Sodd Ball Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Genial episode som vanlig. Lo plenty, og med den fine blandingen av drama og humor var den en sikker vinner. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bust-A-Move En liten ting bare gjør den episoden utrolig bra, pluss at dette med at de møtte Kim igjen da. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Veldig bra episode ja. "You got serious problems!" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Eg må slutte å lese denne tråden, sesong sju blir jo spoila heile tida. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 *Mine innlegg* Noen som vet om det kommer flere sesonger? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 For det første, hvordan kan sesong 7 bli spoliet når ingenting er skrevet om den? Manuesene er ikke laget en gang. For det andre, det er blitt gjort klart mange steder i tråden at det blir en sesong 7. Zach Braff har takket ja siden Bill Lawrence vil gjøre en finale sesong. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg la akkurat merke til at John C. McGinley (Dr. Cox) spiller i Platoon sammen med kjente fjes som Charlie Sheen, Johnny Depp, Forrest Whittaker, Willem Dafoe med flere. Genialt. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Han spiller også i The Rock, sammen med Sean Connery, Nicholas Cage og Ed Harris. Han spiller en av Hummels marinesoldater. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Han har også en liten rolle i den nye komedien "Wild Hogs", hvor han spiller politimann... Den nye episoden var bra, men ikke fantastisk. Likte de to forrige bedre Lenke til kommentar
Namek Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen andre som liker Og har Donald Faison(Turk) vært danser eller noe før? Har sett han danse i mange scrubs episoder.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Han spiller også i The Rock, sammen med Sean Connery, Nicholas Cage og Ed Harris. Han spiller en av Hummels marinesoldater. 8604815[/snapback] No! Det nekter jeg å tro. Den filmen har jeg sett så ufattelig mange ganger, men kan aldri huske å ha sett ham der. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 The Rock (1996) (as John C. Mc Ginley) .... Marine Captain Hendrix Her. Sjekk nr 38. Beklager å måtte skuffe deg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 The Rock (1996) (as John C. Mc Ginley) .... Marine Captain Hendrix Her. Sjekk nr 38. Beklager å måtte skuffe deg 8606764[/snapback] The Rock fyker inn i spilleren i kveld ja. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Han gjorde en bra jobb i The Rock, men syns han passer best til komedier pga hans sære karakteristikker. Skal se Wild Hogs så fort jeg har mulighet. BTW: Noe sier meg at sesong avslutningen skal bli litt rar (dobbel episode på selveste 17. mai). Hvorfor? La meg si det slik: Kan man forvente noe bra når episoden er to delt og det er forskjellige personer som står bak for hver episode? Dvs. del 2 er ikke skrevet og regissert av samme personer som i del 1. Håper de ikke har altfor forskjellige tankeganger. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Noen andre som liker Og har Donald Faison(Turk) vært danser eller noe før? Har sett han danse i mange scrubs episoder.. 8606391[/snapback] Han har faktisk aldri danset professionelt, men han er jævlig god ja... Bra du legger ut noen flere klipp Namek Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Han gjorde en bra jobb i The Rock, men syns han passer best til komedier pga hans sære karakteristikker. Skal se Wild Hogs så fort jeg har mulighet. BTW: Noe sier meg at sesong avslutningen skal bli litt rar (dobbel episode på selveste 17. mai). Hvorfor? La meg si det slik: Kan man forvente noe bra når episoden er to delt og det er forskjellige personer som står bak for hver episode? Dvs. del 2 er ikke skrevet og regissert av samme personer som i del 1. Håper de ikke har altfor forskjellige tankeganger. 8607722[/snapback] 17. Mai er jo ikke noe annerledes for de på den andre siden av atlanteren. Eller utenfor landets grenser for den saks skyld. Og om det blir rart med to forskjellige folk som skriver episoden tviler jeg på. De får jo sikkert lese hverandres manus. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg refererte til VÅR 17. mai da, vet jo at 17. mai er en vanlig dag der borte, dvs. dobbel feiring for oss Scrubs elskere (teskje: 17. mai + Scrubs = oh lala) Ja får sannelig håpe at de utveksler tanker og jobber sammen. Kanskje det er slik at de har hovedansvaret for å skrive første utkast og representere for de andre? hvem vet.. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Grattis med dagen Nye episoder idag... blir spennende å se Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Enda to morsomt klipp: Mad tv parodi av Scrubs :!: Endret 19. mai 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå