gaardern Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det mulig å aktivere skjerm #2 uten å la skjermen (tv) stå på når man booter? Hvis den står på under boot, så fungerer dualview uten problemer, men hvis jeg booter kun med primærskjermen på, så får jeg ingen signaler på tv'n når jeg slår den på? Noen med nvidia kort som har fått til dette? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hm. Jeg kan plugge i TVen som sekundær skjerm uten å reboote. Bruker skrivebordsegenskaper til det. Funker greit. Hvordan har du koblet til TVen? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Bruker dvi/hdmi, kjører Vista. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har bare testet i XP med S-video. Men hvis det er en PC skjerm så har det jo ikke noe å si om skjermen er på eller ei. Hvorfor har det noe å si med en TV? Merkelig synes jeg. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Har ingen problemer der med ATi kortet (ATi CCC), men nVidia kortet mitt har vært litt problematisk når det gjelder skjerm #2 (VGA, DVI). Dette har alltid løst seg ved å lage en egen shortcut (se kontrollpanelet til nVidia, eller nVidia Desktop Manager) og "presse det til" Endret 29. mars 2007 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå