Krillekongen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvitt hår er dritfett. Herregud, jeg kunne gjort alt for å ha hvitt hår. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvitt hår er dritfett. Herregud, jeg kunne gjort alt for å ha hvitt hår. 8289089[/snapback] farg det. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvitt hår er dritfett. Herregud, jeg kunne gjort alt for å ha hvitt hår. 8289089[/snapback] Go for it! Og post for all del bildebevis, kanskje det gir meg styrke til å gjennomføre min egen plan! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Men problemet er at det er så vanskelig å få helt hvitt hår. Ofte blir det et gulskjær i fargen, og det er -ikke- fint. Det finnes en metode med blekemiddel involvert, men hvor godt det er for håret vet jeg ikke. Hvis noen finner en bra metode, post it! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er det ikke bare å ta turen til en frisør da? De skulle vel ha koll på sånt.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har farga håret mitt svart i snart 2 år nå. En gang hadde jeg tilogmed langt svart hår også... *savn* Lenke til kommentar
hauska Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg farga håret gjennomsiktig i dag... Det ser ut som om jeg er skalla jo! 8269475[/snapback] Gjennomsiktig!? Har du bildet? Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg farga håret gjennomsiktig i dag... Det ser ut som om jeg er skalla jo! 8269475[/snapback] Gjennomsiktig!? Har du bildet? 8320271[/snapback] Dette virker nesten som kødd. er ikke håret farge på allerede?. og når du farger det, legger du bare ny farge utenpå. hvis ikke du brukte noe sterkt stoff, så fjernet fargen da. men da _farget_ du ikke håret. Hvitt hår er knalltøft, og legg for all del ut bilde hvis du har farget det. vil se det. og kanskje skriv hvilken farge du brukte. for som nevnt tidligere, er det lett å få gulfarge i det, og det er som sagt _ikke_ kult Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hva med å komme med bilde? xD Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Emo. 8261838[/snapback] word! 8554553[/snapback] Trenger ikke være emo da. er bare patetisk å si det. samme som å si du er homo, for du går med rosa. kvitt hår e tøft uansett, alltid gøy med nokke nytt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå