Gjest vond vorte på penis Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har fått en vorte på penisen (på siden, helt innerst..) Gjør vondt når jeg kommer borti den. Hva er den? Når går den bort? Bilde er ikke aktuelt.. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 sikker på at det er en vorte?.. men trur jeg anbefaler en tur til lege Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 au det hørtes vondt ut men tror ikke vorter kommer på penis? har ikke eg hørt om før iallfall Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) sikkert ei inngrodd kvise. kan du beskrive den? eg hadde inntill nylig en stor inngrodd kvise på ene pungen. den var ca 2 cm stor, og voksende. tydelig hvit inni, med blodårer løpende rundt. den var tross det ikke vond, men ble vond med å klemme på den. eg gikk til legen, som såg på den og sende gav meg en henvisning til en urolog. deretter ble det fjernet hos urolog på ca 10 minutt for 700 kr. iflg urologen var dette veldig vanlig hos gutter, i alle størrelser. men det ble ikke pratet om så mye. Endret 28. mars 2007 av nomore Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hadde noen folk fra Røde Kors på skolen som snakket om kjønnssykdommer... Kan hende du har fått kjønnsvorter, i så fall synes jeg synd på deg. Jeg ville uansett tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vorter er helt naturlig å få på penisen, tipper det er kjønnsvorter som han ovenfor sa. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Kan være kjønns kreft.. gå til legen fort! Edit: Post et bilde av "vorten" Endret 29. mars 2007 av Rockna Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kjønnsvorter er en helt vanlig kjønnsykdom. Men, bare så du vet det, om det er kjønnsvorter du har fått er det en sykdom du ikke blir kvitt. De forsvinner etterhvert, men kommer alltid igjen. Så det ville være surt for deg om du har fått kjønnsvorter, så jeg ville ta en tur til legen om jeg var deg. Lenke til kommentar
Gjest vond vorte på penis Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 tørka bort no blod der, og når jeg trykte på hver sin side så kom det no hvit\gule guffe ut. Kan ikke være no hudorm av noe slag a? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 tørka bort no blod der, og når jeg trykte på hver sin side så kom det no hvit\gule guffe ut. Kan ikke være no hudorm av noe slag a? 8265637[/snapback] Det kan høres da ut som en kvise? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 tørka bort no blod der, og når jeg trykte på hver sin side så kom det no hvit\gule guffe ut. Kan ikke være no hudorm av noe slag a? 8265637[/snapback] Det kan høres da ut som en kvise? 8265710[/snapback] Sant. Da er det nok ikke så ille som kjønnsvorter. Lenke til kommentar
tjente20 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 men om d da er kjønnsvorter... noe jeg har, men vet lite om :S vil d smitte hele tiden eller kun ved utbrudd? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hudorm, acne, kviser er det samme... Kjønnsvorter har jeg ikke peiling på, men kviser kan man jo få overalt... Lenke til kommentar
eNR Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 tørka bort no blod der, og når jeg trykte på hver sin side så kom det no hvit\gule guffe ut. Kan ikke være no hudorm av noe slag a? 8265637[/snapback] hadde samme greia for noen uker siden.. den er borte igjen nå.. akkurat samme symptomer som deg =) så det er nok en litt småstor kvise bare =) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Så greia er altså, at om man får kjønnsvorter, kan man aldri ha ubeskytta sex igjen pga smittefaren? Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hadde noe liknende en gang jeg og. Gikk så klart vekk etter at jeg brukte Blendiks helsekur: Å vente Lenke til kommentar
tjente20 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Så greia er altså, at om man får kjønnsvorter, kan man aldri ha ubeskytta sex igjen pga smittefaren? Eller? 8352636[/snapback] d r d jeg lurer på også, men jeg regner md at man er smittsom når man har vortene å ikke når de er borte... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 d r d jeg lurer på også, men jeg regner md at man er smittsom når man har vortene å ikke når de er borte... 8365676[/snapback] Men hvis det er et virus, og dermed ikke forsvinner, burde man vel egentlig være smittsom uansett? eller? Må være drittkjipt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_blablabla_* Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 d r d jeg lurer på også, men jeg regner md at man er smittsom når man har vortene å ikke når de er borte... <{POST_SNAPBACK}> Men hvis det er et virus, og dermed ikke forsvinner, burde man vel egentlig være smittsom uansett? eller? Må være drittkjipt. har noen hørt om verufil? er ett vanlig vortemiddel. men lurer på om det kan brukes på kjønnsvorter? I tilleg, hav kan konsekvensene være med å ikke få behandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå