LotteN Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kjøp masse pakker med doc halslinser og høvle i deg alt asap! da får du diaree! doc er laxerende ;> Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvorfor må du gjøre det så ubehagelig for deg selv da? Spise egen avføring, råtne reker og fisk? æsj... Kan du ikke bare legge en varm klut på pannen og stikke termometer i varm te eller bare stikke fingern i halsen? Eller som andre sier: bare si du ikke vil være med.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Åpent vindu + vått hår = syk eller spise mange vitaminbjørner Endret 28. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vet ikke hvor gammel du er, og om du har snuset før, men hvis du ikke har det: Stapp 2-3 snus opp i leppa. Du vil garantert være skikkelig kvalm og ødelagt etter 15-20 min, hvis det da er din første gang med snus. Denne kvalmen går over etter en kjapp stund egentlig, men det vet ikke foreldra dine. Overdriv litt, og overbevis dem om at du er veldig dårlig, og at du burde holde deg hjemme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) lakserolje gutten min... Lakserolje pluss så masse snus at du får nikotinsjokk. Da blir du ganske blek og fin Og det går over Endret 28. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vet ikke hvor gammel du er, og om du har snuset før, men hvis du ikke har det: Stapp 2-3 snus opp i leppa. Du vil garantert være skikkelig kvalm og ødelagt etter 15-20 min, hvis det da er din første gang med snus. Denne kvalmen går over etter en kjapp stund egentlig, men det vet ikke foreldra dine. Overdriv litt, og overbevis dem om at du er veldig dårlig, og at du burde holde deg hjemme 8261749[/snapback] Eller du kan svelge snusen. da spyr du garantert Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vet ikke hvor gammel du er, og om du har snuset før, men hvis du ikke har det: Stapp 2-3 snus opp i leppa. Du vil garantert være skikkelig kvalm og ødelagt etter 15-20 min, hvis det da er din første gang med snus. Denne kvalmen går over etter en kjapp stund egentlig, men det vet ikke foreldra dine. Overdriv litt, og overbevis dem om at du er veldig dårlig, og at du burde holde deg hjemme 8261749[/snapback] Lurt å ikke spise noe særlig på forhånd, så blir du iallefall skikkelig dårlig Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 er det noe som kan gi meg diarè?(viktig!) Jeg kan fortelle deg at et glass Zalo gjør nytten. Da kommer både du å ræva di til å skrike resten av dagen, og ikke spørr meg hvordan jeg vet det! Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vet ikke hvor gammel du er, og om du har snuset før, men hvis du ikke har det: Stapp 2-3 snus opp i leppa. Du vil garantert være skikkelig kvalm og ødelagt etter 15-20 min, hvis det da er din første gang med snus. Denne kvalmen går over etter en kjapp stund egentlig, men det vet ikke foreldra dine. Overdriv litt, og overbevis dem om at du er veldig dårlig, og at du burde holde deg hjemme 8261749[/snapback] Om du aldri har snust så burde dette funke rimelig greit. En kompis av meg spydde i bussen etter 1 pris første gang han snuste. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Eller du kan svelge snusen. da spyr du garantert Hvor langt vil man egentlig gå for å slippe en liten tur på fjellet? : ) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har han lyst til å spy kan han vel egentlig spise endel, så si at han føler seg utrolig dårlig til foreldra sine. Løpe inn på do, stikke fingeren i halsen og kaste opp. Trenger ikke snus Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 er det noe som kan gi meg diarè?(viktig!) Jeg kan fortelle deg at et glass Zalo gjør nytten. Da kommer både du å ræva di til å skrike resten av dagen, og ikke spørr meg hvordan jeg vet det! 8261812[/snapback] ok, men er du sikker på dette vil funke? hvor mye skal jeg ta? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hvis du er så ung som jeg tror du er, så ødelegger du nok foreldrene dine sin påske også med å påstå du er syk. Mine foreldre ville ALDRI reist fra meg dersom jeg var syk når jeg var 14-17 år gammel. De ville vel ikke reist fra meg uansett, men spesielt ikke hvis jeg var syk. En gang til: Hvis du er nødt til å fake sykdom for å slippe å reise ( i følge din teori), så er du med andre ord ikke gammel nok til å få lov å være hjemme alene i påsken. Og da vil de jo hvertfall ikke la deg få lov å være hjemme alene syk!? En ting til. Eier du ikke samvittighet? Jeg hadde aldri klart å lyve til min egen mor, spesielt ikke om noe slikt. En siste ting. Jeg hadde satset på kompromiss. Bedt om å få lov å ta bussen hjem alene på torsdag eller noe, fredag. Da ville begge parter vært rimelig fornøyd. Endret 29. mars 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kast i deg et par pakker med lakerol og andre laxerende godsaker (tyggegummi, halstabletter, osv) så bor du på toalettet resten av dagen. LETT! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 jeg tror de vil overleve... og de har valget mellom å få ferien på fjellet, ved at jeg kommer til å whine 24/7, eller la meg være hjemme (med min søster som slipper!). og jeg gir egentlig blanke fa*n i deres mening om hva foreldrene mine kommer til å gjøre. svar på hvor mye zalo jeg trenger for å bli syk. hvor mye er farlig? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En slurk klor vil også gi deg mageonde. Hvertfall nok til å slippe å reise på fjellet. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 eller bli våt og kald så setter du deg fremfor varme ovnen. 98% sjangse for velykket sykdom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette er den mest tåpelige tråden jeg har sett. Dette kommer til å resultere i at du blir liggende syk hele påsken, og DET er i hvert fall kos. Man blir forøvrig ikke automatisk syk av å være våt og kald. Det er bare gamle myter. Forkjølelse smitter gjennom bakterier. Det eneste våt og kald gjør er å senke immunforsvaret ditt. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, så da er det hvertfall større sjanse for å bli sjuk da. Og er jo det han vil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Temmelig bortkastet å gjøre noe slikt når man mest sannsynlig ikke vil bli syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg