorittepisode. Elsker dem alle jeg :D:love:

I tillegg husker jeg aldri hva de episodene heter :whistle:

Et av mine favoritt øyeblikk i serien er når Turk prøver å få Carla til å gifte seg med han ved å stå oppe på bilen og rope ut: "Carla Espinoza, will you marry me?! Come on citizens, honk in the name of love!" Og bilene tuter, imens JD løper rundt med stjerneskudd eller hva det er i hendene.

:!:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Helt standard episode dette, for min del ihvertfall. Trakk ikke så mye på smilebåndene akkurat, men handlingsmessig var det en opptur fra forrige episode, og som tidligere nevnt sitter man igjen med den gode "feelingen" i ettertid!

Blir rimelig flau på J.D.s vegne i ny og ne, men på en eller annen anstendig måte får han alltid orden på sakene igjen, og nettopp det er noe jeg liker best ved Scrubs.

Noen som vet navnet på låten som ble spilt av i bakgrunnen mot slutten, forresten? Behagelig musikk!

Lenke til kommentar
Likte også episoden. Mange gullkorn, blant annet den med Colin Hay. :D Men hvorfor er "Laverne" tilbake? Hva er vitsen med å drepe karakteren uten at skuespilleren forlater serien (ikke at jeg ønsker det)?

var vel mer en gjesteopptreden for morro skyld.. tviler på at hun er tilbake for godt.. SÅ jo ikke akkurat at det var laverne..Mener munnbindet og det hele

Lenke til kommentar
Likte også episoden. Mange gullkorn, blant annet den med Colin Hay. :D Men hvorfor er "Laverne" tilbake? Hva er vitsen med å drepe karakteren uten at skuespilleren forlater serien (ikke at jeg ønsker det)?

var vel mer en gjesteopptreden for morro skyld.. tviler på at hun er tilbake for godt.. SÅ jo ikke akkurat at det var laverne..Mener munnbindet og det hele

Tror hun skal være med videre også.. Og så er det bare JD som kommer til å se at hun ligner på Laverne. Leste dette i et intervju etsteds..

Lenke til kommentar

Ble skuffet over episode 2 også.

Får ikke skikkelig Scrubs feelingen enda.

Sitter ikke å ler konstant som før, føler det blir mindre gullkorn og mer seriøsitet.

Lo dog passe mye :) Men forventer mer! Håper JD slår seg litt løs nå som hele Kim - JD - Barn tingen er over.

Savner også JD sine drømmer. Svært få for tiden.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Turk er morsom :p
Jepp, det er'n :wee: Det bildet ditt minte meg om denne:

post-134142-1194199086_thumb.gif

Var det forresten bare jeg som la merke til at håret til Cox forandret seg så å si hele tiden, i episode to?

Edit: la til linjehopp, eller hva det heter.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...