Winydancer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gleder meg som en unge til Episode 2 : ) Jeg _må_ ha minst 2 episoder Scrubs hver dag. PLeier å gå innpå Scrubs mappen min og bare trykke vilt rundt. Så sitter jeg i spenning og ser hvilekn episode som kommer opp Noen har jeg sett opptil 7-8 ganger, ler dog like mye hver gang:) Min favorittepisode: S05-E17! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Gleder meg som en unge til Episode 2 : ) Jeg _må_ ha minst 2 episoder Scrubs hver dag. PLeier å gå innpå Scrubs mappen min og bare trykke vilt rundt. Så sitter jeg i spenning og ser hvilekn episode som kommer opp Noen har jeg sett opptil 7-8 ganger, ler dog like mye hver gang:) Min favorittepisode: S05-E17! Akkurat det samme som meg! Blir heller aldri lei Klarer imidlertid ikke å velge en favorittepisode. Elsker dem alle jeg I tillegg husker jeg aldri hva de episodene heter Et av mine favoritt øyeblikk i serien er når Turk prøver å få Carla til å gifte seg med han ved å stå oppe på bilen og rope ut: "Carla Espinoza, will you marry me?! Come on citizens, honk in the name of love!" Og bilene tuter, imens JD løper rundt med stjerneskudd eller hva det er i hendene. :!: Endret 1. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å velge favorittmoment i Scrubs er for meg umulig, er så syyykt mange kule. er jo flere gullkorn per episode Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 I dag blir det ny episode! Whohoo! Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hoho, dataspillinga(Turk/Janitor) var fun Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dette synes jeg var en god scrubs episode.. Veldig typisk scrubs, men elsker ded good feelingen slike episoder gir Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Helt standard episode dette, for min del ihvertfall. Trakk ikke så mye på smilebåndene akkurat, men handlingsmessig var det en opptur fra forrige episode, og som tidligere nevnt sitter man igjen med den gode "feelingen" i ettertid! Blir rimelig flau på J.D.s vegne i ny og ne, men på en eller annen anstendig måte får han alltid orden på sakene igjen, og nettopp det er noe jeg liker best ved Scrubs. Noen som vet navnet på låten som ble spilt av i bakgrunnen mot slutten, forresten? Behagelig musikk! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sjekk sluttteksten på episoden. Pleier som oftest stå kilder på ting de har brukt i episoden. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det noen som kan fortelle meg hvilken episode elliot sin "I told you so" dans er i? Har sett gjennom flere sesonger nå uten og finne den. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sesong 3 en gang tror jeg. Holder på med den nå, etter å ha begynt å se igjennom ses. 1-5 for 7-8 gang eller noe. I LUVV DATT SERIE! Forresten, spiller de inn episoder fortsatt? Isåfall noen som gidder ringe 916-Call-Tur, jeg hakke penger på moben nå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja jeg antar det. Er det ikke slik at de leverer inn et visst antall episoder til kanalene først og fortsetter å spille inn mens de første episodene vises? Tror det er lettere hvis noen bare ringer og ser om det er respons. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg synes dagens episode var mye bedre enn den første i sesong sju. Veldig bra innholdsmessig. Og så Thank you Perry much, da Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Likte også episoden. Mange gullkorn, blant annet den med Colin Hay. Men hvorfor er "Laverne" tilbake? Hva er vitsen med å drepe karakteren uten at skuespilleren forlater serien (ikke at jeg ønsker det)? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Likte også episoden. Mange gullkorn, blant annet den med Colin Hay. Men hvorfor er "Laverne" tilbake? Hva er vitsen med å drepe karakteren uten at skuespilleren forlater serien (ikke at jeg ønsker det)? var vel mer en gjesteopptreden for morro skyld.. tviler på at hun er tilbake for godt.. SÅ jo ikke akkurat at det var laverne..Mener munnbindet og det hele Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Episode 2 var helt konge spør du meg, Scrubs er tilbake i god gammel form. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Likte også episoden. Mange gullkorn, blant annet den med Colin Hay. Men hvorfor er "Laverne" tilbake? Hva er vitsen med å drepe karakteren uten at skuespilleren forlater serien (ikke at jeg ønsker det)? var vel mer en gjesteopptreden for morro skyld.. tviler på at hun er tilbake for godt.. SÅ jo ikke akkurat at det var laverne..Mener munnbindet og det hele Tror hun skal være med videre også.. Og så er det bare JD som kommer til å se at hun ligner på Laverne. Leste dette i et intervju etsteds.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Ble skuffet over episode 2 også. Får ikke skikkelig Scrubs feelingen enda. Sitter ikke å ler konstant som før, føler det blir mindre gullkorn og mer seriøsitet. Lo dog passe mye Men forventer mer! Håper JD slår seg litt løs nå som hele Kim - JD - Barn tingen er over. Savner også JD sine drømmer. Svært få for tiden. Endret 4. november 2007 av Winydancer Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Turk er morsom Jepp, det er'n Det bildet ditt minte meg om denne: Var det forresten bare jeg som la merke til at håret til Cox forandret seg så å si hele tiden, i episode to? Edit: la til linjehopp, eller hva det heter. Endret 4. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fant denne i tråden for morsomme gif bilder. Ser helt klart at det er John C. McGinley aka vår selveste Dr. Cox. Noen som aner hvilket program er film det er hentet fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå