John-Abruzzi Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 ihvertfall etter 1.min og 8.sek Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Her er noen andre klipp fra samme episode: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Damn. Jeg nekter å tro sesongavslutningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Æsj. Sesongavsluttningen hadde en sur slutt Noen som vet når sesong 7 kommer? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det er ikke bestemt enda, men de begynte å sende sesong 6 (i USA) i slutten av november i fjor. Tror sesong 7 vil også starte rundt den tida. Så vidt jeg vet, så lages hele sesongen før den vises på TV. Er ikke som andre serier der de lager episodene hver uke. Endret 20. mai 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Med denne sesongavslutningen så MÅ det jo bli en ny sesong! ellers blir jeg suuur Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Du kan føle deg ganske sikker på at den 7. sesongen kommer, slapp av Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du kan føle deg ganske sikker på at den 7. sesongen kommer, slapp av 8656642[/snapback] Jeg vil ha den NÅ. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tro meg, det vil vi alle, men det eneste vi kan gjøre nå, er å smøre oss med tålmodighet og vente i ca. 6 måneder. Hvis ikke du finner opp en tidsmaskin da.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Would you know what to do if she suddenly woke up and couldn't use vowels? Janitor er elsk. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Would you know what to do if she suddenly woke up and couldn't use vowels? Janitor er elsk. 8657672[/snapback] Haha, dette var den beste episoden på lenge... bare synd det var slutten av sesongen Liker signaturen din Tom :!: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som blir med på spekulasjoner om neste sesong? Nå har vi sett ganske mye som åpner mange veier i neste sesong, og nye spørsmål. Siden ingenting om sesongen er skrevet enda, ser jeg ikke nødvendighet i å skrive som skjult. Hvis noen er uenig, er det bare å si fra. Måten de endte sesongen på, ga meg en del spørsmål: - Har JD og Elliott endelig forstått følelsene deres for hverandre? - Skal både JD og Elliott gi opp alt og gifte seg istedenfor? - Keith vil nok tåle å slå opp, men vil Kim klare seg som alenemor i tilfelle? Min teori er slik: Som vanlig vil episoden fortsette der den forrige slapp, og jeg tror ikke de vil kysse, en av dem vil avbryte og si at det er galt. JD vil forstå ansvaret han står overfor og akseptere situasjonen han er i. Elliott aner jeg ikke hva som vil skje med, ho vil enten gifte seg eller ikke. Også tror jeg de finner på en lykkelig slutt for de andre karakterene og, eller kanskje enda et dødsfall(en nær slektning av noen e.l.). Den mest naturlige er selvsagt denne: De kommer til å avslutte med fødselen til Kim og JD ber henne gifte seg med ham mens ho ligger i senga og kameraet panerer ut av vinduet mens de kysser. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Håper virkelig ikke JD og Elliot begynner igjen... tror Kim trenger JD ganske mye, og jeg håper og tror at Kim og JD flytter sammen for godt og får barnet sammen. Tror også at Keith gjør noe som overbeviser Elliot om at han er bra for henne, og at de ender meg å gifte seg. Selv om JD og Elliot fortsatt liker hverandre, tror jeg ikke de gjør den tabben å bli sammen igjen, da dette vil ødelegge mye for de andre i serien. Min mening Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Coxy, hvorfor tok det så lang tid? Takk for at du støtter meg. Et par personer har jeg glemt, og det er selvsagt Ted og Todd. Håper Ted vinner en sak for en gangs skyld, og Todd liker jeg ikke egentlig så mye, så om de fjerner ham fra sesong 7 eller han endelig finner seg en dame som er seg selv lik, er helt likegyldig for meg. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hehe, kom akkurat hjem fra skolen... - Håper det går bedre for Ted ja, noe jeg tror det vil... - Todd må jo bare ende opp med å få seg en dame - Cox skjer det ikke så mye med, men jeg er ganske sikker på at JD får sin klem av Cox i den siste, eller ihvertfall en av de siste episodene. Forresten, den scenen med Cox og Jack i siste episode var hysterisk Den scenen hvor JD forhandlet med Cox var også genial! Det uttrykket hans når han hørte hva han kunne få, genialt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hehe eplet faller jo ikke langt fra stammen Nei Dr. Cox har det skjedd nok med; blitt sammen med eksen og fått to barn. Turkletons er også ute av bildet. Har også en viss følelse av at Dr. Kelso vil pensjonere seg og folka våre går opp i stilling. Tror likevel at det meste fokuset vil være på JD, Kim, Elliott og Keith. De 4 vil avgjøre seriens skjebne. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg syns det blir litt for dumt hvis JD og Elliot blir sammen ENDA en gang. De har vel vært sammen sånn ca 6 ganger eller noe i.l.a. serien. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hvertfall 3 ganger. Jeg kom plutselig til å tenke på noe, nå som vi snakker om forhold. Jeg syns den heldigste har vært Turk, som klarte å bli sammen med en sykepleier som jobbet der i mange år før han og som er eldre enn ham. Han er ca. 30, mens Carla er 3...hva var det igjen? 36? hun avslørte det en gang tidligere da hun skulle ta fertilitetstesten. uansett, Turk is ta man! Edit: Oppdaget noe fryktelig! Visste dere at NBC bare har bestilit 18 episoder og ikke det vanlige 22? Ikke nok med at sesong 7 er siste, men den blir også 4 episoder kortere. Håper BL og de andre skriver en omfattende manus slik at de blir nødt til å lage 22 stk. 18 episoder blir litt lite til å lage en konklusjon på alt. Endret 22. mai 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvor mange sesonger av Scrubs har det blitt lagd hittil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå