Gå til innhold

Kan noen anbefale en film man støkker av?

medlem-108338

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Stir of Echoes" - Den skal jeg gi en sjangse :) ...

og så skal jeg prøve - "The thing" og

Jeg skal prøve å få til di fleste tips men jeg vil helst ikke ha sånne filmer som er fra 2006-2007 er greit det og, men har sikkert hørt om dem fra før da :p

Ellers det bare å forsette å tipse :thumbup:

- Cato

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Om du vil se en ekkel film er Hostel å anbefale, 21års grense Oo. Kanskje blair witch project? Den var ihvertfall skummel da jeg var 11år..

8266378[/snapback]

Hostel har 18årsgrense. 21årsgrense eksisterer ikke i Norge.

8266394[/snapback]

Den er bare ekkel; ikke en særlig skremmende film.

8267210[/snapback]

Jeg mener at den ikke er så særlig ekkel heller. Mange andre filmer er verre. Den er bare skuffende.

Lenke til kommentar
Om du vil se en ekkel film er Hostel å anbefale, 21års grense Oo. Kanskje blair witch project? Den var ihvertfall skummel da jeg var 11år..

På kino ja. Men det er DVD distributøren som gav filmen 21 årsgrense, og de har lov til å gi aldersgrenser selv. Medietilsynet har ingenting med DVDer å gjøre. Så på papiret har DVDen 21 årsgrense, og ingen under 21 har lov til å kjøpe eller leie den .

Dette er riktignok litt tull, fordi 21 årsgrensa er et PR stunt av distribusjonsselskapet, så tror ikke politiet eller noen andre hadde gitt sanksjoner hvis en 19 åring fikk låne filmen. Selv om han EGENTLIG ikke har lov.

Lenke til kommentar

På kino ja. Men det er DVD distributøren som gav filmen 21 årsgrense, og de har lov til å gi aldersgrenser selv. Medietilsynet har ingenting med DVDer å gjøre. Så på papiret har DVDen 21 årsgrense, og ingen under 21 har lov til å kjøpe eller leie den .

Dette er riktignok litt tull, fordi 21 årsgrensa er et PR stunt av distribusjonsselskapet, så tror ikke politiet eller noen andre hadde gitt sanksjoner hvis en 19 åring fikk låne filmen. Selv om han EGENTLIG ikke har lov.

8277792[/snapback]

Hah! tæsja!!111. Neida, men det står 21 år bakpå coveret.

Den er bare ekkel; ikke en særlig skremmende film.

8267210[/snapback]

Var jo akkurat det jeg sa..

Om du vil se en ekkel film..

Lenke til kommentar

8277792[/snapback]

Hah! tæsja!!111. Neida, men det står 21 år bakpå coveret.

Ja, fordi Universal Pictures Norway AS mente det ville fungere som PR stunt. Tror ikke de var klar over at de faktisk hadde lov til det, og at videoforandllere er nødt til å forholde seg til 21 årsgrensen.

Lenke til kommentar
Kanskje du kan jobbe litt med skriveleifene. ;)

Ontopic: The thing er jo en veldig bra film. Resident evil filmen er ganske kul.

Dawn of the dead og er veldig kul.

8274407[/snapback]

Den dagen du skrev dette innlegget hadde du ikke sett Dawn of Dead , :rofl: Fugleunge.

Dessuten er ikke Resident Evil en film jeg ville kaldt "skvette film" men okey

Nå er jeg litt offtopic..

Lenke til kommentar

8266378[/snapback]

8266394[/snapback]

Hostel har 20 årgrense! Der tok dere begge feil! :p

Har dere noen gang sett bak på coveret?

EDIT: At man ikke kan leie den er bare tull! Er 13 år og kunne fint leie den uten store problemer :whistle:

Endret av LadyKatie
Lenke til kommentar
Hostel var tidenes skrekkopplevelse. Vi var tre barske karer som lå i sengen og så på det vi trodde var en artig puppefilm, og plutselig blir øynene våre voldtatt. Jeg sov ikke på to dager. Helt utrolig filmopplevelse. ^^

8279632[/snapback]

Jeg har aldri vært mer skuffa over deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...