slainte Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 leter etter en film om noen svenske supportere som går rundt i en by og synger "supportersanger" foran forskjellige folk. jævlig komisk til tider.... :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg leter etter en amerikansk kortfilm om noen folk (tror det var tre) som jobber nattskift på en butikk og hvordan de kommer gjennom nattskiftet. Han ene hadde en litt genial evne til å kunne stoppe tiden, hvor han da kledde av damene og tegnet dem Lenke til kommentar
Moff Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 tror ikke den finnes på jutub men er det noen som hvet hva denne kortfilmen heter ? Det er en tegneserie om et hus som balanserer på tåppen av et spsist fjell. kortfilm jeg så for lenge siden. Det er noe med en ku tror jeg også. Noen som hvet hva denne heter ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som vet om noe sted med den soloreklama der en fyr og en jente sitter på en kafe og blikkflørter, så kommer det en mann inn og kliner med han som sitter der? 8933667[/snapback] Spør igjen jeg Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvor finner jeg den filmen med den gnagern som snur seg og ser veldig dramatisk ut. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) ekkornet på ice age ? Endret 30. juli 2007 av Moff Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 kan noen linke til den videoen hvor mange japanere løper etter en japaner som er alene i en gate, så blir han redd osv.. De gjør dette flere ganger. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 kan noen linke til den videoen hvor mange japanere løper etter en japaner som er alene i en gate, så blir han redd osv.. De gjør dette flere ganger. 9190959[/snapback] Til Snorre Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvor finner jeg den filmen med den gnagern som snur seg og ser veldig dramatisk ut. 9168423[/snapback] Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor finner jeg den filmen med den gnagern som snur seg og ser veldig dramatisk ut. 9168423[/snapback] 9190990[/snapback] Den gnagern har det sikkert helt forferdelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er på jakt etter ein musikkvideo. Usikker på nasjonalitet, men mulig den er tysk eller engelsk. Det er eit band pluss ein masse dansedamer som svirrar rundt. Musikken er grusom, men samtidig fengande. Eg meiner dei har instrumenter der, gitar, trommer, keyboard, kanskje bass. Den er nok frå 70-80-talet, kleda er i stil med det tiåret, ikkje spesielt vakkert etter dagens syn. Det heile tar plass ute i det fri, trur dei er på ein lysning med skog og masse naturgreier rundt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Korrekt! Der var den, tusen takk. Edit: Er vel ikkje tilfeldigvis nokon som har den i større oppløysing? Endret 8. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen som har den filmen der det er en Japansk mann som snakker I mobilen i bussen, så klikker han på mannen som sitter bak ham for han mener at han tok på han?(tror den var sånn) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Okei , dette er vel egentlig ikke et filk klipp men jeg prøver her alikavel. Jeg leter etter en innternett side der man ser bildet av en formel en kjører mens man hører lyden av crazy frog, det er nesten umulig og ikke begynne og le. takker for alle svar:D Lenke til kommentar
varmit Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Til alle som kunne tenke seg å se zon-reklamen, her er den!: Zon-reklame Her er også en parodi, kjempebra! Parodi av Zon-reklame Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som vet om noe sted med den soloreklama der en fyr og en jente sitter på en kafe og blikkflørter, så kommer det en mann inn og kliner med han som sitter der? 8933667[/snapback] Spør igjen jeg 9167577[/snapback] Fremdeles ingen som vet? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg leter etter et klipp der hvor "Coincidence? I Think Not" Blir gjentat flere ganger. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg leiter etter et filmklipp på youtube, det er en WoW parody av 300, der hvor en gnom blir "sparket" ned i en brønn, jeg finner den ikke, jeg har søkt og søkt, men den dukker ikke opp. *River seg i håret Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Leiter etter en tysk video av en gaffeltruck som går løpsk og fører til litt av hvert, filmet inne på et slags lager. Noen som husker den og skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå