HanEneTomaten Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Har nå sett igjennom sesong 3 av Scrubs på anbefaling av Dr-Cox, og må si at det var en ganske bra sesong er ikke den mest gigantiske fan av denne serien, men en stor fan for å si det sånn så anbefaler den. Kanskje jeg skaffer meg en sesong til? hvem vet 9162266[/snapback] Det gikk fort Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Filmer av Zack Braff: 8262211[/snapback] Ville bare si at han heter Zach og ikke Zack. EDIT: Og Janitor Penis-episoden er fjernet fra YouTube. 9154735[/snapback] Sorry, fiksa det nå... Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har nå sett igjennom sesong 3 av Scrubs på anbefaling av Dr-Cox, og må si at det var en ganske bra sesong er ikke den mest gigantiske fan av denne serien, men en stor fan for å si det sånn så anbefaler den. Kanskje jeg skaffer meg en sesong til? hvem vet 9162266[/snapback] Det gikk fort 9190673[/snapback] Hadde egentlig sett den ferdig noen dager før det igjen å da :!: Haded en effekt på meg som gjorde at jeg bare måtte se en episode til Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har nå sett igjennom sesong 3 av Scrubs på anbefaling av Dr-Cox, og må si at det var en ganske bra sesong er ikke den mest gigantiske fan av denne serien, men en stor fan for å si det sånn så anbefaler den. Kanskje jeg skaffer meg en sesong til? hvem vet 9162266[/snapback] Det gikk fort 9190673[/snapback] Hadde egentlig sett den ferdig noen dager før det igjen å da :!: Haded en effekt på meg som gjorde at jeg bare måtte se en episode til 9190739[/snapback] Det gjør Scrubs med meg også! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg bare digger vaktmesteren Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som veit når innspilling av ses. 7 starter (ringe Turks nr ), og når ses 6. dvd kommer? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har sesong 1 og 3, har sett 2ern, men går i mangel av 4,5,6, når er det disse er ute ? Favoritten min sålangt, er vel JD ^^ Han og jeg er soulmates, derav jeg har stjelt personligheten hans Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Second that. Men jeg hater alltid musikalepisoder samme hva. Hatet det i simpsons, hater når de gjør småsanger i south park, eller fg. Hater musikaler. Not my cup of tea. Kunne ikke vært mer enig. Jeg spolte over da de sang. Musikal, western og oppsamlingsepisoder (når de tenker tilbake ting som har hendt i andre episoder) er noe av det verste, no matter what. Endret 4. august 2007 av sorine Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hadde ikke Friends sånn minne-episoder nesten hver sesong a? Var sykt irriterende assa! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var ganske ofte i Friends ja. Liker ikke det noe serlig jeg heller, men musikalepisoder har jeg ingenting imot. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kjøpte sesong 5 idag, og har sett 3 episoder. Alle har vært kjempebra, og gleder meg til å se resten! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Sesong 5 har veldig mange bra episoder. Er nok en av mine favoritt sesonger. Nå er forsåvidt alle sesongene favoritter, men noen rager litt høyere. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ett tidi klipp fra scrubs :!: - Whos Machines...? Håper denne ikke er lagt ut Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er stor fan av Scrubs. Har sett ut ses. 6, og har startet på nytt(er nå på ses 3 igjen ) Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 For å spørre folk på dette emnet litt generelt. Hvordan skaffer dere Scrubs episodene deres? Kjøper dere de på Dvd, eller går dere rundt med rusk i lommene, og gjør det litt mer ulovlig? Eller importerer dere de fra ett annet land? Jeg har kjøpt meg en sesong, og har nok noen episoder på min harddisk Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er nok et emne de færreste vil snakke om tror jeg. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har sesong 1-5 på DVD såklart Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har de på DVD, hvordan de har havnet der er en annen sak. Har sesong 1 orginalt og skal nok kjøpe resten også når jeg kommer over gode tilbud. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Lastet ned sesongene, jeg er ikke et så stort fan at jeg kjøper de sesongene. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ett tidi klipp fra scrubs :!: - Whos Machines...? Håper denne ikke er lagt ut 9274206[/snapback] haha genial;D "How was that helpful?!?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå