lab161 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Litt frustrert nå..... Har prøvd flere forskjellige codec pakker og forskjellige instaleringer. Noen xvid fungerer mens andre blir "stripede", men andre ganger fungere de som lager striper, men da blir de andre grønne..... Lenke til kommentar
anicet Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Finn Nimo codes pack Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har samme problem, enda på filmer jeg encoder selv (lovlig selvsagt). Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har prøvd både nimo lite og nimo build 8. Ingen av de løste problemet..... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Last ned XviD codecen. :smile: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hmm... høres litt rart ut. Har Nimo v5 Build 7 funker helt zupert her! Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Anngående de "grønne stripene" så er det sikkert Ffdshow som gjør det. Hvis du avinstallerer Ffdshow (sikkert gammel versjon du har.), så forsvinner de grønne linjene. Btw Ffdshow finnes i Nimopack så du må kanskje avinstalere Nimocodecpakka, så instalere den igjen og der haker du vekk Ffdshow filter. Vil du bruke Ffdshow så last ned en nyere versjon enn den i Nimo. :cool: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå