Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jupp.... dritbra! Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 På jakt etter et klipp fra filmen the heartbreak kid.. Der hvor de ("Lila" og "Eddie"/Malin Akerman og Ben Stiller) sitter i en bil og hører på musikk mens Ben Stiller blir gal:P Ønsker å se den delen der Malin Akerman putter hendene i munnen og spiller trompet. Any1? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg leter etter noe jeg så på flyet til usa. 2 tvillinger jobber i kassa i en butikk. Så ligger det et balltre på benken, han bak kassa "mister" det på gulvet og kunden plukker det opp. Mens kunden bøyer seg ned dukker ene broren og den andre reiser seg opp , fastbundet med teip og tau. Så kommer purken inn døra og ser kunden holde i et balltre, mens kassemannen er bundet fast. Ser ut som et ran. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 rekrutteringsfilm fra marinejeger kommandoen. med battle without honor or humanity i bakgrunnen. litt av filmen vises på ca 3:10 her: http://www.youtube.com/watch?v=JcEOcJj4BHo Lenke til kommentar
El-Fruktsalaten Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 På jakt etter et klipp fra filmen the heartbreak kid.. Der hvor de ("Lila" og "Eddie"/Malin Akerman og Ben Stiller) sitter i en bil og hører på musikk mens Ben Stiller blir gal:P Ønsker å se den delen der Malin Akerman putter hendene i munnen og spiller trompet. Any1? Fant denne: Begynner ca. på 1:00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Et klipp fra youtube om noen som snakker ilag over Teamspeak (elns..) også merker de etterhvert at en av de blir hacket.. av en robot eller no sånt? Så kommer robot inn i samtalen etterhvert, og det klikker helt for de: "Dude, I think you're getting hacked" Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Leter etter brytekampen der Rønningen vant OL-gull i siste sekund i 1992. Gullkampen fra 1988 hadde også vært artig å se igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Leter etter en som heter "prank gone wrong" eller noe. De blir lurt til å operere eller noe med en hånd som tilhører en som ligger under operasjonsbordet. Ender med at han blir stabbet med en kniv i hånden. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Leter etter en film fra AFV. Gammel dame sover og kinnene hennes rister når hun puster. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg leter etter debatten mellom Abid Raja og Carl I. Hagen der Raja gang på gang kaller han for "Carl Ivar". 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Noen som har gode tips for hvor jeg kan se Behind the scenes for Saw 3D? Tok en smugtitt gjennom enkelte scener og selv om fellene var groteske og grafiske, er det spennende å se hva man får til med sminke, dokker og dataredigering, og vil gjerne se hvordan de har klart å lage de scenene. Korte eller lange klipp, alt mottas med takk og pluss. Glemte å skrive at Google og Youtube kan jeg, er bare for lat for øyeblikket for å lete gjennom mange sider. Endret 25. november 2010 av Myst Lenke til kommentar
zeicko Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 leter en etter et klipp der en mann ringer en venn. som trenger hjelp med datamskinen, og når han får se maskinen er alle ikonene formet som en penis. er ikke en film men bilder av diverse Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg leter etter en musikkvideo der 4 folk tror jeg, hopper fram og tilbake på noen tredemøller Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dTAAsCNK7RA Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Noen som har Eli's Dagbok liggende rundt? Den er tatt ned fra YouTube. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Leter etter en snutt.. Tror det var på Late Show (med noen), der gjesten kommer inn kult dansende og så kommer programlederen å danser sammen med han. Lurer på om det va Conan. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Det er ikke snakk om et filmklipp, men en lydfil med en sketsj. En nordlending har glemt støvlene på et hotell og ringer hotellet, og lurer på hva de har gjort med støvlene hans. 'Dæm e sæmska på innersida..' 'nei æ må jo ha støvlan..' osv osv Noen? edit - glem det, beklager, http://www.youtube.com/watch?v=pD5xpd76dEw Endret 30. mars 2011 av joffeloff Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei. Jeg leter ett videoklippet av en av verdens beste fiolinister som spiller på en av verdens dyreste fioliner, på ett metro stopp i USA. Hele greia var lagd som om han var en gatemusikker, MEN han spilte noen av verdens vanskligste sanger. Husker ikke navnet på fyren, fiolinen eller hvor han spilte. Sykete med hele opplegget var at 99.9% bare gikk rett forbi uten å stoppe opp og høre på, og han hadde nettopp hatt en konsert der billettene kostet fra $150 og oppover (hvis jeg ikke tar feil). 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=myq8upzJDJc 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 http://www.youtube.c...h?v=myq8upzJDJc Takker var den jeg letet etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå