sierra1993 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei har en 2l doch motor som plutselig har begynt og stoppe på tomgang går bra ved litt turtall men når jeg slipper gassen stopper den helt noen kloke hoder som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tomgangsregulator som er defekt? Modell, årsmodel og slikt- skriv litt om bilen. Tror ikke det er tennkabler eller lignende, siden den fungerer på turtall. Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Det er en 1993 mod stasjonsvogn har skrudd av den som sitter på luftfilteret (tomgangregulator) vasket og blåst den ren men dette hjalp ikke tipper kanskje jeg må ha en ny en Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er en 1993 mod stasjonsvogn har skrudd av den som sitter på luftfilteret (tomgangregulator) vasket og blåst den ren men dette hjalp ikke tipper kanskjejeg må ha en ny en 8260880[/snapback] Sitter den på luftFILTERET? Sjekk om gasspjelbryter fungerer, motortemp føler, posisjonsføler etc. Bare og prøve litt her og litt der. Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hvordan vet jeg om gass spjelbryteren fungerer hvordan tester jeg det. Eller de andre følerne hvordan tester jeg de. Den jeg blåste ren er den som sitter før luftfilteret med ledning på hvordan vet jeg om den virker eller ikke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gasspejldbryter måler du spenning over, samt resistans(motstand). Du sier du blåste rent noe som sitter før luftfilteret? Hva kan det være a? En liten kanal til luft inntak eller lignende? Med en føler på. Siden du ikke har sjekket tomgangsregulatoren ville jeg sjekket denne. Mest sannsynlig noe tull med denne. Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Da er vel dette noe jeg må ha på væksted det da har ikke så peiling på og måle ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå