Gå til innhold

hvordan bli syk?

Valkyria

Anbefalte innlegg

da blir jeg full.

de merker om jeg er syk eller full...

8264972[/snapback]

Drikk så mye at du henger over ramma og ikke vet opp eller ned.. Pass på at det ikke lukter alkohol av deg eller ånden din.. Men på den annen side tviler på de drar uten deg om du er så "syk" som for mye alkohol kan fremtvinge.. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noe som kan gi meg diarè?(viktig!)

Jeg kan fortelle deg at et glass Zalo gjør nytten.

Da kommer både du å ræva di til å skrike resten av dagen, og ikke spørr meg hvordan jeg vet det! :p

8261812[/snapback]

Dette zalo-trikset brukes jo flittig blant knarkere som er nødt til å pisse reint. :p

Lenke til kommentar
Hvem gidder å drikke et glass med Zalo for å slippe å dra på hytten og være sosial?

jeg...

skal gjøre det rett før mamma kommer hjem.

og jeg fikk ikke lov til å ta med meg noen.

før dere kommer med påstander om hva jeg burde gjøre i stedet, kan jeg si dere dette:

forestill dere den værste kjedsomheten som går ann.

alle privilegier, bortsett fra å puste er tatt vekk. gang dette med 10^999999999999999999999999999999999 og du begynner å nærme deg så kjedelig som jeg kommer til å ha det!

(får ikke lov til å ta med noe annet enn klær og en kortstokk!(det inkluderer blader, bøker, mp3 spillern og gitaren))

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

et glass zalo er vel kanskje i meste laget vel? hehe..

(får ikke lov til å ta med noe annet enn klær og en kortstokk!(det inkluderer blader, bøker, mp3 spillern og gitaren))

8265361[/snapback]

Hyl, høres ut som skikkelig gestapo foreldre..

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Hvem gidder å drikke et glass med Zalo for å slippe å dra på hytten og være sosial?

jeg...

skal gjøre det rett før mamma kommer hjem.

og jeg fikk ikke lov til å ta med meg noen.

før dere kommer med påstander om hva jeg burde gjøre i stedet, kan jeg si dere dette:

forestill dere den værste kjedsomheten som går ann.

alle privilegier, bortsett fra å puste er tatt vekk. gang dette med 10^999999999999999999999999999999999 og du begynner å nærme deg så kjedelig som jeg kommer til å ha det!

8265361[/snapback]

Hvorfor gidde? Hva skal du gjøre hjemme? Spille wow elns? fordi du er wow addicted? Selv gleder jeg meg til å dra på hytta og dra fram skia og gå opp på en topp og kose seg med en appelsin og en kwiklunch for så å kjøre ned igjen.

Ingenting er som å sitte i solveggen og lese bok, eller løse kryssord/sudoku.

Dra på hytta og kos deg med kortstokken. Hvis foreldra dine nekter deg å ta med deg mp3 spillern så hadde jeg klikka. Ta med deg det du vil ha med. Du har vel en bag selv som du har dine ting i? Er ikke vanskelig å smugle med seg det meste da. Uansett så er det jo morro å lære seg noen korttriks å ta på de små unga og de sitter deg og forguder deg :p

Så jeg sier bare dra på hytta og si til foreldra dine en annen gang de nekter å bli med deg på noe at siden du blei med på hytta blir de med nå. Eller gjør noe for deg.

Smugl med deg laptopen hvis du har og sitt i solveggen på hytta og spill elma/se på film eller andre ting.

Lenke til kommentar

Smugl med deg laptopen hvis du har og sitt i solveggen på hytta og spill elma/se på film eller andre ting.

8265440[/snapback]

elma er gøy ja.... :!:

men hvis du vil bli syk kan du få alle kompisene dine+ mer til å spytte i et glass..... og så vet du hva som skjer! :yucky:

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar

Må forøvrig si meg enig med exin89. Altså, unge gutter og jenter har godt av å komme seg ut! Husker da jeg 14-16, og såvidt blitt kjønnsmoden. Da varre ut å ronke og se på trær. Skog og natur er hvor vi hører hjemme vettu ;)

Lenke til kommentar
Må forøvrig si meg enig med exin89. Altså, unge gutter og jenter har godt av å komme seg ut! Husker da jeg 14-16, og såvidt blitt kjønnsmoden. Da varre ut å ronke og se på trær. Skog og natur er hvor vi hører hjemme vettu ;)

8265494[/snapback]

Runke og se på trær? :rofl:

Men si at du kan spille for kiddisene hver kveld hvis du får ta med gitaren :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Du kan jo bare nekte å værra med da. Bare si at du ikke blir med samma faen hva som skjer. Sløse bort påsken på sånt tull, uff.

8265696[/snapback]

Støttes! Du er jo 17 FFS... Da jeg var 17 så gjorde jeg stort sett som jeg ville selv. Hva kan de gjøre liksom? Legge deg på fanget og gi deg ris?
Lenke til kommentar
dette skal være en ''familietur''

derfor har vi felles bag/koffert, og det er derfor umulig å smugle med seg noe.

er det ingen flere tips til hva jeg kan gjøre?

8265667[/snapback]

Kan det hende at foreldra dine vil ha deg med på tur fordi du konstant sitter foran pcen ellers? Og at de er redd det blir full fest hjemme?

Tur er faktisk morro det, vi dro på hytta hver påske vi, men etter at både jeg og broder har begynt på skoler og bestefar er blitt for gammel til å ta turen har det ikke blir noen tur på oss de siste årene og det synes jeg er dumt..

Nyt det mens du kan, det er ikke verre en du gjør det til.. Ei uke uten pc og WOW kan faktisk være forfriskende.. Hadde jeg hatt en unnskyldning for å legge igjen pc og mobil en hel uke hadde jeg tatt den sjangsen glatt.. Tenkt så avslappa det hadde blitt.. :D

Endret av AnDtHo
Lenke til kommentar

glasset med zalo er drukket, og nå er det bare å vente på resultatet...

og til noens info:

WoW suger hestekuk, og en uke uten pc er ikke noe problem.

de må gjerne ta med seg kablene mine, for hvis det er pcen som engster de, så kan jeg bevise at jeg ikke skal spille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...