Gå til innhold

Ny 06WR til Norge 24040P :)

Anbefalte innlegg

Angående sponsing:

Jeg tror i utgangspunktet jeg er immun mot Tv-reklame og nettreklame, men jeg må si at jeg ikke nødvendigvis er like immun til slik snikreklame/sponsing i artikler som jeg faktisk har interesse av å lese. Særlig blir man interessert i slike ting når man er på søken etter ny hardware selv og lurer på hva som befinner seg der ute og er best.

Dersom ikke hardwareprodusenter har fått med seg dette så har de sovet i timen...

Så til de som produserer kvalitetsprodukter bør kjenne sin besøkelsestid.

Har du fulgt litt med? på diskusjonen?

KP er sponset av Nvidia, Overklokk er sponset av asus kinc eller hvordan det skrives er sponset av asus.. pluss endel andre på 06 top5 lista er sponset av asus.. Så at noen produsenter følger med i timene er jo logisk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående sponsing:

Jeg tror i utgangspunktet jeg er immun mot Tv-reklame og nettreklame, men jeg må si at jeg ikke nødvendigvis er like immun til slik snikreklame/sponsing i artikler som jeg faktisk har interesse av å lese. Særlig blir man interessert i slike ting når man er på søken etter ny hardware selv og lurer på hva som befinner seg der ute og er best.

Dersom ikke hardwareprodusenter har fått med seg dette så har de sovet i timen...

KP er sponset av Nvidia, Overklokk er sponset av asus kinc eller hvordan det skrives er sponset av asus.. pluss endel andre på 06 top5 lista er sponset av asus.. Så at noen produsenter følger med i timene er jo logisk ;)

8267320[/snapback]

Ja, da er vel saken grei...

Skjønner ikke helt hvem jeg har problemer med å tolke her...

Nå skal jeg lete etter noen flere sponsorer... jeg trenger et nytt 8800gtx kort og 100L LN2. Da skal jeg jakte enda bedre resultater.
Lenke til kommentar
Angående sponsing:

8267320[/snapback]

Ja, da er vel saken grei...

Skjønner ikke helt hvem jeg har problemer med å tolke her...

Nå skal jeg lete etter noen flere sponsorer... jeg trenger et nytt 8800gtx kort og 100L LN2. Da skal jeg jakte enda bedre resultater.

8267808[/snapback]

Er nok jeg som ordla meg litt feil.... Asus sponser meg med en del HW men jeg trenger en LN2 sponsor :)

Lenke til kommentar

:tease: Jeg måtte bare registrere meg og komme inn her og gratulere min utrolig flinke mann. Fruen er stolt av Overklokk som sitter i den lille røde bua si og forsøker å bli enda flinkere. Han kjenner noen puste seg i nakken.

Lykke til videre med dine rekorder Overklokkern min. :thumbup:

Lenke til kommentar
:tease: Jeg måtte bare registrere meg og komme inn her og gratulere min utrolig flinke mann. Fruen er stolt av Overklokk som sitter i den lille røde bua si og forsøker å bli enda flinkere. Han kjenner noen puste seg i nakken.

Lykke til videre med dine rekorder Overklokkern min.  :thumbup:

8268295[/snapback]

Ikke verst å ha en kone som støtter sin mann og hans noe spesielle hobby :D

Lenke til kommentar

Lykke til videre med dine rekorder Overklokkern min.  :thumbup:

8268295[/snapback]

haha, moro det da :thumbup:

overklokk/kjell erik vi må treffes en gang

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar

Dæven, det er kvinnfolk her inne :!:

De blir nok noen ganger bortglemt, men de er faktisk med på "leken", er vel karnsje den største og viktigste støttespilleren noen ganger, synd vi ikke gir de med cred :)

Dere må da være verdens mest tolmodige kvinnfolk, og takk for det :D

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar
Er k|ngp|n over deg igjen nå, Overklokk? Mener jeg så han fikk 24419 3dMarks.

Uansettt så har jeg fullt og helt trua på at du tar knekken på'n igjen, lykke til! :)

8273526[/snapback]

Ja så det jeg også :)

Slikt som dette gjør benching på dette nivået rå gøy ...

Jeg skal prøve å ta han etter påske :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...