Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvertfall 3 ganger. Jeg kom plutselig til å tenke på noe, nå som vi snakker om forhold. Jeg syns den heldigste har vært Turk, som klarte å bli sammen med en sykepleier som jobbet der i mange år før han og som er eldre enn ham. Han er ca. 30, mens Carla er 3...hva var det igjen? 36? hun avslørte det en gang tidligere da hun skulle ta fertilitetstesten. uansett, Turk is ta man!

Edit: Oppdaget noe fryktelig! Visste dere at NBC bare har bestilit 18 episoder og ikke det vanlige 22? Ikke nok med at sesong 7 er siste, men den blir også 4 episoder kortere. Håper BL og de andre skriver en omfattende manus slik at de blir nødt til å lage 22 stk. 18 episoder blir litt lite til å lage en konklusjon på alt.

8662065[/snapback]

Ekstra synd at de valgte å gjøre dette i siste sesong, jo mer, jo bedre ;)

Lenke til kommentar

Kan du ordbok på mobiltelefonen så skjønner du det.

2 = a, b eller c osv.

F.eks Call 555-Scrubs blir vel 555-71817 hvis jeg ikke bommer. Er ikke så alt for mange år siden jeg heller ikke forstod dette :thumbup:

EDIT: Lager ikke ny post for å si "ja", men tror det ser riktig ut.

Endret av hds
Lenke til kommentar
Ok da skjønner jeg det :)

Så 916-Call-Tur blir da 916-2255-887?

8737188[/snapback]

Hadde faktisk 916-Call Turk under TLF. på russekortet :p

8739345[/snapback]

Haha, genialt..

Ringte nummeret, men kom til en spansk mann... skjønte ikke en dritt av hva han sa så jeg la på :p

EDIT: 300. post!11oneone :w00t:

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor omtrent alle hovedpersonene fra Spin City har hatt gjestroller i Scrubs? Vi har Michael J. Fox (Dr. Kevin Casey), Richard Kind (Harvey Korman), Barry Bostwick (Mr. Randolph), Michael Boatman (Ron Laver), Alan Ruck (Mr. Bragin), Heather Locklear (Julie) osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...