Gå til innhold

Björn Borg-boxer på nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Men lurt du holder deg unna... Jeg klarer ikke gå i noe annet enn BB nå :S Klikker helt hvis alle er til vask :ermm:

 

 

wow... 20? det var sykt... du kan umulig være fattig:p

 

Trenger ikke være rik heller.. :p

 

Vil heller si dte er sløsing med penger.

 

viss du sier en boxer koster akkurat 200, har han brukt 4000 bare på boxere :p

Lenke til kommentar

Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?

Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang.

 

Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge.

3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2.

Lenke til kommentar
Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?

Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang.

 

Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge.

3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2.

 

hvor kjøper du tiger boksere? har ikke sett noen rundt omkring i butikkene

Lenke til kommentar
Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?

Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang.

 

Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge.

3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2.

 

hvor kjøper du tiger boksere? har ikke sett noen rundt omkring i butikkene

 

Tiger får kjøpt i butikker som selger moteklær. Hvis du har en butikk i nerheten som selger moteklær til menn så er sjangsen god før dem selger Tiger of Sweden boksere der. (M.A.S selger blant annet tiger boksere)

 

Men anbefaler mer Moods of Norway. Synes dem er litt bedre. (er vel det eneste jeg liker fra Moods of Norway :p )

Lenke til kommentar
Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?

Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang.

 

Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge.

3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2.

 

hvor kjøper du tiger boksere? har ikke sett noen rundt omkring i butikkene

 

Tiger får kjøpt i butikker som selger moteklær. Hvis du har en butikk i nerheten som selger moteklær til menn så er sjangsen god før dem selger Tiger of Sweden boksere der. (M.A.S selger blant annet tiger boksere)

 

Men anbefaler mer Moods of Norway. Synes dem er litt bedre. (er vel det eneste jeg liker fra Moods of Norway :p )

 

ok :) kanskje det er bare at jeg ikke har lett etter dem noe spesielt, går mest i bjørn borg og jean paul her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...