Admin'c Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Her sitter jeg med mitt pinnacle studio og en demo av premiere... Men siden jeg har sett litt på disse så lurer jeg på hvordan effektene har blitt lagd i lotr. Jeg bare måper når jeg tenker på at de har lagd det i ap5 men er det tilfellet? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 De store gutta bruker vel Maya med støtteprogrammer som f.eks. Renderman fra Pixar: https://renderman.pixar.com/ Koster litt penger som du ser: RenderMan® Artist Tools™ 5.5 - $8000 I tillegg må du ha Maya til noen titusener så penga flyr fort, men resultatet blir jo upåklagelig. Sakset fra Pixar sin skryteside: "Just some of the movies which have relied on Pixar’s RenderMan®: - Harry Potter and the Chamber of Secrets - The Lord of the Rings: The Two Towers - Men in Black II - Minority Report - Star Wars Episode II - Attack of the Clones ..." Mange flere eksempler på siden. [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-12-14 20:34 ] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Takk det var interresant. Penger er visst allt :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 finnes det noen tilsvarende som er billige/gratis da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå