jacoP Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Herlig du hørte på meg å lagde en Scrubstråd vol. 2 Cox Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Herlig du hørte på meg å lagde en Scrubstråd vol. 2 Cox 8267184[/snapback] Anytime.. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 For å få litt liv her: Hvem syns du har hatt den beste gjesterollen i Scrubs? Min favoritt må vere Michael Fox.. syns han gjorde scrubs veldig morsomt i dei episodene han var der Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 For å få litt liv her: Hvem syns du har hatt den beste gjesterollen i Scrubs? Min favoritt må vere Michael Fox.. syns han gjorde scrubs veldig morsomt i dei episodene han var der 8283323[/snapback] Collin Farrel Lenke til kommentar
megosta Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva var galt med den forige tråden? skjønner ikke vitsen med å bytte... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva var galt med den forige tråden? skjønner ikke vitsen med å bytte... 8284134[/snapback] Blant annet navnet. Og førsteposten her er bedre. Får samlet alle videoene folk vil se der, istedet for at man må se igjennom hele tråden. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 For å få litt liv her: Hvem syns du har hatt den beste gjesterollen i Scrubs? Min favoritt må vere Michael Fox.. syns han gjorde scrubs veldig morsomt i dei episodene han var der 8283323[/snapback] Enig at Michael Fox hadde en bra rolle.. "He's like a superdoc." Drar til Hemsedal nå... cya m8s Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tenkte jeg kunne poste denne her http://youtube.com/watch?v=pffLOFpn1dQ Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Lagt til, den er herlig bra ja.. kjipt at de tok feriepause fra Scrubs.. gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Var skuffa når eg såg at det ikkje var Scrubs i dag og i morgon. Forresten veldig greit å ha episodane på DVD og så eg kan sjå dei eg går glipp av. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Om episoden som ble sendt i USA i går: Veldig synd med Laverne, har alltid likt henne. Likevel en bra episode, synd den ble litt ødelagt for meg av dårlig kvalitet på lyden. Morsomt når JD brøt helt sammen da Jordan gikk med på å døpe dattera Jennifer Dylan. ^^ Endret 6. april 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nyeste episode var kjedelig. Den var jo ikke morsom i det hele tatt. Jeg ser på Scrubs for å le, ikke for å "kose" meg med drama. Hvis jeg vill se drama så ser jeg heller på "Det vesle huset på prærien" eller hva nå den serien som går på TV2/TV2 Zebra heter. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fyi: Zach Braff har bursdag i dag og er nå 32 år Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nyeste episode var kjedelig. Den var jo ikke morsom i det hele tatt. Jeg ser på Scrubs for å le, ikke for å "kose" meg med drama. Hvis jeg vill se drama så ser jeg heller på "Det vesle huset på prærien" eller hva nå den serien som går på TV2/TV2 Zebra heter. 8320233[/snapback] men bare humor i en serie blir det bare "søppel", på denne måten får de mye flere seere. Jeg elsker det uansett! greit å ha med litt sånt... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Magikaren: Dramaet har da alltid vært en del av Scrubs. Den gode balansen mellom humor og drama er det som fikk meg til å se på det til å begynne med. Men det er helt greit at du ikke liker drama-aspektet i serien. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 For å få litt liv her: Hvem syns du har hatt den beste gjesterollen i Scrubs? Min favoritt må vere Michael Fox.. syns han gjorde scrubs veldig morsomt i dei episodene han var der 8283323[/snapback] Collin Farrel 8283347[/snapback] Henger meg på den ass... Ellers synes jeg episoden med Brendan Fraser (Kjent fra bla. George of the jungle og Mumie filmene) var ganske kul, og at han gjorde en god gjesteopptreden. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 men bare humor i en serie blir det bare "søppel", på denne måten får de mye flere seere. Jeg elsker det uansett! greit å ha med litt sånt... 8320358[/snapback] Magikaren:Dramaet har da alltid vært en del av Scrubs. Den gode balansen mellom humor og drama er det som fikk meg til å se på det til å begynne med. Men det er helt greit at du ikke liker drama-aspektet i serien. Folk er forskjellige. 8321034[/snapback] Ja, jeg vet drama alltid har vært en del av Scrubs, og jeg har ikke noe imot at det er litt drama i serien, tvert imot. MEN, når det er slik som det var i denne episoden hvor det ikke var noe humor i det heletatt(bortsett fra en eller to scener) synes jeg det blir for mye drama. Det har rett og slett vært for mye drama i de siste episodene og alt for lite humor, mener jeg. Hvis du ser på gammle episoder så ser du fort at Scrubs har forandret seg fra å ha en balanse mellom drama og komedie med litt ekstra tyngde på humor, til en ganske stor ubalanse med altfor stor vekt på drama. Noe jeg personlig ikke liker. Også over til noe helt annet så slenger jeg meg på de som synes at Collin Farrel har hatt den beste gjesterollen, ettersom jeg er en stor fan av fyren. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ellers synes jeg episoden med Brendan Fraser (Kjent fra bla. George of the jungle og Mumie filmene) var ganske kul, og at han gjorde en god gjesteopptreden. 8321035[/snapback] Heilt enig, det var blant dei beste episodane pr.dags dato. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Brendan Fraser episodene var bra ja, og er enig med Michael J. Fox også. Men hvilke episoder var Colin Farrel med i? Husker ikke hvem det var. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Brendan Fraser episodene var bra ja, og er enig med Michael J. Fox også. Men hvilke episoder var Colin Farrel med i? Husker ikke hvem det var. 8321779[/snapback] Trur det er Episode 14 i sesong 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå