Gjest medlem-125302 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei, fant akkurat ut at jeg har en 64-bits prosessor (etter å ha hatt denne PC'n i over to år), så jeg tenkte å kanskje oppgradere til Windows XP Professional x64. Har hørt noen steder at denne versjonen bare fins på engelsk. Stemmer dette? Og hvor er det mulig å få kjøpt den? Endret 28. mars 2007 av medlem-125302 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 min erfaring er at det ikke har noe for seg, masse kompatibilitets / driver problemer for lite eller ingen merkbar ytelsesforbedring Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har også hørt dette, men det meste av maskinvaren min skal støtte 64-bits arkitekturen. Grunnen til at jeg spørr om dette er fordi jeg har lyst å utnytte prosessoren fullt ut, selv om det er lite ytelsesforbedring. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 spar pengene, og vewnt til vista har gått ned i pris. kjøpte x64 versonen av xp da jeg kjøpte maskinen, så ba den om drivere. jeg puttet i det jeg fikk med hardwaren, og reboota. og jeg endte opp med BSOD i oppstart. kjøpte OEM x32, alllt funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå