anietsoj Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Men lurt du holder deg unna... Jeg klarer ikke gå i noe annet enn BB nå :S Klikker helt hvis alle er til vask 8267370[/snapback] Jeg tror jeg har rundt 20 BB-boxere, så har sjelden det problemet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 vet at trendic.no hadde noe. Du kan sjekke der Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Men lurt du holder deg unna... Jeg klarer ikke gå i noe annet enn BB nå :S Klikker helt hvis alle er til vask 8267370[/snapback] 8272825[/snapback] wow... 20? det var sykt... du kan umulig være fattig:p Endret 30. mars 2007 av hansenx Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 God kvalitet:) 8265508[/snapback] Ikke helt enig i den påstanden, nesten alle mine BB boxere har blitt slakke. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Da har du bare FOR stramme boxere. For det skal de ikke bli. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bruker M og bortimot alle jeg har er slik. Den modellen som er best er faktisk de som selges i 2-pack som oftest sort/hvit. De andre er helt håpløse etter noen måneder. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 TIl orientering... Det er ingenting som heter silkeboxer, det dere snakker om er 100 % polyester... 20 Bjorn Borg boxere blir ikke noe dyrere enn tyve CK, tyve RL, D&G eller hva du maatte onske deg. Heller billigere... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 TIl orientering... Det er ingenting som heter silkeboxer, det dere snakker om er 100 % polyester... 8305135[/snapback] slik > silk Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 du kan kjøpe Bjørn Borg boxere å annet tilbehør på Smartguy Bestiller du fra danmark kommer moms i tillegg.. Lenke til kommentar
Hod Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) på gå en match butikk og få 2 for 300,- JoachimR, nå kan det være at dg ikke lager like gode boxere som bb? syns jeg da.. Endret 16. april 2007 av Hod Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Yo jeg kjøpte nye bjørn borg boksere, men jeg orka ikke vaske dem før bruk. Er det farlig eller no! Plutselig har jeg en eller en annen merkelig sykdom på pikken1 Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hehehe, er neppe farlig. . . det skal vertfall ikke være det. Jeg gjorde dette og i panikk her en dag, da jeg ikke hadde andre muligheter og jeg har det bra nedentil. Sikker på at du ikke har drevet med andre ting? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er ikke verdt 200 spenn. Den er god og ha på seg, men. Det eneste med boxeren er jo: En farge på den, og at det står BB på den, ikke mer :/ Men man kan jo få BB boxere med striper osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Men lurt du holder deg unna... Jeg klarer ikke gå i noe annet enn BB nå :S Klikker helt hvis alle er til vask <{POST_SNAPBACK}> <{POST_SNAPBACK}> wow... 20? det var sykt... du kan umulig være fattig:p Trenger ikke være rik heller.. Vil heller si dte er sløsing med penger. viss du sier en boxer koster akkurat 200, har han brukt 4000 bare på boxere Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Stayhard har bra utvalg av BB-boxere. Personlig ville jeg variert litt og ikke blitt helt BB-fanboy. Synes også de litt kortere boxerne ser bedre ut enn de litt lengre. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere? Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang. Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge. 3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2. Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang. Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge. 3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2. hvor kjøper du tiger boksere? har ikke sett noen rundt omkring i butikkene Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tiger sine er veldig gode, sitter bra og holder litt. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang. Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge. 3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2. hvor kjøper du tiger boksere? har ikke sett noen rundt omkring i butikkene Tiger får kjøpt i butikker som selger moteklær. Hvis du har en butikk i nerheten som selger moteklær til menn så er sjangsen god før dem selger Tiger of Sweden boksere der. (M.A.S selger blant annet tiger boksere) Men anbefaler mer Moods of Norway. Synes dem er litt bedre. (er vel det eneste jeg liker fra Moods of Norway ) Lenke til kommentar
floww Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det bare her jeg bor at man ikke betaler overpriset BB boksere?Var og kjøpte noen i helga, da betalte jeg 250 kr før 2 BB boksere av typen lang. Men skal man ha gode boksere så kjøp no heller Tiger eller Moods of Norway. Gode boksere til en billig penge. 3 stykk Moods of Norway til ca 1000 kr. Eller så er jo tiger veldig bilige med 350 før 2. hvor kjøper du tiger boksere? har ikke sett noen rundt omkring i butikkene Tiger får kjøpt i butikker som selger moteklær. Hvis du har en butikk i nerheten som selger moteklær til menn så er sjangsen god før dem selger Tiger of Sweden boksere der. (M.A.S selger blant annet tiger boksere) Men anbefaler mer Moods of Norway. Synes dem er litt bedre. (er vel det eneste jeg liker fra Moods of Norway ) ok kanskje det er bare at jeg ikke har lett etter dem noe spesielt, går mest i bjørn borg og jean paul her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå