gameplayer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det flere som har problemer med wifi på PS3? Jeg har en 3Com access point som jeg kobler en bærbar PC og en xbox 360 opp mot, og dette har alltid fungert helt greit. Men PS3'en mister forbindelsen hele tiden... jæv... irriterende! Lenke til kommentar
Burtens Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Endelig! Jeg sliter med samme problem, har forbindelse i 30-40 sek, deretter kutter signalet i 5-10 sek. Laptoppen og psp fungerer helt utmerket i nettverket, men PS3 sliter litt Lurte paa om det var defekt maskin, saa jeg tok PS3 med til en kompis's nettverk, og der fungerte den ok. Er det noen som har gode ideer? Lenke til kommentar
picpac Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hadde det problemet jeg også. Men etter jeg byttet fra automatisk valg av kanal på ruteren, til kanal 3 virket det. Vet ikke hvorfor (inteferens?). Vet ikke om det var det som gjorde det en gang Men den virket i hvert fall etter jeg det. Endret 29. mars 2007 av picpac Lenke til kommentar
beitland Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Samme problem her også, 3com router. Mister forbindelse hele tiden. Laptop som står 50cm fra ps3 har topp signal. Lenke til kommentar
Burtens Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Har hørt om andre som også har byttet kanal, men det hjalp ikke hos meg.. Har kjørt gjennom alle kanalene, skrudd av wep, kjørt med wep, til og med "kopiert" innstillingene fra min PSP.. -Til ingen nytte. Gode forslag mottaes med stoor takk OBS. Jeg sitter med et SparkLan router.. Endret 29. mars 2007 av Burtens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå