Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor omtrent alle hovedpersonene fra Spin City har hatt gjestroller i Scrubs? Vi har Michael J. Fox (Dr. Kevin Casey), Richard Kind (Harvey Korman), Barry Bostwick (Mr. Randolph), Michael Boatman (Ron Laver), Alan Ruck (Mr. Bragin), Heather Locklear (Julie) osv.

8782467[/snapback]

Samme skaper, Bill Lawrence.

Har et lite spørsmål fra en som ser scrubs på tv2.

Blir scrubs bedre utover i sesongene eller dårligere?

8783464[/snapback]

Jeg syns den sesongen som går på tv2 nå (sesong 3) og de to neste sesongene er de beste, så ville sagt at episodene blir bedre :thumbup:

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Minst en? Har du ikke fulgt med gutt? Sesong 7 blir den siste! Kjipt, men sant.

8812744[/snapback]

åpenbart ikke- trodde s.6 skulle være den siste også så jeg på tv.com at den ble continiued og ble kjempe glad.. Jaja - en sesong til hvertfall da, bedre en ingenting..

Lenke til kommentar
En ting som gjør Scrubs så ufattelig mye bedre enn andre komedier, er at det ikke er sånne publikumslyder med latter og klapping i bakgrunnen.

8816544[/snapback]

Noe de tar på kornet under "sitcom" episoden! Den episoden er kun slått av musical episoden... Så jeg koste meg gjennom den :love:

Lenke til kommentar
Noen som husker hvilken episode "sitcom" episoden var? (sesong og episode nummer)

Ja den musikalen var helt genial

8818685[/snapback]

Hvis du mener episoden med han som har skrevet cheers, så er det S04E17 som heter "My Life in Four Cameras".

Endret av Wollan
Lenke til kommentar
Jeg trodde My Overkill var den med sitcom-parodien.

Men jeg kan blande.

8824005[/snapback]

Nei, tror ikke "my overkill" har sit-com parodi, uansett har "my life in four cameras" det. Veldig bra episode, anbefales! :thumbup:

My_Life_In_Four_Cameras.JPG

Endret av Wollan
Lenke til kommentar

Syke greier da, jeg er tross alt nybegynner enda. Skal nok ta god tid det der.

Sarah Chalke? Joa, søt hun, men syns de andra damene som dukker opp i bakgrunnen er penere, særlig en asiater og en mørkhåret jeg så i går da jeg så noen episoder fra sesong 4 igjen. De er pene de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...