KayAU Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Eg har eit spørsmål til Motorstorm-eigarar: Er det verdt å kjøpe for ein som ikkje er spesielt gira på å spele online? Etter å ha sett på demoen for andre gong, må eg berre seie at det både kjennast og ser steike (beklagar det sunnmørske kraftuttrykket) bra ut, faktisk betre enn det aller meste eg har prøvd innan køyre-spel. Men på den andre sida, er eg bekymra for kor mykje spel der er om ein ser bort ifrå online. Er det artig i lengda i einspelar? Eg synest mangelen på offline fleirspelar er ei middels tragedie...sjølv om dei ikkje får til splitscreen, kunne dei ha laga noko som fungerte ved at ein spelte annankvar gong. Alt er betre enn ingenting. Motorstorm burde vere det perfekte spelet å drage fram når nokon kjem på besøk. Novel, som sagt, eg likar demoen svært godt, men er ikkje spesielt gira på online-speling. Burde eg kjøpe Motorstorm? Kay Endret 28. mars 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Offline er det helt fint. Man kan bli litt lei banene som man må kjøre flere ganger utover spillet men ellers er det ganske digg Litt klønete krasj system og men men Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg synes det er morro offline også, men om du ikke skal spille online vil du nok kjenne savnet av split screen enda mer enn de fleste. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har ikke prøvd spillet selv, men utifra tester jeg har sett så virker det som om det er et spill med ganske kort "levetid" hvis du bare skal spille offline. Spillet er vist altfor kort til at det skal være morsomt over lenger tid. Men har som sagt ikke prøvd det selv, men det er dette jeg har lest. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Som det er nå vil jeg si at det er jævla gøy offline, men at det kan blir litt for mye av det samme i lengden. Det skal derimot komme nedlastbart innhold om ikke så altfor lenge (1-2 måneder om jeg ikke tar helt feil) som inkluderer nye baner etc. Men til syvende og sist er det helt opp til deg! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er dritkult offline.Har selv ikke spilt spillet online, men jeg elsker det anyway. Kult at du ikke har alt av kjøretøy med en gang, at de må låses opp. Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Spillet er meget bra, også offline. Selvfølgelig er det mer morsomt med "real life" motstandere, men de datastyrte motstanderne er faktisk meget realistiske. Spiller nå en slags blanding av online og offline og trives veldig med det, går ikke lei av verken det ene aller det andre. Endret 29. mars 2007 av cas22 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Finnes ikke noe som heter realistiske datastyrte motstandere hvis du ikke kan bruke Eyetoy som holografisk projektor for å lage illusjonen av at du har to-tre venner rundt deg med hver sin SIXAXIS i hendene og hver sin øl på bordet Hologrammene må også være i stand til å vise følelser med å vri ansiktene i smerte når du gruser bilene deres inn i fjellveggen. That's realism, my friend! Nei, håper dem får rævva i gir og lager mulighet for split-screen, for det er et must! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ok, takkar for svar. Har stadig ikkje heilt bestemt meg, sjølv om eg trur eg kanskje hellar i retning av å kjøpe det. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Eg kjøpte spelet i dag...kom til at det berre var dumt å ikkje ha det som kanskje er det beste eksklusive PS3-spelet i samlinga. Satsar på at utviklarane har intensjonar om å fortsette å legge til meir innhald etterkvart. Det vart forresten det 10. PS3-spelet eg kjøpte. Kay Endret 4. april 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Eg kjøpte spelet i dag...kom til at det berre var dumt å ikkje ha det som kanskje er det beste eksklusive PS3-spelet i samlinga. Satsar på at utviklarane har intensjonar om å fortsette å legge til meir innhald etterkvart. Det vart forresten det 10. PS3-spelet eg kjøpte. kay 8310008[/snapback] Så du har kjøpt ps3-spill for sånn cirka like mye som konsollen kosta? Nice work Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Ikkje heilt...fire av spela kjøpte eg på nettet, so dei kosta ikkje so mykje. Men det er i alle fall ein god start på samlinga. Kay Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har spilt mest offline, er utrolig mye utfordring i single-playeren som det er med alle PS3 spill som jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg syns det går ganske greit, men er ett "track" jeg hater, og aldri har klart å vinne, ikke med noen av kjøretøy-typene. Sidewinder glitch(eller noe). Lenke til kommentar
xeos Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Motorstorm er et utrolig bra spill. Om du liker bilspill så må du bare kjøpe det! Vanskelighetsgraden i offline delen øker også etter hvert som du går oppover i nivåene, har ofte skjedd at jeg har blitt regelrett torpedert av cpu-motstanderne like før mål, grr... Online-delen er også veldig bra med lite lagging så om du har mulighet så må det også prøves. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Spelte Motorstorm ein del i påska, og må seie eg er imponert over spelet. Køyringa er heilt rå, og der er ikkje so lite innhald som eg hadde fått inntrykk av. Greit nok at der ikkje er so mange baner, men dei som er der er veldig godt laga, og har gjerne alternative ruter. Eit av dei beste bilspela eg har spelt. Fekk litt "tospelar" ut av det òg, køyrte annakvart løp og låste opp ting. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå