Fredrik Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Leiter etter en tysk video av en gaffeltruck som går løpsk og fører til litt av hvert, filmet inne på et slags lager. Noen som husker den og skjønner hva jeg mener? 9531165[/snapback] Snakker du om Staplerfahrer Klaus? http://video.google.com/videoplay?docid=-8985631907091496204 Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det noen som har Tine melk reklamen med masse småunger som drikker melk, og heller melka over seg? Det var kjæresten til søstra mi som spurte... Har aldri sett reklamen selv. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Dette har nok ikke blitt lagt ut ennå, men leter etter klippet når Pia Haraldsen snakker med de amerikanerne, spessielt når han ene klikker totalt. Fra kveldens program forresten. Endret 4. oktober 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg vil gjærne se igjen en film. Det er en fyr som spiller gitar og noen har dubbet over stemmen hans. Han sier masse latterlig som at ahn lærte gud å spille gitar og hvis han spilte fortere så ville honden våre eksplodere osv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei. Har sett gjennom tråden og det er maks 10 av spørsmålene som er besvart. Jeg ber tråden stenges. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Leter etter en film, det er to svenske fylliker med en sykkel som forsøker å stjele en stubbe Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Leter etter en film, det er to svenske fylliker med en sykkel som forsøker å stjele en stubbe 9650888[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=AKaR5nJg-qo Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette har nok ikke blitt lagt ut ennå, men leter etter klippet når Pia Haraldsen snakker med de amerikanerne, spessielt når han ene klikker totalt. Fra kveldens program forresten. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Leter etter et filmklipp av et TV show der intervjueren får latterkrampe på direkten når han spør en person om sex liv eller noe sånt. Endret 18. oktober 2007 av Joney Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vil gjærne se igjen en film. Det er en fyr som spiller gitar og noen har dubbet over stemmen hans. Han sier masse latterlig som at ahn lærte gud å spille gitar og hvis han spilte fortere så ville honden våre eksplodere osv. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Leter etter et filmklipp av et TV show der intervjueren får latterkrampe på direkten når han spør en person om sex liv eller noe sånt. Mener du fra 3:10 - 4:32? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vekker tråden til liv ved å spørre etter et klipp fra Team Antonsen, da Cato med kroken var med, og klagde på det store glippet mellom fortenna sine. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Leter etter et filmklipp av et TV show der intervjueren får latterkrampe på direkten når han spør en person om sex liv eller noe sånt. Mener du fra 3:10 - 4:32? Jepp, takker og bukker Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Kan noen finne orginalen for meg? Endret 4. november 2007 av NisseGutteN Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kan noen finne orginalen for meg? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Husker jeg så en ca. 10 min lang animasjonsfilm (2d, ikke flash) om fire leiligheter i en blokk. Alt går i en vis rytme. Husker ikke hva den het, men det var vel flats, blocks eller ticks eller noe... Husker ikke. Skjønner noen hvilken film jeg leter etter? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 En stand-up komiker som står på en scene med live-publikum og leser fra bibelen. En av åpningsreplikkene handler blant annet om at Gud skapte jorden i mørket. Anyone? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg leter etter en sketch der det er en fyr som er ganske så slapp(narkoman) og skal fikse et bord.. Så har han replikker som dette :"Jeg lærte dette av en kompis, han er dau no da" Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg leiter etter et gammelt klipp, det er en fyr som har satt opp en hel masse julelys på huset sitt, og fått lysene til å gå i takt med den samme muskikken som er på denne siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå