Gå til innhold

hvordan bli syk?

Valkyria

Anbefalte innlegg

Du har ikke tenkt på at at foreldra dine, eller ihvertfall en av dem, blir igjen sammen med deg hjemme? Litt kjipt å ha ødelagt ferien for dem eller?

Og er du gammel nok til å få lov å bli igjen hjemme alene hvis du er syk er du også gammel nok til si nei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du faktisk er 17, og ikke 13 som man kan tro ut fra tråden, så setter du deg ned og tar en prat med foreldra dine. Vær saklig og forklar at du ikke vil være med på hytten av diverse årsaker.

Men om dine eneste planer for påsken er å drikke og feste, kan jeg skjønne de vil ha deg med.

Btw, hvor gammel er søstra di, og er ho voksen av seg?

Lenke til kommentar
Hvem gidder å drikke et glass med Zalo for å slippe å dra på hytten og være sosial?

jeg...

skal gjøre det rett før mamma kommer hjem.

og jeg fikk ikke lov til å ta med meg noen.

før dere kommer med påstander om hva jeg burde gjøre i stedet, kan jeg si dere dette:

forestill dere den værste kjedsomheten som går ann.

alle privilegier, bortsett fra å puste er tatt vekk. gang dette med 10^999999999999999999999999999999999 og du begynner å nærme deg så kjedelig som jeg kommer til å ha det!

(får ikke lov til å ta med noe annet enn klær og en kortstokk!(det inkluderer blader, bøker, mp3 spillern og gitaren))

8265361[/snapback]

støtter deg her, husker når jeg var liten, så måtte vi alltid opp på en eller annen hytte og være der hele påsken, driiitkjedelig, og ikke tv, eller noe i det hele tatt, var det ikke å stå på ski, så var det kort.. jeg hater kort :p, liker helelr ikke å stå på ski.

good luck :thumbup:

Lenke til kommentar
Om du faktisk er 17, og ikke 13 som man kan tro ut fra tråden, så setter du deg ned og tar en prat med foreldra dine. Vær saklig og forklar at du ikke vil være med på hytten av diverse årsaker.

Men om dine eneste planer for påsken er å drikke og feste, kan jeg skjønne de vil ha deg med.

Btw, hvor gammel er søstra di, og er ho voksen av seg?

8266068[/snapback]

jeg har ikke planer om å feste...

søsteren min er 18, og ikke noe partyløve :p

Lenke til kommentar
da prøvde jeg eddik-essens!

fy faen at noe kunne smake så dårlig! og jeg hadde blandet det ut med 1+10 deler Vann!!

8266095[/snapback]

prøv med honning og vann :)

da smaker det ikke så ille

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært morsomt om han faktisk havna på sykehuset og VG eller noe sånt no slo det stort opp at han hadde fått råd til hvordan skade seg selv best mulig på et forum? :wee:

se for deg overskriftene: "Tenåring alvorlig syk etter å ha fulgt råd fra internettside"

:p

Lenke til kommentar

se for deg overskriftene: "Tenåring alvorlig syk etter å ha fulgt råd fra internettside"

:p

8266158[/snapback]

:rofl:

Kan se det for meg!

Men tilbake til topic, kjøp den en sigar å ta noen feite magedrag. Har du ikke har røyka før så regner jeg med at du blir ganske grønn i ansiktet.

Lenke til kommentar

var på do akkurat, for å sjekke resultatet...

for de som vil vite resultatet, trykk her :p:

jeg gikk for å drite... bajsen var hard på begynnelsen, og ble mykere jo lenger den ble.......

har ikke diarè ennå, men det er mulig det kommer snart :p

ikke gidd å kommenter eller quote denne spoilerteksten...

Lenke til kommentar

Zalo ødlegger noe med fett greiene i kroppen, husker kjemi læreren min sa det en gang. Det er ikke giftig, men som man vet har man litt fett og olje lag i magen/tarmene elns, og har man noen gang helt Zalo ned i en uren panne etter streking kan man se hva som skjer, det samme vil skje i kroppen.

Endret av Porsta
Lenke til kommentar
Zalo ødlegger noe med fett greiene i kroppen, husker kjemi læreren min sa det en gang. Det er ikke giftig, men som man vet har man litt fett og olje lag i magen/tarmene elns, og har man noen gang helt Zalo ned i en uren panne etter streking kan man se hva som skjer, det samme vil skje i kroppen.

8266276[/snapback]

pluss at det fucker med nyerfunksjonen din en liten stund... (derfor "knarkere" drikker det for å unngå å bli tatt på pisseprøver)

Lenke til kommentar
Åpent vindu + vått hår = syk :thumbup:

8261687[/snapback]

Man blir ikke syk av å ha vått hår. Man blit syk av virus og bakterier.

Mitt forslag er å ta en hel dag hvor du spiser så mye kebab du klarer. Velg ut de mest slitne sjappene, og du er garantert å få i deg bakterier som kan gjøre deg syk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...