2r3 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Kjøpte meg nettopp ny pc som kom idag. Eg kjøpte den fra komplett uten mus og tastatur (hadde fra før av) Etter å ha slått på pcen har lasta eg ned program og begynte å instalere, når eg var ferdig med det innstalerte eg World of Warcraft. gjikk greit til eg prøvde å kjøre det da fikk eg ein blue screen og pcen restarta. Etter det innstalerte eg driverene til tastaturet mitt (har eit bZerk tastatur) så prøvde eg og kjøre World of Warcraft på nytt men fikk blue screen igjen etter den hadde reboota funka ikkje tastaturet og skrive med, eg kunne ta på num lock, caps lock men kunne ikkje skrive. Bruker windows vista vist det er til noen hjelp. Eg har ikkje peiling på ka som er feil med maskinen, men eg håper noen kan hjelpe meg. Takk får alle svar Edit: fikk til ein systemgjenoppretting så nå funker tastaturet : ) Endret 28. mars 2007 av 2r3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 den blå skjermen er nok ikke på grunn av tastaturet.. de nye prosessorene nekter å kjøre WoW Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 den blå skjermen er nok ikke på grunn av tastaturet.. de nye prosessorene nekter å kjøre WoW 8264358[/snapback] Hva i all verden er det du fabler om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) den blå skjermen er nok ikke på grunn av tastaturet.. de nye prosessorene nekter å kjøre WoW 8264358[/snapback] lol, hvor har du fått det fra. Endret 29. mars 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Yeah... Intel og AMD har lagt inn sperre i CPUen som gjennkjenner at det forsøker å spilles WoW. Siden Intel og AMD har mistet mang en ansatt til WoW (sluttet på jobben for å spille WoW fulltid) sørger de for at maskina kræsjer så fort noen forsøker å spille dette spillet. Intel og AMD er for tiden WoWs største motstandere og Blizzard jobber for øyeblikket med å lage egne prosessorer så de kan overvinne motstanden til Intel og AMD. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jepp er dette NX-bit sørger for. Må ha CPU uten NX-bit får å kjøre WoW. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 spax: jeg mener ikke å være frekk eller noe slikt men... idiot. Nevromance og spinner109: LOL! trådstarter: hvis du kunne gitt oss feilmeldingen som står på bluescreenen så hadde det hjulpet mye! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 spax: jeg mener ikke å være frekk eller noe slikt men... idiot. 8264984[/snapback] greit nok at jeg er idiot, men skjønte du ikke at jeg kødda og at jeg hater WoW? nå snudde flisa seg litt tenker jeg, idiot Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 greit nok at jeg er idiot, men skjønte du ikke at jeg kødda og at jeg hater WoW? nå snudde flisa seg litt tenker jeg, idiot 8265467[/snapback] nei, jeg syns da ikke det... du er fortsatt en idiot.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 nei, jeg syns da ikke det... du er fortsatt en idiot.. 8265493[/snapback] Greit det sa jeg! klovn Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 err fant ut problemet.... det viste seg at det var driverne til skjerkortet som var feilen.... eg hadde innstalert de nyeste driverne men så hadde eg tilbakestilt systemet så da var de antagligvis ikkje instalert men eg har lasta ned nye og instlert de så nå funker det. men takk får innleggene Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 men takk får innleggene 8267674[/snapback] om ikke annet så var det underholdende eller hva? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe, var hvertfall ikke hjelpsomt, så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå