Saetre Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er så mange morsomme Scrubs klipp at vi måtte ha postet 100 sider med bare det Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 For sent for å begynne å bla igjennom alle postene nå, men er det noen som vet hvor man nå kan bestille sesong 6? Den kommer i midten av november, men skulle likt å se prisindikasjoner allerede nå. Bare 1 uke igjen til sesong 7 Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 For sent for å begynne å bla igjennom alle postene nå, men er det noen som vet hvor man nå kan bestille sesong 6? Den kommer i midten av november, men skulle likt å se prisindikasjoner allerede nå. Bare 1 uke igjen til sesong 7 en uke? er det US eller EU?? Gleder meg noe saklig da! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 US. Natt til fredag norsk tid Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Førstkommende Torsdag i USA ja. Blir som 17. mai og juleaften på samme dag det. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ny episode i natt! har gledet meg i flere måneder til dette, så er nødt til å streame den live Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jess!! Ventetida er over! Nå skal vi se åssen det skal gå med JD og Elliott. Det store mysterium: skal de kysse? Eller ikke? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Småskuffet over dagens episode Skal ikke spoile noe, men skuff. Episoden var morsom, men handlingsmessig ^^ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Helt grei episode. Som Winydancer sier den var morsom, men ikke top notch når det kom til handling. Likte spesielt den "kåringa" til Dr. Cox. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 "look everyone, the rainbow"... Synes episoden var en veldig grei start på sesongen, jeg. Heller humor enn drama! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Heller humor enn drama! Enig Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Heller humor enn drama! Enig Nja en av mine helk klart favoritt episoder er da Ben Sullivan dør.. Humoren må jo selvfølgelig alltid være der, men drama er nødvendig for storyen sin del. Uansett grei episode, er ikke skuffa men er ikke overbegeistret heller.. Godt å ha de tilbake i allefal. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nja en av mine helk klart favoritt episoder er da Ben Sullivan dør.. Humoren må jo selvfølgelig alltid være der, men drama er nødvendig for storyen sin del. Uansett grei episode, er ikke skuffa men er ikke overbegeistret heller.. Godt å ha de tilbake i allefal. Kunne ikke blitt mer enig. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis jeg var ute etter drama ville jeg sett på hotel cæsar , men kan ikke si noe imot at episoden hvor ben dør er blant de beste... Den nye episoden var ganske bra, bra i forhold til sesong 6 standarden, men ellers bare OK. Hahah, janitor har endelig fått seg litt løøøvv Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Episoden hvor Ben dør og Jill Tracy dreper 3 andre pasienter er de beste. Og ja, for ikke å snakke om My Old Lady. Var ganske bra start på sesongen. Janitor og Lady var helt uventet da! Også er jeg glad for at Elliott slo opp med Keith, de passet ikke sammen. Bra at JD skjønte meningen med livet, nå er det bare å vente på at ungen skal bli født. Antar det blir i løpet av de 2 eller 3 kommende episodene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Akkurat sett ferdig sesong 1-5, og må si at sammenbruddet til Dr. Cox mot slutten på sesong 5 er blant de som har gått sterkest inn på meg i serien. Når er det sesong 6 kommer i salg? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Akkurat sett ferdig sesong 1-5, og må si at sammenbruddet til Dr. Cox mot slutten på sesong 5 er blant de som har gått sterkest inn på meg i serien. Når er det sesong 6 kommer i salg? Spørs hvilken sone du skal ha det. Sone 1 kom vel i dag. Scrubs DVD releases: Wikipedia Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen andre som er klare for andre episode 2? Kjenner det begynner å krible i magen etter hvert! =) Blitt mer og mer oppslukt av Scrubs, jo mer og mer eg har sett på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå