Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte ikke denne serien til å begynne med, men nå elsker jeg den. Seriøst, elsker den. :love:

Slik var det faktisk med meg også, de første gangene jeg så det syntes jeg det var ganske tåpelig, men nå er det elskbart. Virker som at det må vokse litt på deg :)

Lenke til kommentar
Min desidert favorittepisode: Sesong 1 - Episode 11, "My Own Personal Jesus"

Man må se den for å skjønne hvor genial den er, men her er en kort oppsummering.

Når sangen begynner og spille på 04:20 er det så deilig!

Veldig enig i at det er en god episode. En av mine favoritter når det kommer til hvordan episoder avsluttes er episode 2 i sesong 3. "My Journey"

Lenke til kommentar
Slik var det faktisk med meg også, de første gangene jeg så det syntes jeg det var ganske tåpelig, men nå er det elskbart. Virker som at det må vokse litt på deg :)

Kjæresten min som viste noen episoder til meg før den begynte å gå på norsk tv. Jeg syntes bare det var så teit, og gjorde narr av han for å se på noe sånt. Nå spiser jeg ordene mine, og han digger det såklart :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg likte heller ikke Scrubs de første gangene jeg så det. :p Synes det var en utrolig teit serie, med skikkelig kjedelig humor, men nå er det faktisk favorittserien min. Man må liksom bli litt kjent med karakterene og sånn før serien faller i smak. :)

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du sa hvilken episode du så på onsdag da, jeg regner med du sikter til TV2 sine sendinger, men jeg har ikke fått sett så mye på de i det siste.

Så en av mine favorittepisoder i går though, My Way Home fra sesong 5. Elsker den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...