Gå til innhold

Ny 06WR til Norge 24040P :)


Anbefalte innlegg

Bare lurer. Selger du de komponentene som overlever når du ikke har bruk for de mer?

 

Det er jo både positive og negative sider med det :p Greit nok, de aller fleste som kjøper vil få et knallprodukt, som i de fleste tilfeller klokker bra, og sikkert til en billig penge ;) Men så har det også vært utsatt for enormt stress :p som kan minske levetiden ganske mye. Det er en del som foregår inni en QX6700 på 4800 Mhz+ under Load med ca. -90 grader på toppen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer Overklokk, du er en inspirasjon for oss alle som (foreløpig) bare leker oss på gutterommet! :thumbup:

 

Etter oppslaget på forsiden til hw.no hoppet jammen meg striker extreme opp på 2. plass i mest søkte produkt i prisguiden, bare en liten observasjon. Dette viser jo at sponsing for all del er på sin plass. Jeg kommer derfor med en aldri så liten oppfordring til produsenter/bedrifter som måtte lese dette; gi nå denne mannen det han trenger av hardware, så får vi se hvor dette eventyret ender! :yes:

Lenke til kommentar
. Uten sponsorer er dette umulig.... Men jeg trenger seriøst sårt flere sponsorer for å kunne klare å holde på med dette lenger. Koster litt vel mye av egen lommebok desverre.

8265156[/snapback]

Problemet her er vel at for å få sponsing for å få råd til å drive med dette så må man først bevise at man har kunnskaper nok til at sponsing er verd det. Dette får man ikke til uten å bruke en del penger i utgangspunktet. Blir en liten Catch-22 om man ikke har så god råd.

8265182[/snapback]

 

Joda, men Overklokk har vel strengt tatt ikke noen problemer med å bevise at han har kunnskap nok.

Lenke til kommentar

Jeg bare må vise KP sitt svar/unnskylding :) Gutten er flink, ikke noe spørsmål om det. Men han som bencher med LN2 og er supersponsa burde klare å holde følge med et par Cascader...lol...

 

Dette beviser hvilken kunnskap både KP og Mr. Overklokk sitter inne med, jeg har stor respekt for begge, jeg bøyer meg i støvet, og en stor salut til overklokk for den fantastiske innsatsen han legger i dette her :thumbup:

 

post-42959-1175178929_thumb.jpg

 

EDIT:

Jeg gjør ikke narr av KP her, gutten bencher ikke bare 3D marker, han er også en av verdens beste AMD overklokkere og en superpi bencher av dimensjoner.

Men, litt breial får en vel være, jeg er tross allt patriot :D

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar
I was allready to hang up g80 benching for somthing(s) else that I cant talk about just yet..

 

Lukter vi en bench med R600 her? :dribble:

 

Grattis med WR BTW!! :thumbup:

8266324[/snapback]

 

 

Tyder på det eller de nye Nvidia kortene.... Håper Noen kan skaffe meg tidlige ex av disse godbitene også så jeg kan henge med videre :)

Lenke til kommentar

Angående sponsing:

 

Jeg tror i utgangspunktet jeg er immun mot Tv-reklame og nettreklame, men jeg må si at jeg ikke nødvendigvis er like immun til slik snikreklame/sponsing i artikler som jeg faktisk har interesse av å lese. Særlig blir man interessert i slike ting når man er på søken etter ny hardware selv og lurer på hva som befinner seg der ute og er best.

 

Dersom ikke hardwareprodusenter har fått med seg dette så har de sovet i timen...

Så til de som produserer kvalitetsprodukter bør kjenne sin besøkelsestid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...