Bendorama Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ja altså titel sier det meste, hvordan pokker får jeg lagret rule tekst slik at den kan vær med i film?? å på timing hvor der er bokser du skal skriva tall, hva skal disse stå på vis det skal vær rule tekst? takk. Endret 16. april 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 File --> New --> Title. Skriv teksten i t.d. notisblokk og kopier den inn hit. (Du kan sjølvsagt skrive den direkte i PPro, men etter kva eg hugser var det med litt upraktisk med rulletekstar). So er det ein eller annan stad du kan velge mellom Normal, Roll og Crawl, der Roll er det du vil ha. Eg hugser ikkje akkurat kor denne er, men søk i hjelpfilene so finn du det nok ut. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 File --> New --> Title. Skriv teksten i t.d. notisblokk og kopier den inn hit. (Du kan sjølvsagt skrive den direkte i PPro, men etter kva eg hugser var det med litt upraktisk med rulletekstar). So er det ein eller annan stad du kan velge mellom Normal, Roll og Crawl, der Roll er det du vil ha. Eg hugser ikkje akkurat kor denne er, men søk i hjelpfilene so finn du det nok ut. 8266922[/snapback] ja har kommet så langt, men altså lagre teksten slik at du får den inn i filmen, er ingen plasser hvord et står *SAVE* Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 bare trykk ctrl+s eller file også save Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Eller berre lukk vindauget, so får du spørsmål om å lagre (meiner eg). Ctrl + Shift + S er lagre som, forresten, om du skulle vere interessert i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå