Grindal Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Veldig vanskelig å si hva du skal ha når du ikke har noen ønsker.Si oss en ca. pris. 1000, 10000, 100000, 1000000? Framhjulsdrift? Bakhjulsdrift? Firehjulsdrift? Bensin? Diesel? Stor? Liten? 2 Dørs? 4 Dørs? Stor eller liten motor? Selv har jeg en Audi 100 - 92mod. Rolig, god plass, behagelig og lett å kjøre, grei motor (ca. 130hest), framhjulsdrift. Den bilen kan du få med større og mindre motor. Du Kan også få den med firehjulsdrift (Quattro). Det er fine biler ja.. Endret 27. oktober 2007 av Jannzi Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Styr unna opel, ford, mercedes bensin, skoda, seat, franske merker, polo. Anbefaler toyota, subaru, volvo Hva er det for noe dritt a...? Styre unna Ford? Vi har en Ford Mondeo 95 mod. Den går som ei klokke uten noe rust og en sprek 2.0 motor som trekker på alle 4:D BILLIG forsikring (forsikre på deg selv i Sparebank 1 blir det 12000 for en 95mod i året, kjører du skadefritt til u er 23, får du igjen de 12000 kronene det er vert det:D billig delepriser og bilen går på 0.78liter på mila. Veldig lite rust om du oljebehandler bilen en gang i året, polerer og steller pent med bilen.! jeg har ikke rust på min...Nydelig bil. (PS: 1200 mondeo'r på finn.no) Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei, blir 18 i februar og kjøper en mondeo..!Og jeg anbefaler en Ford Mondeo 94+. De er veldig pålitlige, billige (men moderne og velutstyrte) sterke motorer, god oversikt kult design på sedan og stasjonsvogn. Vi har en 95 stasjonsvogn med 4hjuls trekk og ingen rust...ikke mange av de da, men den er sykt stabil og driftsikker. 2.0liter og 0.80 på mila, 149hk (4x4). veldig billig forsikring på mondeo, 12000 om du forsikrer på deg selv i Sparebank 1. og du får igjen de penga hvis du har kjørt "skade fritt" til du er 23 år:D:D, nice ordning egentlig.. og det finnes sykt mange av de. så deler er aldri vansklig å finne. Se finn.no, og mondeo...! Lykke til med bilkjøp! Mvh Frode Bilde: så sant jeg får noen tusen på konto til blir det en slik bil, men me andre felger:D Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hadde sett på en golf jeg vis jeg var deg eller audi a4.. men volvo så har du kvaliet.. eller så får du en audi TT for noen tusen mere jeg syns vertfall den er jævla fet bil stor motor som ikke bruker så mye bensin heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå