Gå til innhold

Motorstorm - kor bra offline?

KayAU

Anbefalte innlegg

Eg har eit spørsmål til Motorstorm-eigarar:

Er det verdt å kjøpe for ein som ikkje er spesielt gira på å spele online?

Etter å ha sett på demoen for andre gong, må eg berre seie at det både kjennast og ser steike (beklagar det sunnmørske kraftuttrykket) bra ut, faktisk betre enn det aller meste eg har prøvd innan køyre-spel. Men på den andre sida, er eg bekymra for kor mykje spel der er om ein ser bort ifrå online. Er det artig i lengda i einspelar? Eg synest mangelen på offline fleirspelar er ei middels tragedie...sjølv om dei ikkje får til splitscreen, kunne dei ha laga noko som fungerte ved at ein spelte annankvar gong. Alt er betre enn ingenting. Motorstorm burde vere det perfekte spelet å drage fram når nokon kjem på besøk.

Novel, som sagt, eg likar demoen svært godt, men er ikkje spesielt gira på online-speling. Burde eg kjøpe Motorstorm?

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd spillet selv, men utifra tester jeg har sett så virker det som om det er et spill med ganske kort "levetid" hvis du bare skal spille offline. Spillet er vist altfor kort til at det skal være morsomt over lenger tid. Men har som sagt ikke prøvd det selv, men det er dette jeg har lest.

Lenke til kommentar

Som det er nå vil jeg si at det er jævla gøy offline, men at det kan blir litt for mye av det samme i lengden. Det skal derimot komme nedlastbart innhold om ikke så altfor lenge (1-2 måneder om jeg ikke tar helt feil) som inkluderer nye baner etc.

Men til syvende og sist er det helt opp til deg!

Lenke til kommentar

Spillet er meget bra, også offline. Selvfølgelig er det mer morsomt med "real life" motstandere, men de datastyrte motstanderne er faktisk meget realistiske. Spiller nå en slags blanding av online og offline og trives veldig med det, går ikke lei av verken det ene aller det andre.

Endret av cas22
Lenke til kommentar

Finnes ikke noe som heter realistiske datastyrte motstandere hvis du ikke kan bruke Eyetoy som holografisk projektor for å lage illusjonen av at du har to-tre venner rundt deg med hver sin SIXAXIS i hendene og hver sin øl på bordet ;) Hologrammene må også være i stand til å vise følelser med å vri ansiktene i smerte når du gruser bilene deres inn i fjellveggen. That's realism, my friend! Nei, håper dem får rævva i gir og lager mulighet for split-screen, for det er et must!

Lenke til kommentar

Eg kjøpte spelet i dag...kom til at det berre var dumt å ikkje ha det som kanskje er det beste eksklusive PS3-spelet i samlinga. Satsar på at utviklarane har intensjonar om å fortsette å legge til meir innhald etterkvart.

Det vart forresten det 10. PS3-spelet eg kjøpte. :)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Eg kjøpte spelet i dag...kom til at det berre var dumt å ikkje ha det som kanskje er det beste eksklusive PS3-spelet i samlinga. Satsar på at utviklarane har intensjonar om å fortsette å legge til meir innhald etterkvart.

Det vart forresten det 10. PS3-spelet eg kjøpte. :)

kay

8310008[/snapback]

Så du har kjøpt ps3-spill for sånn cirka like mye som konsollen kosta?

Nice work

Lenke til kommentar

Motorstorm er et utrolig bra spill. Om du liker bilspill så må du bare kjøpe det! Vanskelighetsgraden i offline delen øker også etter hvert som du går oppover i nivåene, har ofte skjedd at jeg har blitt regelrett torpedert av cpu-motstanderne like før mål, grr... :ermm:

Online-delen er også veldig bra med lite lagging så om du har mulighet så må det også prøves.

Lenke til kommentar

Spelte Motorstorm ein del i påska, og må seie eg er imponert over spelet. :D Køyringa er heilt rå, og der er ikkje so lite innhald som eg hadde fått inntrykk av. Greit nok at der ikkje er so mange baner, men dei som er der er veldig godt laga, og har gjerne alternative ruter. Eit av dei beste bilspela eg har spelt.

Fekk litt "tospelar" ut av det òg, køyrte annakvart løp og låste opp ting. :)

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...