Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Har nå sett igjennom sesong 3 av Scrubs på anbefaling av Dr-Cox, og må si at det var en ganske bra sesong :p er ikke den mest gigantiske fan av denne serien, men en stor fan for å si det sånn :p så anbefaler den. Kanskje jeg skaffer meg en sesong til? hvem vet  :p

9162266[/snapback]

Det gikk fort ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå sett igjennom sesong 3 av Scrubs på anbefaling av Dr-Cox, og må si at det var en ganske bra sesong :p er ikke den mest gigantiske fan av denne serien, men en stor fan for å si det sånn :p så anbefaler den. Kanskje jeg skaffer meg en sesong til? hvem vet  :p

9162266[/snapback]

Det gikk fort ;)

9190673[/snapback]

Hadde egentlig sett den ferdig noen dager før det igjen å da :!: Haded en effekt på meg som gjorde at jeg bare måtte se en episode til ;)

Lenke til kommentar

9162266[/snapback]

Det gikk fort ;)

9190673[/snapback]

Hadde egentlig sett den ferdig noen dager før det igjen å da :!: Haded en effekt på meg som gjorde at jeg bare måtte se en episode til ;)

9190739[/snapback]

Det gjør Scrubs med meg også! :)

Lenke til kommentar
Second that. Men jeg hater alltid musikalepisoder samme hva. Hatet det i simpsons, hater når de gjør småsanger i south park, eller fg. Hater musikaler. Not my cup of tea.

Kunne ikke vært mer enig. Jeg spolte over da de sang. Musikal, western og oppsamlingsepisoder (når de tenker tilbake ting som har hendt i andre episoder) er noe av det verste, no matter what.

Endret av sorine
Lenke til kommentar

For å spørre folk på dette emnet litt generelt. Hvordan skaffer dere Scrubs episodene deres? Kjøper dere de på Dvd, eller går dere rundt med rusk i lommene, og gjør det litt mer ulovlig? Eller importerer dere de fra ett annet land?

Jeg har kjøpt meg en sesong, og har nok noen episoder på min harddisk :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...