Articfare Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ta en spise skje med mergarin. Du vil etter vært bli kvalm og spy for å få ut fettet. Eller si det som det er at du ikke vil bli med og vil gå så langt som å gjøre deg selv syk på den sykeste måten, . Ærlighet varer lengst, . Endret 29. mars 2007 av Articfare Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Forøvrig har jeg hørt at det kan det være farlig å drikke for mye tran eller for mye fett. Det kan stoppe seg til i tramsystemet. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 for stort inntak av tran kan medføre sykdom, snakker om egene erfaringer fra russe tiden Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvordan er temperaturen ute hos deg? Du kan jo eventuelt ta en lopetur ute om det er kaldt. Om du kjorer deg sappass hardt at du far blodsmak regner jeg med at du blir ganske forkjolet. Det har jeg iallefall gjort Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Forøvrig har jeg hørt at det kan det være farlig å drikke for mye tran eller for mye fett. Det kan stoppe seg til i tramsystemet. 8264459[/snapback] Det er vel i utgangspunktet lite fornuftig å prøve alskens remediumer for å prøve å bli syk? Vis du på død og liv ikke vil være med på den turen, hvorfor ikke bare si det? Hva er grunnen til at de vil ha deg med da? Fordi du er for ung? Isåfall kan du ikke klage, de færreste foreldre lar 13-åringer være hjemme i en uke alene. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 men det er da ikke gøy å vera sjuk? bare svett litt å si du fryser/ eller omvendt:P trenger ikke å være syk på orntli....da blir det jo kjedli resten av påsken? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ENDA en slik tråd? Hopp inn i en snøyhaug full av grus.. skal love deg det svir, og du slipper vel å dra på tur pga masse små kutt som tilsammen ser ille ut-- Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 men det er da ikke gøy å vera sjuk? bare svett litt å si du fryser/ eller omvendt:P trenger ikke å være syk på orntli....da blir det jo kjedli resten av påsken? 8264745[/snapback] i og med at vi tilbringer hele ferietiden der oppe, kan jeg si at ferien allerede er ødelagt... har kjøpt meg 2 stk dent, 1 stk IFA, 1 stk Läkerol og 1 stk doc. om en stund skal alt konsumeres... sammen med noen andre ting jeg finner i huset som er blitt foreslått... (klassisk hvis jeg fremdeles ikke blir syk...) burde jeg tatt en svømmetur først? i en innsjø som ligger 500m fra huset? kom med flere forslag til hva jeg burde spise... funker det med å drikke litt alkohol og koffein? vil jeg bli blek og slapp av det? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Horfor kan du ikke bare blånekte...? Ikke si noe om det før 5 minutter før dere skal dra. Da du inn på rommet ditt, trekker dyna over hodet og nekter å røre deg. Gi dem beskjed om at hvid de vil ha deg med på fjellet må de slepe deg ut i bilen. Sjansen er vel ganske god for at de gir opp etter en halv times hyl og kjeft? :!: Nei seriøst: Ta med deg en haug med bøker og en mp3-spiller og bli med. Sett deg i solveggen og kos deg med musikk i en uke, ignorer småungene og ta livet med ro. Du har dessuten verdens beste argument for å slippe unna skiturer og andre fellesaktiviteter du ikke vil være med på: "Hør her: Jeg ble med dere på fjellet selv om det er det siste jeg ville bruke påska til. Fordi jeg respekterer at dere ønsker det. Nå syns jeg dere må dere respektere at jeg vil bruke ferien min til å sitte her å gjøre ingenting. Kos dere på tur!" Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 funker det med å drikke litt alkohol og koffein? vil jeg bli blek og slapp av det? 8264891[/snapback] Definetivt, men drikk masse av det! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 da blir jeg full. de merker om jeg er syk eller full... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ta deg en god porsjon snus og pass på og svelg godt unna når den begynner og renne.da vil du nok merke litt ubehag. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) helvete heller, får intrykk av at du har tenkt til å prøve meste parten av forslagene i tråden her samtidig hvis jeg forsto den posten din med innkjøps lista riktig.. vil du dø, eller der du det bare som en bieffekt? jeg sier som et par andre her sier. hvis du føler du må gjøre noe slikt som dette for å sleppe turen. så er du antakelig vis ikke gammel nok til å være alene hjemme. hvis du fortsatt føler at du vil være hjemme, så kan det kanskje funke å spørre foreldrene dine? vet aldri.. foreldre har overaska meg mange ganger før dem.. også vil jeg bare si noe til en av dem som postet på første side. brukernavnet var Bertelsen: din syke, syke mann! Endret 29. mars 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 eller drikk deg ei flaske tran, du vil spy,hoste og rape tran, alt du spiser eller drikker smaker tran, du spytter tran og bare du åpner kjeften smaker det tran + at du vil føle deg generelt helt jævlig. Effekten varte i 2-3dager for meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 sniffe bensin går også ann... Da ser du sikkert kjernesunn ut etterpå Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Som noen allerede skrev, for å bli forkjølet så er det lurt å legge seg med vått hår med åpent vindu (gjerne med vifte på). Er du ikke forkjølet dagen etterpå så er noe galt. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har faket sykdom siden 4 klasse Skulle ikke være noe problem å gjøre det. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Noe som garantere magesjau er parafin, få i deg en liten teskje med stoffet og du er på ramma i mange dager.. Vi lærte fort hvorfor man skulle ha parafin på ene siden av teltet og mat på den andre på øvelser i millitæret.. Endret 29. mars 2007 av AnDtHo Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har faket sykdom siden 4 klasse Skulle ikke være noe problem å gjøre det. 8265148[/snapback] Du kunne ikke kommet med noen tips til hva? Men hvis han er for ung til å være hjemme alene, er han antageligvis for ung til å kjøpe snus. Og jeg hadde ikke stappet masse giftstoffer i meg bare for å fake en sykdom. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 seriøst... jeg er snart 17, og søsteren min er hjemme... det er ikke det at de ikke vil jeg skal være alene hjemme, de vil ha meg med seg! spurte de om jeg kunne være med på hytten til en venn i stedet... NEI! sa de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg