Gå til innhold

Thomas Myhre norges førstevalg?


bobyboj

Hvem bør stå i mål for Norge?  

111 stemmer

  1. 1. Hvem bør stå i mål for Norge?

    • Thomas Myhre
      29
    • Håkon Opdal
      47
    • Rune Jarstein
      23
    • Ingen av dem
      12


Anbefalte innlegg

Jeg undrer meg over etter å sett kampen mot Bosnia og Tyrkia. Kan de virkelig gi Thomas Myhre flere sjanser nå? Etter mine meninger mister vi idag 2 poeng på 2 keepertabber av Myhre. Påtide med et keeper bytte? Han har jo ingen kamptrening, eller selvtillit. Spilte jo ikke en kamp i Charlton, og har heller ikke spilt noe for Viking. Synes vi jobber bra som et lag idag, og gjør det vi skal, samtidig som vi får 2 viktige mål. Skylden til uavgjort er jo tabbene.. fantastisk at slike ting kan skje...

 

 

Så lyst ut til det nittiende minutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal en keeper droppes etter en keppertabbe? Er det normalt? Er det ikke? Så hvorfor i granskauen skulle Myhre bli droppet, det er helt tilfeldig at slike tabber skjer, og tabben siere ingenting om Myhre som keeper, alle kan opplevere slike dager. Makan til elendige utspill.

 

Men det er klart at Hareide nok bør vurdere ny keeper, pga tabbene men også fordi Myhre nok er blottet for selvtilitt. Dessuten kan det være sunt med en "ny" generasjon keeper.

Lenke til kommentar
Forferdelig å se de siste minuttene av kampen, jeg kvidde meg ved hvert frispark. Synd på Myhre. Helt elendig, men ingenting man kan gjøre med det nå. La oss ikke gjøre ham til syndebukk.

8261054[/snapback]

 

Enig med deg at vi ikke kan gjøre han til syndebukk, men det er forjævlig å se det siste målet gå inn, blir rett og slett frustrert.

Lenke til kommentar

Myhre er helt klart en av Norges beste keepere. Han har helt klart gått ut av Bosnia-kampen med en dårlig feeling og ikke helt klart å omstille, med engang han da får tabben her mot Tyrkia, så er resten av kampen bingo for både han og selvtilliten!

Lenke til kommentar

Norge har ikke hatt en keeper i absolutt toppklasse siden Thorstvedt. Slik går det når benkeslitere blir satt til å vokte buret. Heldigvis har vi enorme talenter i blant annet Jarstein og Oppdal. Sistnevnte burde stått, er mannen Brann kan takke sølvmedaljen i fjor for og han har ikke sittet så lenge på benken at han glemmer hvordan man holder en ball :)

 

All ære til Myhre som har gjort mange bra kamper for Norge opp gjennom årene. Men nå er det på tide med et skifte.

Lenke til kommentar
Skal en keeper droppes etter en keppertabbe? Er det normalt? Er det ikke? Så hvorfor i granskauen skulle Myhre bli droppet, det er helt tilfeldig at slike tabber skjer, og tabben siere ingenting om Myhre som keeper, alle kan opplevere slike dager. Makan til elendige utspill.

 

Men det er klart at Hareide nok bør vurdere ny keeper, pga tabbene men også fordi Myhre nok er blottet for selvtilitt. Dessuten kan det være sunt med en "ny" generasjon keeper.

8261069[/snapback]

 

MEN, en bør da bruke en keeper som SPILLER kamper for klubblaget.

Kamptrening?

Lenke til kommentar
Vi får håpe dattera til Thorstvedt begynner å formere seg snart, for de genene kunne vi hatt bruk for i nok en mannlig utgave. Kanskje hun kunne parret seg med Kasper Schmeichel.

8261179[/snapback]

 

Eller meg? :yes:

 

Det hadde vel bli så som så med de genene da :D

Endret av JFTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...