Montag Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hvordan blir kvaliteten på en fullskala rip med DVDFabDecrypter og deretter reenkoding/komprimering vha NERO versus bruk av CCE og DVD Rebuilder for reenkodingen? Reenkoding i DVDRebuilder er vel også mer tidkrevende enn DVDFab + Nero, eller hva? Endret 31. mars 2007 av Montag Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvordan blir kvaliteten på en fullskala rip med DVDFabDecrypter og deretter reenkoding/komprimering vha NERO versus bruk av CCE og DVD Rebuilder for reenkodingen? Reenkoding i DVDRebuilder er vel også mer tidkrevende enn DVDFab + Nero, eller hva? 8282661[/snapback] Ifølge Doom9.org så stiller Nero på sammen nivå som bl.a. dvdshrink..."speed over quality" Dvdrebuilder med CCE tar lenger tid, men bedre kvalitet. Jeg pleier å sette den på over natta, så er den klar til neste dag. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei jeg har sett at på noen nedlastings sider eller og slike sider driver de vell å deler filmer men der er jo vanlige filmer krympet ned til foreksempel 700 mega slik at folk kan brenne de på cd er.. hvilke programer bruker du til å få filmer så små... og hva er det beste film formate? jeg liker godt .avi Endret 31. mars 2007 av A14 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 A14: rediger bort navnet på den siden du referer til... ellers blir tråden stengt. De filmene du refererer til er såkalte dvdrip enten som divx eller xvid. Et program du kan bruke til dette er f.eks. AutoGK. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 ok det er redigert... er det noen regler mot nedlasting av filmer på dette forumet?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) og hva er det beste film formate?jeg liker godt .avi8283180[/snapback] Om det er AVI, MKV e.l. har eigentleg ikkje noko å seie for komprimeringa, desse er berre kontainerformat. Det er kva codec som vert brukt som er viktig. Den vanlegaste er kanskje XviD. Ein annan codec som vert brukt litt, men i mindre grad enn XviD, er x264. Den skal vere betre enn XviD. Begge desse er MPEG4-variantar.er det noen regler mot nedlasting av filmer på dette forumet?? https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8 Endret 31. mars 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå