dagr0z Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg leiter etter et gammelt klipp, det er en fyr som har satt opp en hel masse julelys på huset sitt, og fått lysene til å gå i takt med den samme muskikken som er på denne siden Søkte på "christmas lights" på youtube, og vips: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) *edit* Fjerna tekst, filmen er ikke lovlig på forumet! Endret 2. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg håper virkelig ikke du er i militæret da du søker etter en snuff film i humor-kategorien. Snuff er ikke tillatt her whatsoever. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 En stand-up komiker som står på en scene med live-publikum og leser fra bibelen.En av åpningsreplikkene handler blant annet om at Gud skapte jorden i mørket. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper virkelig ikke du er i militæret da du søker etter en snuff film i humor-kategorien.Snuff er ikke tillatt her whatsoever. Hehe, nei selvfølgelig ikke! Sendte også inn en rapport på min gen post for å få klarhet i lovligheten av dette på forumet, men du skrev det jo ganske tydelig nå. Posten min er redigert. PS: Vi SÅ den i millitæret (repetisjonsøvelse). Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Leter etter et filmklipp som ble vist FØR Wallace and gromit filmen på kino. Det var en kortfilm om en gjeng pingviner i en storby i jula. Den ene går seg vill eller noe og havner i en leilighet (Hos en gammel dame?) Hvertfall de andre pingvinene går hvertfall på jakt etter sin forsvunnede venn og det blir ganske morsomt å se fremgangsmåten på å få vennen tilbake. TROR det er Pixar. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Leter etter et filmklipp som ble vist FØR Wallace and gromit filmen på kino. Det var en kortfilm om en gjeng pingviner i en storby i jula. Den ene går seg vill eller noe og havner i en leilighet (Hos en gammel dame?)Det er pingvinene fra Madagaskar. Hvis du skal ha den på norsk får du leite litt sjøl, men her er den iallfall på engelsk: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Tusen takk. digger den kotfilmen. hadde den vert på dvd hadde jeg kjøpt den xD Fysj ikke norsk. Nei orginalspråket er nok bestest ! Endret 5. desember 2007 av Moff Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, liker den sjøl også, den er gøyal Du finner den på Madagaskar-DVD-en. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Leiter etter en MadTV sang. Eller de skuespilerne opptrer som rappere og lader opp til en dritbra sang, men starter aldri (med vilje). syns den er dritmrsom, men finner den ikke!!!! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Heisann jeg leter etter et klipp fra Thegathering fra 90-tallet igrunn et litt artig klipp, tror det var en nyhetsreportasje Fant den Endret 15. januar 2008 av samebob Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Leter etter video til Black Sabbaths sang ''N.I.B.'' Helst god kvalitet Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Leter etter full version av denne sangen/klippet: http://www.youtube.com/watch?v=gFBjvV0r1Mw EDIT: Litt flaut, men fant den.. http://youtube.com/watch?v=RFPM--mYuKA Endret 21. januar 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Link til det klippet med han duden her Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En stand-up komiker som står på en scene med live-publikum og leser fra bibelen.En av åpningsreplikkene handler blant annet om at Gud skapte jorden i mørket. Noen som vet? Hva med denne med Ricky Gervais? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Oyvind1988 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En boler som beundrer seg selv og kommer med kommentarer som, huge nipples, you get of by just looking at this bady, I'm so big... Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg leter etter det klippet hvor Ylvis-brødrene oppptro på Chat-noir. Lattis når Bård går løs på pumpeorgelet! Endret 27. februar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 var en film på youtube som læreren vår viste oss, var 2 folk på et fly så skulle han ene legge bagasjen inn i den bagasje holderen, mens han andre skulle lukke den, mens han som skulle legge bagasjen inn der hadde hode inni, begynte han andre å slå igjen den, og siden den ikke gikk igjen gjorde han det flere ganger og til slutt hører man et lite knekk, så ser han fyren bort så står han med hodet inni helt død, så sitter han fyren seg bare ned helt normalt Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Leter etter en svensk dubbing av spillet Star Wars: Outcast. Her blir stemmene til Kyle Katarn og Luke Skywalker dubbet: Begynelsen Kyle:Maaaat Luke: Hva ? -Maaaat -hva? -maaaat -..jaha, är ni hungrig? -nej osv.. Stemmene er helium stemmer Sist jeg så den var på putfile et par år sia. Håper noen kan finne den / vet hva jeg snakker om !! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg leter etter en slik "mistranslation"-film av Grand Prix-låta Dschingis Khan. Oversettinga var til norsk. Facebook hadde en egen gruppe for denne videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå