Gå til innhold

Thomas Myhre norges førstevalg?

bobyboj

Hvem bør stå i mål for Norge?  

111 stemmer

1. 1. Hvem bør stå i mål for Norge?

• Thomas Myhre
      29
    • Håkon Opdal
      47
    • Rune Jarstein
      23
    • Ingen av dem
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han fikk Kniksenprisen i fjor og ble kåret til årets spiller blant supporterne...

Joa, virkelig en skikkelig gåte :wee:

8451535[/snapback]

Nettopp! Det er en gåte... Jeg registrerer imidlertid at det er mange som foretrekker ham, og vi kan godt være uenige. Men dersom han er blant de beste keeperne vi har, så sier det litt om hvordan keeperstandarden i Norge er... :ohmy:

8473967[/snapback]

Når han regnes som tippeligaens beste keeper (av de norske) så er det ingen gåte at han medregnes i landslagssammenheng.

Han er en ung keeper og selfølgelig har han gjort sine feil. Men de som fulgte med på Brann sine kamper i fjor vet at han er en meget god keeper som har hatt stor fremgang. Og blant de alternativene Norge har å skilte med så er han blant de tre beste. Derfor er det ingen gåte at han er i landslagsdiskusjon. Han var den viktigste grunnen til at Brann tok sølv i fjor.

Lenke til kommentar

Om Arni Gautur Arason virkelig hadde gjort no med det statsborgerskapet sitt og blitt norsk hadde det nok blitt andre boller her. Han hadde kommet inn på landsen. (Nevner ikke Arason bare fordi han er en god keeper men fordi han har seriøst vurdert å få norsk stastborgerskap.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvem burde nå stå for Norge? Jeg regner med at mange av dere vil ekskludere Opdal nå, etter de to målene han (til nå) har sluppet inn mot RBK?

Lenke til kommentar
Hvem burde nå stå for Norge? Jeg regner med at mange av dere vil ekskludere Opdal nå, etter de to målene han (til nå) har sluppet inn mot RBK?

8499796[/snapback]

Opdal? Oppskrytt spør du meg, jeg så endel Brann-kamper ifjor, han er ræva i feltet, Jarstein er en mer komplett spiller. Frydet meg at Opdal tabbet seg ut idag, flott av flere får øyne opp for at han ikke er mer enn en grei spiller.

Lenke til kommentar

8499796[/snapback]

Ja begynner å miste troen på ham :dontgetit:

Var ikke helt imponert over han sist kamp heller, det målet han slapp inn i slutt minuttene var ikke imponerende spill.

Lenke til kommentar
Om Arni Gautur Arason virkelig hadde gjort no med det statsborgerskapet sitt og blitt norsk hadde det nok blitt andre boller her. Han hadde kommet inn på landsen. (Nevner ikke Arason bare fordi han er en god keeper men fordi han har seriøst vurdert å få norsk stastborgerskap.)

8488618[/snapback]

Og fordi du er VIF-supporter :!:
Lenke til kommentar

8499796[/snapback]

Ingen av de målene er vel i nærheten av å være tabbene Myhre sto for. I det første målet er han på vei i motsatt retning når skuddet kommer, en bevegelse som er grei da Sappara beveger seg innover i banen. I det andre målet tar han steg utover i feltet når frisparket kommer, noe jeg tror de fleste keepere hadde gjort, også landslag-keepere.
Lenke til kommentar
Han fikk Kniksenprisen i fjor og ble kåret til årets spiller blant supporterne...

Joa, virkelig en skikkelig gåte :wee:

8451535[/snapback]

Nettopp! Det er en gåte... Jeg registrerer imidlertid at det er mange som foretrekker ham, og vi kan godt være uenige. Men dersom han er blant de beste keeperne vi har, så sier det litt om hvordan keeperstandarden i Norge er... :ohmy:

8473967[/snapback]

Når han regnes som tippeligaens beste keeper (av de norske) så er det ingen gåte at han medregnes i landslagssammenheng.

Han er en ung keeper og selfølgelig har han gjort sine feil. Men de som fulgte med på Brann sine kamper i fjor vet at han er en meget god keeper som har hatt stor fremgang. Og blant de alternativene Norge har å skilte med så er han blant de tre beste. Derfor er det ingen gåte at han er i landslagsdiskusjon. Han var den viktigste grunnen til at Brann tok sølv i fjor.

8476437[/snapback]

Hadde ikke tenkt å lage noen diskusjon ut av dette. Du synes han er bra og mange andre er enig med deg. Helt iorden det. Men jeg må få lov til å synes det motsatte. Kanskje har jeg ikke sett ham mange nok ganger til å uttale meg, men det er i så fall merkelig er at han spiller dårlig hver gang jeg ser ham i aksjon. Nå er ikke jeg så forbanna interessert i tippeligaen, og får derfor ikke med meg alle kamper som går. Tenkte imidlertid at jeg skulle få med meg kampen mellom RBK og Brann i dag, men heller ikke denne gangen var han vel direkte imponerende? Ja så for meg er det fortsatt en gåte at han er landlagsaktuell. :(

Lenke til kommentar

Alle de tre er gode keepere, men Myhre og Opdal gjør tabber, det gjør ikke Jarstein. Derfor håper jeg han blir førstevalget.

Skulle gjerne hatt Espen Johnsen her, men etter en tabbete start på tippeligaen blir det vannskelig å få tillitt. Selv om han har klart bedre grep(han stopper stort sett alt av skudd. Han ville tatt 2 av målene Opdal slapp inn på lerkendal)og er god i feltet.

Espen Johnsen som tippeligaens beste keeper ved sesongslutt!

Lenke til kommentar
Espen Johnsen som tippeligaens beste keeper ved sesongslutt!

8515355[/snapback]

Espen Johnsen kan bli veldig bra om han kommer seg over "kneika" han er inne i nå, selvtillit er viktig for en keeper. Time will show :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...