Gå til innhold

*LØST*Adobe premier 2.0 lagre rulle tekst HOW?:S

Anbefalte innlegg

Ja altså titel sier det meste, hvordan pokker får jeg lagret rule tekst slik at den kan vær med i film??

å på timing hvor der er bokser du skal skriva tall, hva skal disse stå på vis det skal vær rule tekst?

takk.

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

File --> New --> Title. Skriv teksten i t.d. notisblokk og kopier den inn hit. (Du kan sjølvsagt skrive den direkte i PPro, men etter kva eg hugser var det med litt upraktisk med rulletekstar). So er det ein eller annan stad du kan velge mellom Normal, Roll og Crawl, der Roll er det du vil ha. Eg hugser ikkje akkurat kor denne er, men søk i hjelpfilene so finn du det nok ut.

Lenke til kommentar
File --> New --> Title. Skriv teksten i t.d. notisblokk og kopier den inn hit. (Du kan sjølvsagt skrive den direkte i PPro, men etter kva eg hugser var det med litt upraktisk med rulletekstar). So er det ein eller annan stad du kan velge mellom Normal, Roll og Crawl, der Roll er det du vil ha. Eg hugser ikkje akkurat kor denne er, men søk i hjelpfilene so finn du det nok ut.

8266922[/snapback]

ja har kommet så langt, men altså lagre teksten slik at du får den inn i filmen, er ingen plasser hvord et står *SAVE* :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...