HarBer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 eg har nå sett inn ny og mer ram i min berbare pc og når eg då slo den på virka alt så den skule men no har eg slåttden av og på igjen for eg skule ut ein tur då vil den ikkje slå seg på igjen eg bytta tilbake til den gamle ram brikka men fortsat ikkje reaksjon ka skal eg gjer Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har du prøve å resette jumperen på hovedkortet? Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Har du prøve å resette jumperen på hovedkortet? 8262112[/snapback] korleis gjer eg det då Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har du manualen til hovedkortet? Det er en liten "brikke" som dekker to pinner av tre stk på hovedkortet. Slå av PCen, dra ut kontakten og sett denne brikken slik at den dekker de to andre pinnene. dvs. den i midten som allerede er i bruk og den helt på andre siden (nr.3 ) som ikke er i bruk i dag. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 og det er på hovedkortet må eg åpne pc´n då eller når eg det frå ei av dei lukene på baksida og ka er det som då skal skje då Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Før du gjør det der, kan du sjekke at brikkene sitter riktig i. Sist jeg skiftet var jeg litt rask på labben og brikken skled ikke helt inn. Da startet maskinen ikke i det hele tatt. Det kan være at den "glapp ut" like etter at du slo av maskinen. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 kansje det skal sjekke det med ein gang Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 og det var det som skule til presse lit hardt til når du setter dei inn så var alt i orden takk skal du ha Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Godt å høre at det gikk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå